Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kertokaa kokemuksia kiusallisista tilanteista "tyrkkynaisten" kanssa?

Vierailija
09.06.2026 |

Eli naiset jotka änkeävät väkisin seuraan, tulevat iholle, tulee kiusallisia tilanteita, jne..

Miten olette hoitaneet tilanteet?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap omasi!

Olen itse läskinainen joka en kelpaa tyrkyttämällä enkä mitenkään. 🤮

Vierailija
22/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran baarissa tyrkky nainen änkesi väkisin minun ja tyttöystävän väliin. Käskin kovaaa ääneen poistumaan eikä meinannut lähteä. Sitten se sanoi lähdenkö sen luokse. Sanoin että olet liian ruma että en varmaan lähde.

Oikein toimittu. Ja sen jälkeen seuraavalla vessareissulla baarissa tämä "rumilus" imi sut ahnaasti kopissa. Ihan parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin kerran baarissa pakit yhdelle tyrkylle känninaiselle.

Sain palautteeksi homottelua, impotentiksi haukkumista ja vammaiseksi nimittelyä

Palstan mammatkin on torjuttu ja incel-sana siksi lisätty jatkuvaan valikoimaan.

Vierailija
24/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap! Sinun kokemusta tässä edelleen kaivataan!

Olen se inhottava nainen itse.

Vierailija
25/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap omasi!

Olen itse läskinainen joka en kelpaa tyrkyttämällä enkä mitenkään. 🤮

Arvasin heti otsikosta.

Vierailija
26/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun naisena ja tyttönäkin välttyisi ahdistelulta vain välttämällä baareja ja kännibileitä.

Vierailija
27/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

incelmiesten fantasiaketju. Ihan oikeasti, ei teitä ole kukaan lähestynyt.

Kuinka ennalta arvattava ja väsynyt vastaus... 🥱

Vierailija
28/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Mahtaa tulla lyhyt ketju.

Koska...?

Miehet eivät voi kokea seksuaalista häirintää?

Mietipä ihan oikeasti mitä kirjoitat. Kommenttisi oli tosi hölmö.

Vierailija
29/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

incelmiesten fantasiaketju. Ihan oikeasti, ei teitä ole kukaan lähestynyt.

Kuinka ennalta arvattava ja väsynyt vastaus... 🥱

Jep. Ihan kuin miehet eivät kokisi häirintää. Naiset varmasti enemmän mutta ei se ole tekosyy hyväksyä sitä miehiinkään kohdistuen.

Vierailija
30/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa kuulemma jotkut kaverit törmäävät tapauksiin, jotka eivät millään luovuta pokaamisyrityksissään. Itse en baareissa käy joten en ole ollut todistajana enkä siksi kommentoi. Mutta minulla on kuitenkin yksi kokemus aiheesta.

Häissä pienissä päissä noin 35-40v toisen suvun jäsen oli erittäin aloitteellinen ja lähentelevä. Yritti halailla ja kertoi jotain kaksimielisiä juttuja. Olin tuolloin vähän yli 20. Ei ollut kovin mukavaa kun en ujona osannut sanoa jämäkkää eitä. Onneksi sukulaisensa huomasivat tilanteen ja hakivat naisen pois. En tietenkään ollut vaarassa, mutta oli inhottava tilanne.

Vierailija
31/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitukseen tulee miinuksia? Asiallinen aihe. Jokainen vähänkään sellainen miten sen nyt sanoisi, halutumpi mies on varmasti joutunut tilanteeseen, missä on ollut pakko pahimmillaan jopa ärähtää tai sysätä fyysisesti kauemmas. Joku saattaa etenkin kännin myötä tunkea iholle, vaikka tietää varatuksi ja uskolliseksi. Joukossamme vaeltaa niin monenlaisia.

Ahdistelu on aina yhtä epätoivottua, oli kohde kuka tahansa. On vastenmielistä, jos roikkuja ei vaan tajua ja jatkaa ja jatkaa.

Vierailija
32/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vahvassa kännissä ollut nuori yritti iskeä, ja kun en syttynyt alkoi haukkumaan homoksi. Onneksi kaverinsa oli lähellä ja tuli väliin, pyysi vuolaasti anteeksi enkä nähnyt heitä enää, lähtivät ehkä kotiin. Tuo on jäänyt ainoaksi kerraksi. 

Vierailija
33/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloitukseen tulee miinuksia? Asiallinen aihe. Jokainen vähänkään sellainen miten sen nyt sanoisi, halutumpi mies on varmasti joutunut tilanteeseen, missä on ollut pakko pahimmillaan jopa ärähtää tai sysätä fyysisesti kauemmas. Joku saattaa etenkin kännin myötä tunkea iholle, vaikka tietää varatuksi ja uskolliseksi. Joukossamme vaeltaa niin monenlaisia.

Ahdistelu on aina yhtä epätoivottua, oli kohde kuka tahansa. On vastenmielistä, jos roikkuja ei vaan tajua ja jatkaa ja jatkaa.

Itsekin ihmettelen. Kuka puolustaa häirintää? Outoa.

Vierailija
34/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa kuulemma jotkut kaverit törmäävät tapauksiin, jotka eivät millään luovuta pokaamisyrityksissään. Itse en baareissa käy joten en ole ollut todistajana enkä siksi kommentoi. Mutta minulla on kuitenkin yksi kokemus aiheesta.

Häissä pienissä päissä noin 35-40v toisen suvun jäsen oli erittäin aloitteellinen ja lähentelevä. Yritti halailla ja kertoi jotain kaksimielisiä juttuja. Olin tuolloin vähän yli 20. Ei ollut kovin mukavaa kun en ujona osannut sanoa jämäkkää eitä. Onneksi sukulaisensa huomasivat tilanteen ja hakivat naisen pois. En tietenkään ollut vaarassa, mutta oli inhottava tilanne.

Ällötys 🤮😷

Vierailija
35/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun naisena ja tyttönäkin välttyisi ahdistelulta vain välttämällä baareja ja kännibileitä.

Siksi näistä kokemuksista pitää puhua. Olipa mies tai nainen. Ei ne muuten lopu.

Vierailija
36/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset pubiruusut ovat pyytäneet lähtemään kanssaan, mutta olen sanonut, että menen kotiin vaimon viereen nukkumaan.

Näin on käynyt monta kertaa. Ukkomiehet ovat näköjään vastustamattomia.

Vierailija
37/37 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä on tasa-arvoinen vastaus. Onko näin, että sinun mielestäsi miesten tulee olla hiljaa ja kärsiä kokemansa ahdistelu? Onko ainoastaan naisten kokema ahdistelu sellaista johon tulee puuttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan