Mitä näkyy keittiön ikkunasta?
Kommentit (102)
Pelto näkyy ja metsää. Peuroja näkyy usein aamulla.
Vastapäinen talo jossa harvinaisen ruma sisäänkäynti ja onneton autopaikka. Mietin usein miten muuttaisin talon edustaa jos olisi minun. Roskiskatos siirtyisi kauemmas ovesta ja tilalle tulisi nätti pieni kuisti tms.
Omakotitaloalue, muutama suuri koivu ja orapihlaja-aitoja.
Järvi. Kyllä todellakin tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Nisti, kee neri, ja romaanihenkilö. Vantaan Kivistössä.
Tuskin poikkeat joukosta.
Romaanihenkilö😂
Taivasta, pieni ikkuna ja niin ylhäällä, että ei siitä paljon mitään näy. Jos kiipeiäisin työtasolle niin sitten voisin nähdä kauppakeskuksen parkkihallin.
Näkyy naapurin uusi talo ja usein ovat ulkona lasten kanssa. Ei siinä muuten mutta en voi itse mennä ulos koska sosiaalinen ahdistuneisuus
Espoon kusinen juna-asema. Pääsisi jo pois pk seudulta!
Vierailija kirjoitti:
Jonkun sortin neggrua tossa kävelee vähän väliä. Ja toiseen kysymykseen: EN
Juu sama. Asun espoon keskuksessa. Ja en tykkää minäkään. Kammottava lääväkin vielä tämä mesta.
Pihaa, metsää, peltoa, kaks puuliiteriä, pihasauna. Tykkään.
Oma metsä ja metsäneläimiä. Pidän erittäin paljon.
Takapihan terassi ja takapihan laidalla menevä polku metsään.
Paljon korkeita puita joiden lehtien takana piilossa vastakkainen kerrostalo. Puussa on linnunpesä juuri oman kerroksen kohdalla, josta näkee aina linnunpoikasia suut auki kun emo tuo niille ruokaa.
Ai niin, piti vielä sanoa, tykkäänkö. No tykkään, katu on hiljainen, muutama asukkaan auto vuorokauden aikana liikkuu, ei juuri muita. Tosin joskus armeijan iso auto perävaunuineen täällä pyörähtää, varusmiehille vissiin opetetaan kaupunkitaistelujen keskellä liikkumista. 😁
Takapiha kuitenkin on se, mikä minulle tämän asunnon myi. Terassi, nurmikko, jonkun entisen asukkaan istuttamat alppiruusut, ruskoliljat ja isot kasat erilaisia perennoja. Tämä oli toinen kevät, kun täällä asuimme ja tänä keväänä pomppasi narsissejakin ylös pihan toiselta reunalta, viime vuonna niitä ei näkynyt. Pihan jatkeena kapea kaikkien asukkaiden nurmikaistale, sitten oja. Ojan jälkeen vanha valtakunnallisesti suojeltu kaupungin metsä, jossa valkovuokkoja, kieloja ja erilaisia metsän eläimiä. Aivan ihana paikka asua, ja ennen kaikkea hiljainen!