Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tärkeä kysymys

Vierailija
15.05.2007 |

Olen pahoillani näistä äärimmäisistä tapahtumista. Rakastan Paulaa, arvostan ja kunnioitan. Paula oli hieno Nainen, hyvä vaimo ja äiti. Paula ja Liisa ovat kaikkeni. Menetyksemme on valtava. Meillä oli hyvä elämä ja avioliitto kunnes...

Olen hyvilläni ja kiitollinen kun Liisalla on koti. Leena ja Pekka eivät ole vain pelkästään mummu ja pappa, he ovat nyt myös äiti ja isä Liisalle. Luotan kykyihinne ja voimiinne. Olen myös iloinen, että George sai myös kodin.

Olen iloinen, että Äitini saa käydä tapaamassa Liisaa ja suhteestanne veljeeni.

Tällä kirjeellä pyrin rakentamaan palapeliä tapahtumista. Olen pahoillani jos tulen aiheuttamaan mielipahaa, se ei ole kuitenkaan tarkoitukseni, vaan tarkoitus tiedostaa asioita ja oppia niistä. Asioista pitää keskustella. Toivon, että lähdette objektiivisesti mukaan analysoimaan tätä juttua. Luulen, että palapelin kokoaminen tulee auttamaan meitä kaikkia. Toivoisin, että kirjeen sisältö jaettaisiin asianomistajien kesken ja siitä keskusteltaisiin perhepiirissä. Tämä työ on tehtävä ajatellen kaikkea, kaikkia ja varsinkin Liisaa.

Lainaan tässä kuulustelu pöytäkirjoja. Kursiivilla on kirjoitettu näkemykseni. Mikäli olette jostakin eri mieltä toivoisin joskus kuulevani mielipiteenne. Olisin kiitollinen lisätiedosta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla