Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (1385)

Vierailija
621/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut mielenkiintoista kuulla Victorialta kaksikielisyydestä ja kolumbialaisjuurista. Esko kertoo podissa, että Victoria kutsuvat abuelitaksi Victorian isoäitiä.

Ehkä tässä sarjassa Victorian ikäisille olisi paremmin sopinut miettiä etukäteen, mitä sisältöä kuvaa ja puheenaiheita, kun on katsojalle hiukan tylsää sisältöä kosmetiikkajutut. 

Jos vertaa vaikkapa Fransiin ja Helgaan, niin heillä on monenlaista touhua meneillään. Sitä on kiva katsella. Hieman erilaista elämää elän itse kuin nä kaksi, niin on tosi mielenkiintoista nähdä Helgan maalaiselämän touhuiluja ja Fransin urbaania kaupunkilaiselämää. 

Voin kertoa mitä siitä kaksikielisyyden mukaan ottamisesta olisi seurannut:

"Huonostipa tyttö puhuu espanjaa, vain vähän alkeita, ei osaa ääntää ollenkaan niin kuin pitäisi, mikä opettaja Esko muka on, tuskin itsekään puhuu kuin muutaman sanan" jne.

Voi Anne mummo, oletpa aktiivinen 

Mikä sinua vaivaa? Tuputat jotain Annea joka väliin. Koetapa nyt ryhdistäytyä ja kasva vaikka aikuiseksi. Jätä tuollaiset välihuutelut jo pois.

No anteeksi nyt vaan, mutta riehunnastasi päätellen olet joku läheinen. 

Eli jos joku on kanssasi eri mieltä, alat arvuutella kuka siellä jossain oikein voisi olla? Onko tämä sinulle jotain lapsellista leikkiä? Hippaa tai piilosilla oloa? Edelleen, aikuistu nyt edes vähän.

Vierailija
622/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas pitkään meinaatte, te aikuiset naiset, haukkua 16-vuotiasta tyttöä täällä?

Jos hän on vieläpä "kehityksessään pahasti jäljessä oleva ja älykkyysosamäärältään vajaaälyinenkin", kuten itse olette diagnosoineet, niin tehän haukutte jo vammaisiakin? Onkos olo ylevä? Ovatko ne omat lapsetkin tässä mukananne nauramassa?

Aloitti lukion viime syksynä ja täyttää 17 vuotta syksyllä, joten varmaan ihan OK koulussa, kun juristiksi haluaa. Hyvä, että elämässä on tavoitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut mielenkiintoista kuulla Victorialta kaksikielisyydestä ja kolumbialaisjuurista. Esko kertoo podissa, että Victoria kutsuvat abuelitaksi Victorian isoäitiä.

Ehkä tässä sarjassa Victorian ikäisille olisi paremmin sopinut miettiä etukäteen, mitä sisältöä kuvaa ja puheenaiheita, kun on katsojalle hiukan tylsää sisältöä kosmetiikkajutut. 

Jos vertaa vaikkapa Fransiin ja Helgaan, niin heillä on monenlaista touhua meneillään. Sitä on kiva katsella. Hieman erilaista elämää elän itse kuin nä kaksi, niin on tosi mielenkiintoista nähdä Helgan maalaiselämän touhuiluja ja Fransin urbaania kaupunkilaiselämää. 

Voin kertoa mitä siitä kaksikielisyyden mukaan ottamisesta olisi seurannut:

"Huonostipa tyttö puhuu espanjaa, vain vähän alkeita, ei osaa ääntää ollenkaan niin kuin pitäisi, mikä opettaja Esko muka on, tuskin itsekään puhuu kuin muutaman sanan" jne.

"Voin kertoa mitä siitä kaksikielisyyden mukaan ottamisesta olisi seurannut:

"Huonostipa tyttö puhuu espanjaa, vain vähän alkeita, ei osaa ääntää ollenkaan niin kuin pitäisi, mikä opettaja Esko muka on, tuskin itsekään puhuu kuin muutaman sanan" jne."

Fiksut ihmiset eivät näin ajattele, ja ymmärtää ettei tarvitse olla todellakaan täydellinen kielissä.

Sitä vaan meinasin, että katsojan näkökulmasta moni olisi kiinnostunut kuulemaan tästä aiheesta :)

No sinä oletkin fiksu. Joidenkin mielestä alhaisella äo:lla ei edes opi espanjaa puhumaan. On ehkä parempi, että tuo vajaaälyiseksi täällä jo määritelty tyttönen ei yritäkään mitään vierasta kieltä puhua. Ei taida onnistuakaan, kun kieltäkin näyttää. Parempi tyytyä rakennekynsien esittelyyn. Pääsee vähemmällä. 

Temoset sen sijaan tietenkin puhuvat useita kieliä. Jospa saadaan vielä nähdä upeaa maalaisintelligenssiä, ranskaa, saksaa, tai jopa mandariinikiinaakin. 

Vierailija
624/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy googlettaa Viljamin vanhemmat. Ei mitään hajua keitä ne on.🤷

Vierailija
625/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googletin ja tunnistin kyllä kasvoista mutta en näköjään nimistä. 

Vierailija
626/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viljamista(kin) tulee vähän surullinen olo. Kauhea tarve olla ja esittää jotain isompaa, parempaa, menestyneempää, vaikka todellisuus taitaa olla vähän muuta.

Googletin hänet niin onhan hän ollut monissa elokuvissa ja niin edelleen. 

Vierailija
627/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijöitä. Isä tuli tunnetuksi elokuvasta Hymyile mies
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hymyilevä_mies_(elokuva)

Isä ja poika hyvin toistensa näköisiä.

Äiti seurustelee kai Antti Reinin kanssa.

Vierailija
628/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio katsoa. Itse olin tuon ikäisenä niin pihalla että ei olisi kiva katsoa näin kolmekymppisenä miten siitä ajasta on revitty koko kansalle viihdettä.

Ihan fiksuja nuoria ovat. Olen nelikymppinen. Vaikka jokainen on nuorena vähän " pihalla " ei tässä ole kenestäkään revitty viihdettä mitenkään ilkeästi. 

Kertovat itse elämästään. Näihin voi suhtautua myös lempeydellä. Ehkä sun pitäis opetella katsomaan omaa nuoruuttas vähän armollisemmin ja lempeämmin. Toki olet edelleen nuori, joten ehkä se on siksi vaikeaa vielä. 

Vierailija
629/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tiesin että ovat näyttelijöitä. En vain nimistä tunnistanut. Googletin jo ja kommentoin sitä. 

En ole katsonut tuota elokuvaa. 

Vierailija
630/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen oma persoona. Temosen lapset maanläheisiä ja oli kiva kattoa sitä ajotuntia ja isän ja tyttären juttelua. Victoria on tyypillinen kaupunkilaisnuori, kiinnostunut muodista ja meikeistä jne. Viljamilla hyviä tavotteita ja kun saa tasapainon asioiden välille eikä ryntäile sinne tänne niin pärjää varmasti. Frans mahtava luonnonlapsi, fiksu sellainen. Fanny fiksu urheileva nuori jalat maassa tyyppiä joka nauttii elämästä. Jokainen on erilainen yksilö.

Vierailija
631/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio katsoa. Itse olin tuon ikäisenä niin pihalla että ei olisi kiva katsoa näin kolmekymppisenä miten siitä ajasta on revitty koko kansalle viihdettä.

Ihan fiksuja nuoria ovat. Olen nelikymppinen. Vaikka jokainen on nuorena vähän " pihalla " ei tässä ole kenestäkään revitty viihdettä mitenkään ilkeästi. 

Kertovat itse elämästään. Näihin voi suhtautua myös lempeydellä. Ehkä sun pitäis opetella katsomaan omaa nuoruuttas vähän armollisemmin ja lempeämmin. Toki olet edelleen nuori, joten ehkä se on siksi vaikeaa vielä. 

Nämä kommentit täällä ovat mielestäsi lempeyttä? Täällä katsotaan nuoruutta armollisesti? Suvaitsevaisesti?  eri

Vierailija
632/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nyt vasta katsomaan. Aika kontrasti Temosten ja muiden elämän välillä. Yllättäen kukaan näistä ei ärsyttänyt, kaikki olivat omalla tavallaan herttaisia, jopa Frans jota olin valmistautunut vihaamaan :D

Vierailija
633/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tiesin että ovat näyttelijöitä. En vain nimistä tunnistanut. Googletin jo ja kommentoin sitä. 

En ole katsonut tuota elokuvaa. 

Isä on tunnettu, äitiä en tunnista muuten kuin Antti Reinin puolisona

Vierailija
634/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victorian osuuksista vähän kiusallinen olo. Että eikö joku tuotantopuolelta olisi voinut vaikka vinkata, että voithan sä sille kameralle puhua muustakin kuin hiuksista ja merkkivaatteista, avata ajatteluasi vähän? Ero siihen elämään, jota Helga elää, on aivan järisyttävä.

Hänhän sanoi ettei halua olla julkkis. Ehkä hänestä tuntuu turvallisemmalta puhua pinnallisista asioista kuin avautua. 

Julkisuuden säännöt menee niin, että kun olet itse jostain asiasta kertonut niin sen jälkeen siitä saa kirjoitella. 

Eli kun otat vaikka esiin parisuhteen tai muun henkilökohtaisen asian niin sen jälkeen toimittajilla on lupa kirjoitella sun parisuhteista ja asioista. 

Victoria varmasti tietää tämän hyvin, koska on Martinan ja Eskon tytär. Hänhän ei halua jakaa koko ajan kaikkea, niin kuin vanhempansa. 

Vierailija
635/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on kuule katsottu kaikki jaksot. jako kahteen: he muut ja toi kuvatus victuuuria.

muut nuoret käyvät läpi agendojaan, lopettaako urheilun, mitä duunia vois tehdä,   temosen lapset hoitaa pieteetillä  kotitilaa lukuisine eläimineen ja  osallistuvat kunnon työhön ravintolassa keittiössä mm pesemällä ovia, astioita pieninkin poika.

pohtivat haluaako olla aikuisena kameran edessä- takana- no takana. tooosi kiva perhe, ihan normaaleja lapsia.

mutta tää öllö" linsessa"- syvä myötähäpeeeeeee.  hää vaan heiluttaa niitä karseita tekokynsiään oikein näkee kuinka esitteleeee niitä- ne heiluu kasvojen edessä kuin jonkin hämähäkin koivet, niillä tehdään kaikki eleet- silotellaan tekotukkaa,   niillä piirrellään ilmaan kuvioita-  kaavioita-- jotta ne pääsevät rooliinsa.

puhetyyli oksettaa- v....tun sössö.

itteensä vaan esittelee- " joo mä en haluuu olla julkkis"

no mitäs v...tuu menit tuohonkaan sit ja siihen toiseenkin tv juttuun. haluun olla yrittäjä ja malli- no mallit on julkkiksia.

ai malli vai mälli- ei oo tyttökulta edellytyksiä malliksi miltään osin, tavis tapettiin hukkuu. 

mummot ei tajuu hänen must kengänronttosiaan. ja

se sormusten esittely kysineen- tää on x, tää on x, täää on x. nolooooooooo.

hössön tössö koko akan alku.   ohjelma pyörii mitä luksus tuotteita on. keikkaa katsomaan- siis kaikki- siis kaikki influensserit( hääkin)   käyttää naamioita lennolla-, sitä tuote-esittelyä koko ohjelman läpi.

toi tekomustatukka ei sovi tippaakkaan hänelle ihon alaan- vanhentaa- raskaan ilmeen.

no ehkä oli hyvä, että gimmasta tuli esille mikä on- paljon vielä pitää tapahtua- että--------------------

Vierailija
636/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissis. 

JA NOLO SELLAINEN: HÄPÄSI ITTENSÄ VAAN-

Vierailija
637/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vickestä olisi varmasti saanut monipuolisemman ja kiinnostavamman kuvan halutessaan. Olisi kuvattu vaikka enemmän kavereiden kanssa, tansseissa ja muissa harrastuksissa. Olikohan tuo oma päätös vai tuotannon. Se kiinnostaisi. Sen verran pitkään tuota on kuvattu että luulisi materiaalia olleen. Nyt kuvauspaikkana lähinnä oma huone.

Ei varmaan itse halunnut, eikä kaverit. 

Vierailija
638/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on sairas haukkumakulttuuri. Varsinkin julkkiksille ja heidän lapsilleen. Tuollainen voimakkaan vihan sävyttämä kateus tuntemattomia lapsia ja nuoria kohtaan, jotka eivät ole mitään pahaa tehneet,  ja jotka ovat vielä keskeneräisiä elämänsä alkutaipaleella, on sairasta. Vakavia mielenterveysongelmia ja mielenhallinman ongelmia.

Suomessa??? Elätkö jossain kuopassa. Kyllä se on ihan yleismaailmallinen ilmiö. Kaikkia julkkiksia haukutaa- rikkaita, menestyneitä, kauniita.....mutta erityisesti naisia. 

Vierailija
639/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentit täällä ovat mielestäsi lempeyttä? Täällä katsotaan nuoruutta armollisesti? Suvaitsevaisesti?  eri

Mä vastasin yhdelle ihmiselle. En kommentoinut kaikkia täällä olevia kommentteja. 

Vierailija
640/1385 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen että Temoset ovat noin pian Olgan kuoleman jälkeen jossain tosi-tv-ohjemassa

olga elää vielä tuossa. katsopa jaksoja nyt. ite katsoin kaikki pötköön.  kävivät vielä ulkomaillakin hoidossa- oli äiti pitseriassakin  läsnä. hienosti lapset tekee siivousduuniakin siellä, pieninkin poika tiskauslajittelua. upee järkiperhe. victoria syvänolo- tuotti häpeetä vaan. tuote-esittely- eihän se noin voi olla- sääliksi käy  mitkä eväät victoria saanut vanhemmiltaan- lyö tyhjää.

fiksut ei esittele -eväitään-  kyll ne huomataan  muutenkin-  räpeltää niillä hämähäkinkoipikynsillä  naamansa edessä ja pöyhii tekolettiään eestaas-  joku muka ylpeydenaihe... voi voi- millainen kasvatus ressukalla....