Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko älykkyydestä muka olla jotain haittaa?

Vierailija
07.06.2026 |

Mitä muka? 

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin älykkäänä miehenä on vaikeampaa löytää parisuhde, kun naisia ei harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta kiinnosta älykkäät miehet. Toisaalta melkein kaikki muu elämässä sujuu helpommin älykkäänä.

Älykkäänä naisena vasta vaikeaa onkin. Miehet pelästyy tai kokevat alemmuutta kun huomaavat naisen olevan älykäs

Ne miehet pelästyvät koska käyttäydyt ylimielisesti

En ole huomannut, että huippuälykkäät käyttäytyisivät ylimielisesti, mutta Gaussin käyrän toisesta päästä niitä löytyy helposti.

Ei kukaan ole huippuälykkäistä puhunut

Vierailija
102/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa lähinnä silloin jos on kiinni sosiaalisissa ympyröissä, joissa ei tule ymmärretyksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika älykkyys on pahaksi pikavippifirmoille ja osamaksukauppiaille, sekä mystisten laskujen tarjoajille.

Vierailija
104/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Johtajapositioissa pitää pystyä tunneälykkäästi johtamaan alaisiaan ja asettumaan alaistensa asemaan. Muistaakseni on olemassa tutkimuksia, jossa on todettu, että erittäin älykkäät ihmiset eivät ole useinkaan onnistuneet johtajapositioissa, koska eivät kykene asettumaan ”tyhmempien” ja hitaampien tasolle ja johtamaan heitä onnistuneesti. Mutta kyseessä siis lähinnä huippuälykkäät tyypit ja heidän kapasiteetillaan kannattaa muutenkin varmaan tehdä jotain muuta kuin esimiestyötä. 

Vierailija
105/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin älykkäänä miehenä on vaikeampaa löytää parisuhde, kun naisia ei harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta kiinnosta älykkäät miehet. Toisaalta melkein kaikki muu elämässä sujuu helpommin älykkäänä.

Ei vaan sulta täytyy löytyä myös tunneälyä parisuhteen muodostamiseen. Naisen kohtelu hyvin on joillekkin vaikeaa kun puuttuu tunneälyä. Miksi ne harvat naiset eivät kelvanneet jotka olivat sinun älykkyydestäsi kiinnostuneita?

Vierailija
106/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin älykkäänä miehenä on vaikeampaa löytää parisuhde, kun naisia ei harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta kiinnosta älykkäät miehet. Toisaalta melkein kaikki muu elämässä sujuu helpommin älykkäänä.

Samat sanat älykkäänä naisena. Ja vaikka olen myös hyvännäköinen. Vaikea löytää kumppania, kun jotkut amistyypit ottaa kontaktia deittipalstoilla. He eivät varmaankaan osaa sieltä näkökulmasta arvioida yhteensopivuutta, koska etsivät vain nättiä naista. Arvot, keskustelukyky, mielenkiinnonkohteet jne eivät yleensä kohtaa. Ja ei tietenkään pelkkä äly miehellä riitä, tietysti pitäisi olla myös fyysistä vetovoimaa.

Jos olisit älykäs nainen, ymmärtäisit että miehet eivät välitä naisen älykkyydestä vaan ulkonäöstä. Ja sellainen mies jolla on fyysistä vetovoimaa harvoin tyytyy vain yhteen naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän