Mihin sinkku tarvitsee kaksiota ja 160 cm leveää sänkyä?
Tosi monella sinkkunaisella, ihan nuorilla opiskelijoillakin, on kaksio ja 160 cm leveä sänky.
Kommentit (58)
Miksi yksinasujan pitäisi elää koirankopissa, varsinkaan jos maksaa elämisensä itse?
Mulla ei ole 160 leveää sänkyä vaan 140 cm mutta asun kolmiossa. Toisessa huoneessa on 120 cm leveä sänky.
Ai miksikö? Tykkään nukkua leveästi ja tarvittaessa viereen mahtuu toinenkin henkilö. Ja toisen huoneen sänky on vierassänky, jota enimmäkseen käyttää toki oma tytär käydessään kotipaikkakunnalla.
Asumiseen ja nukkumiseen.
T: Sinkku joka ei viihdy yksiössä ja tykkää isosta sängystä koska se on parempi nukkumiseen kuin pieni kun voi nukkua niin monessa eri asennossa paremmin.
He ei halua muuttaa tai vaihtaa huonekaluja vaikka asunnon asukasluku kasvaisi.
Miksi mietit vain sinkkunaisten asumisia ja nukkumisia?
Ei kuulu sulle nuo asiat. Jokainen päättää asioista itse senkin typerä trolli.
Mä asun yksin 150 neliöisessä omakotitalossa ja nukun 160 cm leveässä sängyssä. Lisäksi talosta löytyy myös yksi 120 cm leveä sänky, kaksi 90 cm leveää sänkyä, ja kaksi vuodesohvaa. Ajatella!
N46
Minä asun yksin kolmen huoneen asunnossa. Miksi minun pitäisi ahtautua yksiöön?
Vierailija kirjoitti:
Koska ap on typerä trolli.
N46
Koska sinkkukin voi tykätä, että on tilaa ympärillä. Itse asun yksin kolmiossa ja mulla on tietenkin 160 cm leveä sänky, toisessa makkarissa 120. Välillä käy myös yövieraita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksinasujan pitäisi elää koirankopissa, varsinkaan jos maksaa elämisensä itse?
opiskelija ei maksa itse...
Isossa sängyssä on kivempi nussia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ap on typerä trolli.
N46
Johon me yhtä typerinä vastaamme. :D
Mitä se sinulle kuuluu? Huolehdi omasta sängystäsi vaan.
Mitä sitten pitäisi mielestäsi olla? Vaikka eihän se sinulle kuulu.
Koska haluan että on makuuhuone erikseen. Pitääkö parivuoteesta luopua kun tulee ero? Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun yksin kolmen huoneen asunnossa. Miksi minun pitäisi ahtautua yksiöön?
Sama minulla. 78 neliötä. Vastike 303e. Sänky 2x120. Jos vaikka joskus joku tulisi kylään.
Toivossa/haaveissa elävä M64.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
opiskelija ei maksa itse...
Harvalla opiskelijalla joka pelkästään opiskelee on rahaa maksaa kaksiosta.
Mä teen töitä ja opiskelen siinä ohessa. Asun omakotitalossa ja maksan kaiken itse.
Ap
Ap on typerä parittaja, joka jahtaa sinkkunaisia ja yrittåå parittaa niitä pllun himoisille heteroukoille.
Mihin sinä tarvitset tietoa siitä, miten joku toinen ihminen nukkuu?