Ärsyttää naisena ihan helvetisti yksi ihastunut työkaverimies
Molemmat ollaan varattuja, en ole kiinnostunut hänestä mitenkään kuin kaverimielessä. Hän heittää välillä flirttiä mihin vastaan leikkimielellä menemättä liian pitkälle. Ja todellakin kavereita, ei mitään tule koskaan tapahtumaan. Ollaan samalla työmaalla mutta eri projekteissa joten yhteydenpito on vapaaehtoista mutta eroonkaan ei pääse. Välttely olisi hyvin vaivalloista.
Nyt yhtäkkiä leikkiikin kuumaa kylmää. Yllättäen viesteihin ei vastata normaalisti vaan viiveellä ja lyhyesti. Sitten yhtäkkiä tuleekin kymmenen viestiä henk koht asioista, hauskoja meemejä ja läppä lentää. Kunnes taas viikko pelkkää viestien peukutusta eikä muuta.
Miksei voi vaan viestiä normaalisti ilman typeriä pelejä?
Kommentit (92)
Miksi analysoit hänen viestintäkäyttäytymistään noin tarkasti? Olette vain kavereita, ei hänen tarvitse olla johdonmukaisesti liian mukava.
Itsellä kokemus naispuolinen kollega koukutti ja tämän jälkeen alkanut lähes ghostaamaan. Välillä on kuitenkin yhteydessä kuin armopalan antaisi säälistä. En tiedä mitä valtapeliä pelaa mutta ikävältä tuntuu. Hän kuitenkin oli alun perin innokkaammin luomassa kaverisuhdetta. Ystävällisenä ihmisenä autoin ja tuin monessakin asiassa. Mutta parisuhteet tässä myös molemmilla joten ei voi kovin alkaa asiasta meteliäkään nostamaan. Silti mielestäni kaverin kanssa ei toimita näin. Tai nykyään enää "kaveri"
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kokemus naispuolinen kollega koukutti ja tämän jälkeen alkanut lähes ghostaamaan. Välillä on kuitenkin yhteydessä kuin armopalan antaisi säälistä. En tiedä mitä valtapeliä pelaa mutta ikävältä tuntuu. Hän kuitenkin oli alun perin innokkaammin luomassa kaverisuhdetta. Ystävällisenä ihmisenä autoin ja tuin monessakin asiassa. Mutta parisuhteet tässä myös molemmilla joten ei voi kovin alkaa asiasta meteliäkään nostamaan. Silti mielestäni kaverin kanssa ei toimita näin. Tai nykyään enää "kaveri"
No entä jos itse käyttäydyt oudosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mahdollista mutta en tiedä mikä olisi niin paljon muuttunut että hänen käytös muuttui tällaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mahdollista mutta en tiedä mikä olisi niin paljon muuttunut että hänen käytös muuttui tällaiseksi.
Joku on muuttunut. Ehkä se on väärinkäsitys, ehkä se ei liity suhun mitenkään, ehkä olet itse tajuamattasi viestinyt jonkun tason torjuntaa
Miksi sinun pitää edes lähettääv iestiä varatulle. Oletko kertonut miehellesi niistä viesteistä. Lopeta itse siis se leikkiminen.
On ihastunut, kiinnostunut ja sekaisin. Keskittyy välillä omaan parisuhteeseen ja kun siinä menee huonommin ja muija ajaa kaulimen kanssa ulos kämpästä autoon nukkumaan, niin siinä vaiheessa alkaa taas ikävöidä sua.
How simple is that.
Miksi sinä varattuna naisena viestittelet tuommoisen kanssa? Siis yäääk toi flirttaa, siis kauheeta omg! Mitä?! Nyt se ei flirttaakaan siis mä en ala!
Minkä ikäinen ap olet? Entä työkaveri?
Ja tämä sama tyyppi tehnyt kuinka monta sataa kertaa tämän saman aloituksen?
Ei taida olla se "työkaverimies" se ongelma tässä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset hänen kaveruutta? Kysy tämä rehellisesti itseltäsi. Lähettelette viestejä ja juttelette elämästänne?
Tästä syystä jätin ukkoni kun oli jatkuvasti viestittelemässä naistyökavereidensa kanssa. Sinällään vaaratonta mutta meidän välinen yhteys jotenkin romuttui.
Et ole koko maailman keskipiste. Muillakin ihmisillä on ihan omat elämänsä. Joka hetki ei ole aikaa höpötellä jonninjoutavia kanssasi. Ei se ole mitään pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Siis viestittelette työn ulkopuolisista asioista?
Niin, aika monet ihmiset tekevät sellaista. Monet ovat ihan ystäviä työkavereidensa kanssa.
Ap, miksi ihmeessä lähettelet hänelle viestejä ylimalkaan. Lähetteletkö muitakin kuin työviestejä. En ymmärrä käytöstäsi. Outoa pelaamista teillä.
Ei tuo mies ole ihastunut. Todennäköisesti viestittelee jonkun toisen kanssa, kun vastailee lyhyesti. Kun muita ei ole saatavilla, laittaa taas viestiä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on muuttunut. Ehkä se on väärinkäsitys, ehkä se ei liity suhun mitenkään, ehkä olet itse tajuamattasi viestinyt jonkun tason torjuntaa
Olen koittanut syventää kaveruutta ja luottamusta mutta pitänyt mielessä että molemmilla on parisuhde jota tulee kunnioittaa. Oli hauskaa ja viihdyimme toistemme seurassa kunnes jokin muuttui kuten kerroin. Harvemmin näin aikuisena kuitenkaan muodostuu aidosti luottamuksellisia kaverisuhteita. Joten on tämä mietityttänyt ja painanut mieltä matalaksi. En usko että tämä enää palautuu mutta kiitos sinulle kommenteista.
Olisiko sittenkin "varattu" eikä varattu?
Tosin silloin kun itse kerron olevani varattu tai "varattu", syynä on se, että haluan tyypistä eroon eikä todellakaan kiinnosta viestittely tms.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varhaisnuoruudesta kokemus itseäni vanhemmasta miehestä joka leikitteli minun viattomuuteni ja syvän ihastumisen tunteeni ksnssa. Häntä hiveli kun olin retkussa häneen. Kuumaa kylmää vuoron perään. Antoi ymmärtää että olen hänelle tärkeä ja voisi alkaa seurustella, seuraavan kerran olikin mieli muuttunut ja oli etäinen, välttelevä. Jätti lopullisesti itse asiassa ilman sen kummempia selityksiä, näin hänet toisen kanssa. Myöhemmin olin retkahtaa uudelleen kunnes lopetin ihan kokonaan, en mennyt jutulle jos jossain näin. En ole katunut, jotkut on vain tuollaisia loputtomia toisren tunteilla ja elämällä pelailijoita. Osaavat hurmata, narsistisia.
Minäkin olin nuorena ihastunut erääseen naimisissa olevaan mieheen, joka asui vastapäätä. En uskonut, että hän kaunista vaimoaan minun takiani jättäisi, mutta koska mies osoitti kiinnostusta minua kohtaan, niin olin sen takia ihastunut ns. etäältä ja oli sellaista puolin ja toisin flirttiä. Vaimoa näin harvoin muualla kuin parvekkeella pikakäynnillä. Kunnes sitten eräänä päivänä näin hänen vaimonsakin ulkona. Hän oli viimeisillään raskaana. Meni kyllä maku sen jälkeen tästä miehestä, enkä enää flirttaillut.
"Hän heittää välillä flirttiä mihin vastaan leikkimielellä menemättä liian pitkälle. "
Eli itsekin pelaat typeriä pelejä. Ja harmittaa, kun toinen tekee samoin. No, anna vaan oman kaksinaismoralismisisi kukoistaa. Arvelen, että alat tämän viestin nähtyäsi puolustella itseäsi, että "enhän minä, mutta kun toi toinen vaan!"
Juu, mitään ei aloittaja tuossa jantterissa menetä jos lopettaa kaikenmoisen flirtin kerta laakista.