Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sinkku tarvitsee kaksiota ja 160 cm leveää sänkyä?

Vierailija
08.06.2026 |

Tosi monella sinkkunaisella, ihan nuorilla opiskelijoillakin, on kaksio ja 160 cm leveä sänky.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksinasujan pitäisi elää koirankopissa, varsinkaan jos maksaa elämisensä itse? 

opiskelija ei maksa itse...

Harvalla opiskelijalla joka pelkästään opiskelee on rahaa maksaa kaksiosta. 

Mä teen töitä ja opiskelen siinä ohessa. Asun omakotitalossa ja maksan kaiken itse.

Ap

Tiesitkö että lesboa ei parittaa heteroukolle ihan niin kuin homomieståkään ei voi parittaa heteroakoille.

Vierailija
22/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä Taas ihme ketju! 
Lähes heti ollaan ap:tä haukkumassa. Minusta aloitus on ihan asiallinen. Ei sillä, olen itsekin yksinasuva ja isommassa asunnossa ja on 120 cm leveä sänky, mutta varmasti monet yksinasuvat kokoee, että pieni asuintila ja siellä pienet/vähäiset kalusteet riittää. 
Miksi aina pitää kaikista kysymyksistä täällä provosoitua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on kaksi kissaa.

Vierailija
24/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sinkkuna kaksio. Makuuhuoneessa sänky (80 cm), lukutuoli, lukulamppu, kirjoituspöytä, kuntopyörä ja pimennysverhot. Ne näyttäisivät hölmöiltä täällä tupakeittiössä, jossa on ruokailu- ja oleskelutilat asianmukaisine kalusteineen, eikä täällä mahtuisi kävelemään. m50

Vierailija
25/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksinasujan pitäisi elää koirankopissa, varsinkaan jos maksaa elämisensä itse? 

opiskelija ei maksa itse...

Harvalla opiskelijalla joka pelkästään opiskelee on rahaa maksaa kaksiosta. 

Mä teen töitä ja opiskelen siinä ohessa. Asun omakotitalossa ja maksan kaiken itse.

Ap

Tiesitkö että lesboa ei parittaa heteroukolle ihan niin kuin homomieståkään ei voi parittaa heteroakoille.

Miten lesbous tähän liittyy? Mä ainakin olen heteronainen. Mua ei tarvitse kenenkään parittaa. Mua ei kiinnosta parisuhde vaikean avioeron jälkeen. Mulle riittää yksi mies pelkkään seksiin.

N46

Vierailija
26/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sängyn päällä usein läppäri tai kirjoja tai muuta, kun siinä istuskelen. Ja leveä sänky on ylellinen ja näyttää paremmalta aikuisen asunnossa kuin joku kapea yhden hengen sänky, mikä minun mielestäni kuuluu semmoisiin vuosiin, kun asui vielä lapsuudenkodissa. Oma sinkkusänky on 120 cm leveä, mutta saisi se olla vähän leveämpikin.

Tällä hetkellä asun yksiössä olosuhteitten pakosta, mutta mieluummin asuisin kolmiossa, että saisin yövieraillekin tilaa. Mutta vähintään kaksioon haluaisin muuttaa. Tykkään, että kodissa on tilaa kulkea, istuksella ja tehdä kaikenlaista. Vaikka tanssahdella. Nyt on sen verran tilaa yksiön keskilattiallakin, että siinäkin hiukan sopii pyörähdellä.

Yksiö riittää hyvin yhdelle, mutta jos sinkulle tulee joskus vieraitakin, niin silloin se voi olla liian ahdas.

Vierailija
27/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes heti ollaan ap:tä haukkumassa. Minusta aloitus on ihan asiallinen. Ei sillä, olen itsekin yksinasuva ja isommassa asunnossa ja on 120 cm leveä sänky, mutta varmasti monet yksinasuvat kokoee, että pieni asuintila ja siellä pienet/vähäiset kalusteet riittää. 

Jos itselle riittä pieni asunto tai kapeampi vuode miksi olisi asialllista kysyä miksi se ri jollekin toiselle riitä tai hän haluaa asua väljemmin ja nukka leveämmin?

Vierailija
28/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautintoon!

Vierailija
29/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautintoon!

Ja sekös vituttaa ap:n kaltaisia pillua saamattomia luusereita. 

Vierailija
30/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiasuntoni oli 50 neliötä ja 120 cm.

Ei mennyt kauaa, kun muutin kolmioon, tuntui pieneltä

Vierailija
31/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautintoon!

Sinun mielestä. Ei kaikki jaa persettä.

Vierailija
32/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itselle riittä pieni asunto tai kapeampi vuode miksi olisi asialllista kysyä miksi se ri jollekin toiselle riitä tai hän haluaa asua väljemmin ja nukka leveämmin?

Höh, no saaha sitä kai olla kiinnostunut toisten ihmisten erilaisista ratkaisuista. Vai eikö saa? Miksi muka ei saisi? 

Vierailija
33/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska ap olisi ihan hyvin voinut vaan miettiä sinkkuja noin yleisesti eikä rajata aloitustaan vain sinkkunaisiin, tästä pääsemmekin tulokseen että ap odotti kieli pitkänä vastauksia joissa sanotaan että iso sänky on kaikkia irtosuhteita varten joita se opiskeleva sinkkunainen kotiinsa tuo ja kaksio on tietenkin siksi että sinne mahtuu kaikki ne miehet myös.

Vierailija
34/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksion ja 160 cm leveän sängyn omistava sinkku on ehkä jättänyt oven auki sille mahdollisuudelle, että siinä asunnossa ja sängyssä voi joskus joku muukin olla hänen itsensä lisäksi.

Jos minun tapailemani mies asuisi pienessä yksiössä, jossa olisi lisäksi vain joku yhden hengen peti, joka muistuttaa teinipojan sänkyä lapsuudenkodissa, ei sellainen oikein iskisi meikäläiseen. Ajattelisin heti, että semmoisella miehellä on varmaan joku sarjakuvahahmo-pussilakanakin tai akuankka-alushousut.

Vierailija
35/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautintoon!

Sinun mielestä. Ei kaikki jaa persettä.

En minäkään, vaan nautin omasta tilastani ihan itse! Niin asunnossa kuin sängyssäkin.

Vierailija
36/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä nää sun jutut. Mihin sä tarvit aivoja kun ne ei edes toimi.

Vierailija
37/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin 180 cm sänky ja elän yksin 78 neliön kolmiossa.

Vierailija
38/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin työläinen tarvitsee yli 15m2 asuntoa ja edes sänkyä. Töihin vaan tai kortistoon!

Vierailija
39/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 80 cm sängyssä sovi nukkumaan.

Parikymppisenä nukuttiin lukemattomia öitä kahdestaan 80cm sängyssä. Usein toki sisäkkäin tai solmussa. Nykyään hyvä kun mahdun yksin 160cm petiin.

Vierailija
40/58 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työläinen vois asua kadulla. Mihin työläinen tarvitsee asuntoa? Ei mihinkään. Nuku vaikka työpaikan roskiksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi