Irlannissa julkistetaan lista vakavaan lähisuhdeväkivaltaan syyllistyneiden nimistä
Irlanti vaan porskuttaa, maksavat taiteilijoille vakituista työkorvausta ja nyt suojelevat naisiakin kotiväkivallalta. Muu maailma, eikö hävetä?
Kommentit (85)
Suomikoiraille pelkkä naisten taksi on jo liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitäisi saada Suomeenkin!
Siinä olisi valtavasti muslimien nimiä.
Meinaatko että Irlannissa olisi vähemmän? 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Yleisimmät varmaan Mohammad, Mohammed, Mohammud, Mahmud, Mohmed jne?
"Syyttömänä syntymään sattui hän tähän maahan pohjoiseen ja kylmään, jossa jo esi-isät, juovuksissa totta kai, hakkasivat vaimot, lapset, jos ne kiinni sai." Lainaus Eppu Normaalin vanhasta biisistä Murheellisten laulujen maa. Revi siitä hieman mahdollisia nimiä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä persunimiä. Persuja ja persujen maahantuomia kunniapersuja.
Järkevämpää olisi vaan vaikka TVssä tai radiossa kertoa naisille ettei väkivaltaisessa suhteessa kannata olla ja että nainen on myös itse vastuussa siitä millaisen miehen kanssa elää.
Vierailija kirjoitti:
Järkevämpää olisi vaan vaikka TVssä tai radiossa kertoa naisille ettei väkivaltaisessa suhteessa kannata olla ja että nainen on myös itse vastuussa siitä millaisen miehen kanssa elää.
Semmoset naisvihat
Entä ne jotka eivät saaneet tuomiota, vaikka ovat väkivaltaisia olleet pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Luuletko että ne ekoilla treffeillä lyö? Tämmöinen hullu hakkaaja pääsi jopa ensitreffit alttarilla-ohjelman psykologien seulojen läpi. Yleensä väkivalta alkaa vähitellen ensin kritiikkinä, kontrollina, haukkumisena. Hakkaaminen alkaa usein, kun on menty naimisiin tai nainen on raskaana tai juuri synnyttänyt. Sitten on vaikeampi lähteä. Ja lähdön hetki on kaikkein vaarallisin. Juuri siinä pääsee helpoiten hengestään. Moni jää kun ei uskalla lähteä.
Hyvä olisi julkinen lista pahimmista, että ei useampi nainen haksahtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olisi sama miehillekin. Jos joku suuttuisi vaikka miehen nettiin kirjoittamasta kommentista niin että haluaa munat irti, se olisi kirjoittajalta munat irti. Tosiaanko haluat elää tuollaisessa yhteiskunnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset naisvihat
Miehiäkin syylistetään jos pyörivät porukassa jossa saavat turpaan. Ihan suoraan sanotaan sille miehelle että pitäisikö miettiä millaisessa seurassa aikaansa viettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Syyttömänä syntymään sattui hän tähän maahan pohjoiseen ja kylmään, jossa jo esi-isät, juovuksissa totta kai, hakkasivat vaimot, lapset, jos ne kiinni sai." Lainaus Eppu Normaalin vanhasta biisistä Murheellisten laulujen maa. Revi siitä hieman mahdollisia nimiä lisää.
Se oli niin hauska murjaista suomalaisista kaikkea kun ei pahemmasta ollut tietoa.
Julkaistaanko vain miehistä vai myös naisistakin jotka hakkaavat miehiään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinäkin olet sitä mieltä, että miehiä on turha yrittää opettaa käyttäytymään lainkuuliaisina kansalaisina ja ymmärtämään olevansa teoistaan vastuussa? Miehiltä äänioikeus pois, eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli niin hauska murjaista suomalaisista kaikkea kun ei pahemmasta ollut tietoa.
Luuletko oikeasti niin? Tuon "hauskan murjaisun" takana on raaka totuus. Kyllä on moni suomalainen nainen jopa menettänut henkensä suomalaisen miehensä käsittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen vastuulla ei ole millään tavalla se, että mies on väkivaltainen. Voit siis saman tien lopettaa tuon ällöttävän yrityksen vierittää vastuuta uhrille.
Tuossa on vaan se vaara että sellaiselle listalle saattaa päätyä väkivaltaan syyllistymättömiäkin miehiä katkerien naisten lavastamina esim jos mies on tehnyt syrjähypyn?
Vierailija kirjoitti:
Akkoja on syytäkin kurittaa aina välillä, jotta ne muistaa paikkansa.
Ja se paikka on jossain kaukana tuollaisesta "miehestä". Eläköön moinen paskaperseäijä yksin, jos kerran ei pysy nyrkit kurissa.
Ja se muu maailma on tällä palstalla kommentoimassa?