Ärsyttää naisena ihan helvetisti yksi ihastunut työkaverimies
Molemmat ollaan varattuja, en ole kiinnostunut hänestä mitenkään kuin kaverimielessä. Hän heittää välillä flirttiä mihin vastaan leikkimielellä menemättä liian pitkälle. Ja todellakin kavereita, ei mitään tule koskaan tapahtumaan. Ollaan samalla työmaalla mutta eri projekteissa joten yhteydenpito on vapaaehtoista mutta eroonkaan ei pääse. Välttely olisi hyvin vaivalloista.
Nyt yhtäkkiä leikkiikin kuumaa kylmää. Yllättäen viesteihin ei vastata normaalisti vaan viiveellä ja lyhyesti. Sitten yhtäkkiä tuleekin kymmenen viestiä henk koht asioista, hauskoja meemejä ja läppä lentää. Kunnes taas viikko pelkkää viestien peukutusta eikä muuta.
Miksei voi vaan viestiä normaalisti ilman typeriä pelejä?
Kommentit (55)
AP tässä vaikuttaa olevan ihastunut. Mies luultavasti vain huvikseen flirttailee ja pelleilee niinkuin miehet yleensäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä sinä viestittelet ja vastaat heitettyyn flirttiin, kun olet varattu? Alimman tason juttuja.
Koska kaikki ei oo sellaisia et heti lähetään panee ku vähän joku flirttaa. Relax saat sydänkohtauksen tosta spennaamisesta
Flirttailukin on pettämistä, jos sitä tekee jatkuvasti saman ihmisen kanssa ja hakeutuu niihin tilanteisiin.
Niistä ihastumisista pääsee eroon, kun ei reagoi siihen flirttiin. Itse olen miesvaltaisella alalla ja aina silloin tällöin joku ihastuu ja/tai yrittää flirttailla. Ne menee ohi nopeasti, kun siihen ei lähde mukaan.
Ap itse pelaa myös kylmää-kuumaa ja pitää tuota tilannetta päällä.
No hehheh kaikki ei oo tollasissa uskislahkotyyppisissä liitoissa missä haureuden henki voi tuhota kaiken jos ei koko ajan varo. Peitä nilkkasi julkisilla paikoilla senkin kevytkenkäinen ilolintu
Mihin parisuhteessa oleva ihminen tarvitsee sitä huomioita ja flirttiä muilta? Itse en ainakaan edes koe tarvetta flirttailla muille, kun olen hyvässä ja vakaassa parisuhteessa.
No et varmaan sit syö jäätelöä etkä katso leffoja. Et tarvi niitä mihinkään kun sulla on oikea ruoka ja ikkuna mistä katsoa ulos
Vierailija kirjoitti:
AP tässä vaikuttaa olevan ihastunut. Mies luultavasti vain huvikseen flirttailee ja pelleilee niinkuin miehet yleensäkin
Perustele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et oikeasti olisi kiinnostunut, niin tuo ei ylittäisi ärsytyskynnystäsi!
Todennäköisesti se on hänelle vain kevyttä läppää ja ajanvietettä, jota harrastetaan silloin, kun on Ylen määrin joutilasta aikaa. Sitten kun on tärkeämpää hommaa, se menee edelle ja viestit emojeja tai minimilyhyitä.
Olen kiinnostunut johdonmukaisuudesta ja siitä että ihmissuhteet on kahden kauppa. En ole mikään viihdyke joka kaivetaan esiin ja hylätään mielen mukaan. Olen tullut siihen tulokseen etten halua elämääni tällaista ja aion etääntyä pysyvästi.
Hyvä niin. Ja kun itse tiedät mitä haluat, niin mikäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä sinä viestittelet ja vastaat heitettyyn flirttiin, kun olet varattu? Alimman tason juttuja.
Koska kaikki ei oo sellaisia et heti lähetään panee ku vähän joku flirttaa. Relax saat sydänkohtauksen tosta spennaamisesta
Flirttailukin on pettämistä, jos sitä tekee jatkuvasti saman ihmisen kanssa ja hakeutuu niihin tilanteisiin.
Niistä ihastumisista pääsee eroon, kun ei reagoi siihen flirttiin. Itse olen miesvaltaisella alalla ja aina silloin tällöin joku ihastuu ja/tai yrittää flirttailla. Ne menee ohi nopeasti, kun siihen ei lähde mukaan.
No hehheh kaikki ei oo tollasissa uskislahkotyyppisissä liitoissa missä haureuden henki voi tuhota kaiken jos ei koko ajan varo. Peitä nilkkasi julkisilla paikoilla senkin kevytkenkäinen ilolintu
Mihin parisuhteessa oleva ihminen tarvitsee sitä huomioita ja flirttiä muilta? Itse en ainakaan edes koe tarvetta flirttailla muille, kun olen hyvässä ja vakaassa parisuhteessa.
No et varmaan sit syö jäätelöä etkä katso leffoja. Et tarvi niitä mihinkään kun sulla on oikea ruoka ja ikkuna mistä katsoa ulos
Eli sinä suhtaudut flirttiin ja toiseen ihmisen mahdollisiin tunteisiin kuin herkutteluun tai viihteeseen. Se toinen ei välttämättä ajattele yhtään noin ja päädyt vaan kylmänä ihmisenä satuttamaan toista viihteen vuoksi. Kuulostaa aika kylmältä.
Miten itse viestittelet hänelle? Kumpi on aloitteellisempi? Jos ootte kavereita niin eikö asiasta voi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sopia kumppanin kanssa sanallisesti pettämisen rajat. Joillekin flirttailu on pettämistä ja toisille ei. Jos mennään oletuksilla, sattuu helposti jonkun siipeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä suhtaudut flirttiin ja toiseen ihmisen mahdollisiin tunteisiin kuin herkutteluun tai viihteeseen. Se toinen ei välttämättä ajattele yhtään noin ja päädyt vaan kylmänä ihmisenä satuttamaan toista viihteen vuoksi. Kuulostaa aika kylmältä.
Se on täsmälleen kuten herkuttelua tai viihdettä. Ei pahalla mutta olet hyvinkin luultavasti ollut aina ruma koska et ymmärrä mistä puhun? Emme elä samassa todellisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Miten itse viestittelet hänelle? Kumpi on aloitteellisempi? Jos ootte kavereita niin eikö asiasta voi puhua?
Ei koska tuosta jos sanoo se kielletään ja esitetään että kaikki on kuten ennenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on täsmälleen kuten herkuttelua tai viihdettä. Ei pahalla mutta olet hyvinkin luultavasti ollut aina ruma koska et ymmärrä mistä puhun? Emme elä samassa todellisuudessa
Anteeksi, mutta nauroin ääneen. Se että sinä flirttailet huviksesi kaikille, tarkoita, että olet kaunis. Tai että kaikki jotka näin ei toimi, olisi rumia.
Itse vaikutat juttujesi perusteella nuorelta ja epävarmalta ihmiseltä, jolle miehiltä saatu huomio on iso juttu. Usein aikuisilla on muita arvoja, vaikka häntäheikkejä roikkuisi lahkeessa.
Minäkin väittänyt, että ap on se ihastunut. Ei hän miettisi asiaa muuten ollenkaan tai tulkitsisi viestien motivaatioita. Ihmiset on himpuran hyviä peittämään ihastuksen itseltään. Ja tuollainen kylmä kuuma leikki, jos sellaista on, kertoo kyllä sen, että mies ei ole ihastunut. Jos olisi, ei sun tarvitsisi sitä edes miettiä, vaan tietäisit sen.
AP haluaa vaan että leikkiä leikitään hänen ehdoillaan. Ja nyt kiukuttelee kun ei mene niin. Kyllä se siitä kun vähän aikuistuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos et oikeasti olisi kiinnostunut, niin tuo ei ylittäisi ärsytyskynnystäsi!
Todennäköisesti se on hänelle vain kevyttä läppää ja ajanvietettä, jota harrastetaan silloin, kun on Ylen määrin joutilasta aikaa. Sitten kun on tärkeämpää hommaa, se menee edelle ja viestit emojeja tai minimilyhyitä.
Jos ap viestittelee työasioista, on tosi ärsyttävää, ellei vastata asiallisesti asiallisessa ajassa.
Esimiehelle valittaisin töiden jarruttajasta.
Narsisti. Haluaa sinun huomiota alhasella, matalalla käytöksellä. Kerrassa poikki ikuiseksi ajaksi.