Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Frans Frangén joutuu oikomaan usein: ”En ole poika”

Vierailija
08.06.2026 |

Kommentit (625)

Vierailija
401/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, en ole kyllä ehdottanut, että kanssaihmisiin ei suhtauduttaisi kohteliaasti ja kunnioittavasti."

Joten mikä on siis se asia jota sinun pitäisi nyt saada välttämättä sanoa jota et mielestäsi saa sanoa ja joka ei sisälly muiden kunnioitukseen ja kohteliaaseen käytökseen?

"Mitä nämä juridiset vaikutukset ovat?"

Vaikkapa se että voi vaihtaa virallisen sukupuolen haluamakseen. Joka ei muuten näy sinulle mitenkään joten sen ei pitäsi myöskään sinua koskea.

Miksi se virallinen sukupuoli sitten pitäisi vaihtaa, jos se ei näy muille mitenkään?

Vierailija
402/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huonoa käytöstä? Loukata muita miten tykkää? Epäkunnioittavaa?"

No sitähän tässä sanotaan että pitää olla ihan ok kiistää toisen tuntemukset ja samalla loukata häntä. Eikö se ole epäkunnoittavaa ja huonoa käytöstä? 

Mielessään saa ajatella mitä ajattelee mutta kaikkea ei ole pakko sanoa ääneen.

"No onhan se vähän kyseenalaista vaatia muita osallistumaan omiin sukupuoliharhoihinsa ja korjailla heidän sanomisiaan, mutta en nyt noin pitkälle menisi."

Ei ole vaadittu. Olen vain sanonut että on hyvää käytöstä vain sivuuttaa kohteliaasti asia joka ei oikestaan itselle kuulu mitenkään.

Vähäyttelet ilmiötä. Kyllä valitettavasti oppikirjat ovat todiste siitä, että sateenkaariväen vaatimukset ovat menneet perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan on häiriintyneempää, Fransin sukupuoliasiat vai porukan reagointi niihin täällä? Taas sivukaupalla samojen asioiden maanista hokemista. Jos kyse on huolestumisesta ja huolenpidosta, niin miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittymättömät nuorten ihmisten ongelmat eivät todellakaan saa aikaan tällaista? Mikä tässä triggeröi? 

Joo, "terveet" aikuiset ihmiset vaahtoamassa jonkun nuoren sukupuolesta niinkuin se olisi maailman isoin asia ja ongelma. 

Kuten todettu, ainoa vaahtoaja olet sinä ja sinun "mitä se sulle kuuluu" ja "mitä se sun elämääs vaikuttaa" kanssajengisi.

Vierailija
404/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eikä tarvii elää kuten opittaa. Voi tuomita risteilyt, lentämisen jne, mutta itse harrastaa niitä, jos sattuu sopimaan omiin menoihin."

Miksi vaadit vihreiltä täydellisyyttä ja ehdotonta oikeaoppisuutta kun tuskin vaadit sitä keneltäkään muultakaan? Ihmiset ovat ihmisiä eikä kukaan pysty elämään täysin kuten opettaa. Mutta monesti tärkeintä on pyrkimys johonkin, ei täydellinen onnistuminen.

Tärkeimmissä teemoissa kyllä. En esim.itse voisi tehdä työtäni jos ryhtyisin muuttamaan radikaalisti sitä ohjaavaa suunnitelmaa.

Ja virheitä toki kaikki tehdään, mutta harva ne myöntää. 

Vierailija
405/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuiko FF siis naisten tuvassa asepalveluksen ajan vai miten?

Eikö siellä kaikki nykyään asu sekatuvissa.

Vierailija
406/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä jolpilla on munat vain muodon vuoksi, ja se kuseekin perseestään.

Vierailija
407/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transihmisiä on ollut ja on aina olemassa vaikka persujuntti kuinka polkisi kiukuissaan jalkaa.

Ja miten se liittyy asiaan? Vai haluatko vain fantasioida persuista joka käänteessä?

Vierailija
408/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toinen vaihtoehto että luovutetaan, eli lakataan skitsofrenian, anoreksian ja alkoholismin kuntoutus koska ei ne kuulu muille ja ihmisoikeudet ja loukkaamattomuus ja yhdenvertaisuus ja omatahto....

Tai aletaan jopa normalisoida niitä...varmaan seuraava setan tavoite."

Tässä juuri se sinun väärinymmärryksesi on. Asioita hoidetaan tavalla joka on havaittu niihin tehokkaimmaksi. Alkoholismin ei ole havaittu loppuvan sillä että kielletään alkoholistia juomasta viinaa vaan erilaisilla kokonaisvaltaisilla kuntoutustavoilla. Samoin skitsofrenia ei parannu puoskaroinnilla vaan lääketieteen mukaisilla hoidoilla.

Sukupuolidysforiaan on kokeiltu aikojen kuluessa vaikka mitä keinoja ja hoitoja mutta ne eivät ole auttaneet. Samoin on kokeiltu kaikenlaista kieltämistä ja peittelyä eikä sekään ole auttanut. Lääketiede on siis todennut että paras tulos yksilön kannalta saadaan kun hyväksytään ihmisen tuntemukset.

Vierailija
409/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää pojittelusta? Voisiko käyttää sanoja  mies ( en tiedä minkä ikäisestä kyse) tai nuorukainen , jos alle 20v?

Vierailija
410/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut skitsofeenikolle ja hallusinoivalle nuorelle, kuten olen koulutuksessa oppinut "minä en näe verta vuotavaa kaapunaista sun vieressä, mutta olen tässä vierelläsi sun kriisissä."

Voisin sanoa Fransille "mä näen sussa vain hienon miehen ja kokemuksesi ei ole totta, mutta olen vierelläsi sun sukupuolikriisissä."

Vierailija
411/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ole jo liian vanha leikkimään tällaisia leikkejä? Pitäisikö alkaa aikuistumaan pikkuhiljaa?

Ei kuulu sulle ikä mulle hänen elämänsä.   Ymmärrätkö?

Mikä sinä olet täällä ketään kieltämään, ymmärrätkö?

Vierailija
412/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele” kummallinen”

Vierailija
413/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsokaa kaikki, olen Uniikki Lumihiutale!"

Vierailija
414/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas hän ainakin on 

Vierailija
415/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toinen vaihtoehto että luovutetaan, eli lakataan skitsofrenian, anoreksian ja alkoholismin kuntoutus koska ei ne kuulu muille ja ihmisoikeudet ja loukkaamattomuus ja yhdenvertaisuus ja omatahto....

Tai aletaan jopa normalisoida niitä...varmaan seuraava setan tavoite."

Tässä juuri se sinun väärinymmärryksesi on. Asioita hoidetaan tavalla joka on havaittu niihin tehokkaimmaksi. Alkoholismin ei ole havaittu loppuvan sillä että kielletään alkoholistia juomasta viinaa vaan erilaisilla kokonaisvaltaisilla kuntoutustavoilla. Samoin skitsofrenia ei parannu puoskaroinnilla vaan lääketieteen mukaisilla hoidoilla.

Sukupuolidysforiaan on kokeiltu aikojen kuluessa vaikka mitä keinoja ja hoitoja mutta ne eivät ole auttaneet. Samoin on kokeiltu kaikenlaista kieltämistä ja peittelyä eikä sekään ole auttanut. Lääketiede on siis todennut että paras tulos yksilön kannalta saadaan kun hyväksytään ihmisen tuntemukset.

Sukupuolidysforiaan ei ainakaan sukupuolen korjausleikkaushoito usein auta, vaan häiriö säilyy.

Vierailija
416/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Vaikka kaikki tietävät, hän itse mukaan lukien, että hän on poika, pitäisi silti teeskennellä, että hän ei ole poika.

Mitä sitten? Vaikuttaako tuo sinun elämääsi jotenkin?

Miksi tästä asiasta kerrotaan meille ulkopuolisille?

Sinun ei ole pakko  heitä kyylätä, jätä ihmisten rauhaan.  Ei sinuakaan saa panetella,

Täällä ei ole ketään paneteltu. Mene ulos ja hengittele hetki jos ahdistaa.

Vierailija
417/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tärkeimmissä teemoissa kyllä. En esim.itse voisi tehdä työtäni jos ryhtyisin muuttamaan radikaalisti sitä ohjaavaa suunnitelmaa."

Vihreille se "suunnitelma" on erilaiset lakimuutokset ja yhteiskunnan käytännöt, ei ensisijaisesti mikään yksittäisen yksilön oma käytös.  Pyritään muuttamaan siis koko yhteiskuntaa niin että kaikki kuluttaisivat luontoa vähemmän.

Vierailija
418/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ole jo liian vanha leikkimään tällaisia leikkejä? Pitäisikö alkaa aikuistumaan pikkuhiljaa?

Sama mieltä. Jossakin kohtaa pitää ymmärtää, että pikkukakkostasoisen pelleilyn aika on ohi.

Mtenkä hänen elämä sullekuullu milliäkään. ?  Hän elää oma elämäänsä ja sinä omaasi.   Jätä ihmiset rauhaan.

Ja toisten mielipiteet ei sulle kuulu milliäkään. Jätä ihmiset rauhaan.

Vierailija
419/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Frans on tosta ohkelmasta hän, kenet tullaan näkemään useissa tositv-ohjelmissa jatkossakin.

Vierailija
420/625 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sukupuolidysforiaan ei ainakaan sukupuolen korjausleikkaushoito usein auta, vaan häiriö säilyy."

Se on silti ainoa keino jolla on havaittu lääketieteellistä tehoa. Ei täydellistä mutta parempaa kuin muilla keinoilla joilla ei ole saatu oikein mitään tehoa.

Siksi se on se mitä tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän