Ärsyttää naisena ihan helvetisti yksi ihastunut työkaverimies
Molemmat ollaan varattuja, en ole kiinnostunut hänestä mitenkään kuin kaverimielessä. Hän heittää välillä flirttiä mihin vastaan leikkimielellä menemättä liian pitkälle. Ja todellakin kavereita, ei mitään tule koskaan tapahtumaan. Ollaan samalla työmaalla mutta eri projekteissa joten yhteydenpito on vapaaehtoista mutta eroonkaan ei pääse. Välttely olisi hyvin vaivalloista.
Nyt yhtäkkiä leikkiikin kuumaa kylmää. Yllättäen viesteihin ei vastata normaalisti vaan viiveellä ja lyhyesti. Sitten yhtäkkiä tuleekin kymmenen viestiä henk koht asioista, hauskoja meemejä ja läppä lentää. Kunnes taas viikko pelkkää viestien peukutusta eikä muuta.
Miksei voi vaan viestiä normaalisti ilman typeriä pelejä?
Kommentit (46)
Juuri tuollaista se viestittely on mun ja miespuolisten kavereideni kanssa - välillä on aikaa ja intoa spämmätä ja välillä ei. Eikä kukaan ota herneitä siitä, jos vastaukset ovat lyhyitä tai toisella kertaa pitkiä. Mutta me ollaankin vaan kavereita eikä mitään ihmissuhteita virittelemässä. T: mies.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaista se viestittely on mun ja miespuolisten kavereideni kanssa - välillä on aikaa ja intoa spämmätä ja välillä ei. Eikä kukaan ota herneitä siitä, jos vastaukset ovat lyhyitä tai toisella kertaa pitkiä. Mutta me ollaankin vaan kavereita eikä mitään ihmissuhteita virittelemässä. T: mies.
Minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Keski-ikäisiä
Onko työkaverin setämies Jari?
Jari luulee yhä olevansa haluttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Keski-ikäisiä
Ette luultavasti flirttaile toisillenne kuten tässä tapauksessa on tehty
Vierailija kirjoitti:
Entä naispuolisten?
Anna miehen lähetellä mitä lähettelee. Vastaa sinä jokaiseen viestiin aina samalla tavalla, puhtaalla asiatyylillä, jossa ei ole mitään ylimääräistä emojia, heittoa, vitsia, vastausta toisen sutjautuksiin tai muutakaan, vaan ainoastaan työhön liittyvä asia. Tai jos kiität, niin kirjoita vain koruton kiitos ilman ylisanoja tai muutakaan edellä mainittua. Ei mies loputtomiin jaksa, jos olet neutraali, etkä mitään vastakaikua anna.
Miksi kaverina. Jos oot ystävällinen ja tuttavallinen, osa luulee että on mahiksia jonnekin. Ja miks kysyt, jos hänen vastaukset kestää.
Vierailija kirjoitti:
Sori puhua suoraan mutta vaikuttaa siltä että hän tyydyttää itseään sinua ajatellen. Välillä on domaniinit aivoissa katossa ja välillä taas ihan olemattomia. Saattaa myöhemmin kiihdyttää itsensä aika villiinkin laukkaan.
"Domaniinit"? 😂
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin osaa pelata nykyään mutta se on tosi läpinäkyvää
Mitä jos vain käyttäytyisitte kuin aikuiset, ei ne naisten pelit yhtään sen fiksumpia ole. Pelit kuuluu muutenkin hiekkalaatikolle😅😅
Miten mies on flirttaillut sinulle? Ehkä se on vain normaalia vitsailua?
Kumpaa siis haluaisit, aina lyhyitä asiallisia viestejä vai aina kymmeniä viestejä henkilökohtaisistakin asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä naispuolisten?
Ei minulla ole naispuolisia viestittelykavereita.
Leikkii kuumaa kylmää? Ei kuulosta sitten vähääkään omalla tahoillaan varattujen ihmisten neutraalilta työkaverisuhteelta, jos kuvailet yhteydenpitoa sanoilla kylmä ja kuuma.
Yksi vaihtoehto on että sä vain kuvittelet. Mies on vain ihan oma itsensä, ei yritä mitään taktisiä kylmä-kuuma -pelejä... ei ehkä edes osaisi vaikka yrittäisi. Mutta sun naisen aivot automaattisesti luulee, että tässä on joku monimutkainen ihmissuhdepeli heti käynnissä. Mitä jos vaan keskityt töihin, omaan parisuhteeseesi ja vaikka kesään. 😎 Soon moro!
M34
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa siis haluaisit, aina lyhyitä asiallisia viestejä vai aina kymmeniä viestejä henkilökohtaisistakin asioista?
Haluan ennakoitavan ja tasalaatuisen kanssakäymisen, oli se mitä hän nyt haluaa. Eli valitse kaista ja pidä se
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaihtoehto on että sä vain kuvittelet. Mies on vain ihan oma itsensä, ei yritä mitään taktisiä kylmä-kuuma -pelejä... ei ehkä edes osaisi vaikka yrittäisi. Mutta sun naisen aivot automaattisesti luulee, että tässä on joku monimutkainen ihmissuhdepeli heti käynnissä. Mitä jos vaan keskityt töihin, omaan parisuhteeseesi ja vaikka kesään. 😎 Soon moro!
M34
Tiedäks mitä. Tää on teoriassa vähän ärsyttävä viesti mutta oot silleen ihan oikeassa, että pitää keskittyä ihan muihin asiohin. Hyvää kesää sulle M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä sinä viestittelet ja vastaat heitettyyn flirttiin, kun olet varattu? Alimman tason juttuja.
Koska kaikki ei oo sellaisia et heti lähetään panee ku vähän joku flirttaa. Relax saat sydänkohtauksen tosta spennaamisesta
Flirttailukin on pettämistä, jos sitä tekee jatkuvasti saman ihmisen kanssa ja hakeutuu niihin tilanteisiin.
Niistä ihastumisista pääsee eroon, kun ei reagoi siihen flirttiin. Itse olen miesvaltaisella alalla ja aina silloin tällöin joku ihastuu ja/tai yrittää flirttailla. Ne menee ohi nopeasti, kun siihen ei lähde mukaan.
Ap itse pelaa myös kylmää-kuumaa ja pitää tuota tilannetta päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä sinä viestittelet ja vastaat heitettyyn flirttiin, kun olet varattu? Alimman tason juttuja.
Koska kaikki ei oo sellaisia et heti lähetään panee ku vähän joku flirttaa. Relax saat sydänkohtauksen tosta spennaamisesta
Flirttailukin on pettämistä, jos sitä tekee jatkuvasti saman ihmisen kanssa ja hakeutuu niihin tilanteisiin.
Niistä ihastumisista pääsee eroon, kun ei reagoi siihen flirttiin. Itse olen miesvaltaisella alalla ja aina silloin tällöin joku ihastuu ja/tai yrittää flirttailla. Ne menee ohi nopeasti, kun siihen ei lähde mukaan.
Ap itse pelaa myös kylmää-kuumaa ja pitää tuota tilannetta päällä.
No hehheh kaikki ei oo tollasissa uskislahkotyyppisissä liitoissa missä haureuden henki voi tuhota kaiken jos ei koko ajan varo. Peitä nilkkasi julkisilla paikoilla senkin kevytkenkäinen ilolintu
Tämmöisiä naisia kyllä on oikeassa elämässä, joten ei ole välttämättä provo.