Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kerrot miehellesi rakastavasi tätä? Kuinka usein pussailette/halailette?

Vierailija
30.09.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian harvoin, ei edes kerran viikossa :(

En tiedä miten tilanne on tällaiseksi mennyt. Onneksi ensi viikolla pääsen kahdestaan hoitamaan parisuhdetta ulkomaille, lapset menee mummolaan.

Vierailija
2/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, useamman kerran päivässä.. Rakastan vaan häntä niin kovasti ja tunne tuntuu olevan molemmin puolinen. Ollaan muutenkin tosi rakastuneita oltu koko ajan, haluaa antaa toiselle ne kaikkein parhaimmat hetkensä ja yrittää tukea kun toisella on hankalaa. Meillä ei riidellä kotona juuri ikinä. Väsyneenä voi tulla vähän tuskailtua, mutta siitäkin puhutaan "että nyt kun olen vähän väsynyt, niin olis helpottavaa jos saisin vähän enemmän omaa aikaa" tms ja konflikteja ei edes tule.

Toista oli edellisessä suhteessa.. Exä oli aivan karmee tyyppi ja kyllä me tapeltiinkin, eikä sanonut kertaakaan 5,5 vuoden aikana rakastavansa mua. Hänen periaatteisiinsa kuului kuulemma osoittaa teoilla että rakastaa, eikä jauhaa tyhjiä lurituksia.. No osoitti todellakin rakastavansa teoilla niin tehokkaasti, että oli suuri helpotus kun päästin idiootista eroon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en ikinä

Vierailija
4/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni mielestä jankkaan liikaakin... "kyllä mää tiiän että sää rakastat mua"... vastaa kuitenkin aina... halata ja pussata pittää kans monesti päiväsä.usein jopa yöllä... =)

Vierailija
5/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään illalla sängyssä nenät vastakkain, monesti myös pitkin päivää. Meillä halitaan ja pussaillaan paljon, ja kun lapset on laitettu nukkumaan kyhnätään toistemme kyljessä sohvalla jos ei sitten olla jo päädytty sänkyyn telmimään... :) Ollaan oltu kohta 8 vuotta naimisissa, lapsia on 3 (6 ja 4 v sekä 8 kk) ja neljäs tulossa...

Vierailija
6/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo kysyy mieheltä: "kulta, rakastatko minua?"

mies vastaa: "joo,joo. kerron sitten jos asiaan tulee muutos..."

Vierailija
7/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

montakin kertaa päivässä. Mutta ei kuitenkaan sanota rakastavamme.. oikeastaan ikinä.. tai siis ehkä pari kertaa vuodessa voidaan sanoa. Ei vaan sanat taivu kummankaan suuhun, eikä se mua haittaa. Meillä on kyllä oikein ihana ja hyvä suhde ilman niitä sanojakin.

Vierailija
8/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään sängyssä illalla. Mä meen joka ilta sen kainaloon vähäksi aikaa. Näin ollaan tehty jo 10 vuotta, siinä on niin ihanan turvallista olla.

Vierailija
9/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halaillaan ja pussaillaan. Yötkin suurimmaksi osaksi lusikoidaan.

En olisi itsestäni uskonut, kun oli niin tottunut yksin nukkuja, ja alussa ei uni tullut toisen vieressä. Nyt on ihana öisin halia lämmintä tuhisijaa. Mutta sitä kai se rakkaus teettää.

Ja jos miehellä jotain vastaoinkäymisiä töissä tms. se lohduttaa itteään, että mulla onkin paras vaimo, kaikkea ei varmaan voi saada.

Vierailija
10/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukkumaan menoa mulla on tapana sanoa miehelle, että rakastan, mies sanoo yleensä aina ennen töihin lähtöä samalla kun antaa pusun:) Näin on ollut jo 12 vuotta, ja toivon ettei tilanne koskaan muuttuisikaan.

Vierailija
11/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miesystäväni kanssa me halaillaan ja pussaillaan koko ajan, kun ollaan yhdessä ja yölläkin nukutaan ihan vierekkäin. Olemme olleet tosin vasta vuoden yhdessä, mutta toivoa siis on, että jatkuisi tällaisena. Rakastamishommistakin puhutaan varsin usein. Ex-mieheni ja ex-avomieheni kanssa oli aina ihan toisenlaista.

Vierailija
12/12 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussaillaan ja halataan joka päivä. Mutta tuo rakastan sinua tulee molempien suusta harvoin, ikävä kyllä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän