On vain ajan kysymys milloin joku päätyy itse.mu.rha.an näiden typerien piilokamera-tubettajien vuoksi
Paljon on näitä ihmisiä, joille omasta kodista poistuminen julkisiin paikkoihin on vaikeaa. Kun joku näistä saa kerättyä rohkeutensa lähteä kauppaan tms. ja tuollainen paljon puhuttu piilokamera-kiusaamista harrastava tubettaja sattuu iskemään, niin siinä voi olla katastrofaaliset seuraukset, kun nöyryytetty henkilö romahtaa, ja jopa päätyy riistämään oman h e n k e n s ä.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on huolestuttavaa, että toinen voi tehdä YouTube videoita ja niillä rahaa, minä esiinnyn hänen videollaan saamatta mitään korvausta eikä minulta edes kysytä lupaa? Eikä poliisin mielestä tässä ole rikosta?
Voinko siis minäkin tehdä rahaa vaikka kuvaamalla seksiä jonkun kanssa ja lupaa ei tarvitse olla, koska partnerin naama on sutattu videolla?
Tee gdpr tietojenpoistopyyntö jos olet filmillä ja rikosilmoitus jos epäilet rikosta.
Gdpr tietojenpoistopyyntö pakottaa poistamaan videon tai retusoimaan sinut. Tästä saa isot sakot jos ei tottele.
Voit myös toistella (puhutella häntä) hänen mahdollisella oikealla nimellä ja käyttäytyä rauhallisesti.
Hän ei saa tehdä rahaa sinulla.
Jos youtubessa näet rikoksia tai käyttäehtojen vastaista toimintaa raportoi koko kanava. Jos sääntöjä on rikottu se kanava estetään.
Puhuttelu nimellä siis tilanteessa jossa kohtaat tälläisen livenä!
Kaikkee sitä! Pitää olla varovainen tuolla ulkona liikkuessa eikä uskoa enää ketään eikä mitään. Jos huomaisin, että joku luvatta kuvaa minua, niin menisin varmaan potkimaan sitä ensimmäiseksi. Ja ehkä tosiaan otan jonkun aseen käsilaukkuun kun tuntuu noita uhkailijoita olevan niin paljon liikenteessä. En tosiaankaan nauraisi enkä suhrautuisi minään läppänä.
siis mistä tässä edes on kysymys?? onko täältä poistunut joku videolinkki vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ääliö niittää mitä on kylvänyt. Tulemme näkemään. Ja tässähän ei ole mistään harmittomista pränkeistä kyse vaan epäkypsä miesvauva jatkaa koulukiusaajauraansa aikuisena.
Minusta ne ovat harmittomia ja hauskaa katsottavaa, kun joku ääliö menettää malttinsa.
Ikinä ei tiedä mistä tilanteesta se malttinsa menettänyt on tullut. Jos on raskaassa elämäntilanteessa ja valmiiksi stressaantunut, ja joku ääliö tulee siihen trollaamaan niin voi hermostua helposti.
Mä käyn usein kaupassa sillä tavalla, että yritån vain mahdollisimman nopeasti kerätä ostokset ja päästä kassan kautta kotiin. Jos viivyn, mun erityislapsi saa raivarin joka voi kestää tunteja.
Olen ihan loppu eikä mulla ole henkisiä resursseja enää jäljellä tubettajia varten.
Jos mun pää leviää lopullisesti jonkun tubettajan takia kaupassa, niin saattaako hän mut kotiin ja hoitaa lasta loppuillan kun mä lepään ylimääräisen kuormituksen takia? Tuskin....
Jos on valmis häiritsemään muita, pitäisi myös kantaa vastuu sen seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Ounastelen muuta.
Joku kiskaisee tubettajaa kuonoon silmää räpäyttämättä.
Mutta toihan on omien sanojensa mukaan "harrastanut kamppailulajeja koko elämänsä"😆😆
Vierailija kirjoitti:
Alkaa Aurin siivousvideot ja vierailut Orpo-pojan luona tuntua niin viattomilta.
Voi, voi kuinka punikkia taas ahistaa, kun upea nainen on tehnyt fiksua tyota siivouksen tekemiseksi monille ihmisille helpommaksi ja hauskemmaksi. Onhan se hirveaa punikille, etta joku tekee toita ja onnistuu, ja etta viela perustaa oikein firman ja aloitti uusin metodein. Ei saa, sanoo punikki ja kun hanelle naytetaan, mista kana kusee, punikki alkaa vaittamaan etta siivous on suorastaan syntista ja ettei yhteiskunnassa saa olla poliitikkojen ja eri toimijoiden valista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ääliö niittää mitä on kylvänyt. Tulemme näkemään. Ja tässähän ei ole mistään harmittomista pränkeistä kyse vaan epäkypsä miesvauva jatkaa koulukiusaajauraansa aikuisena.
Minusta ne ovat harmittomia ja hauskaa katsottavaa, kun joku ääliö menettää malttinsa.
Mikset silloin mene persujen puoluekokoukseen?
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako kohta enää mihinkään kauppaan tai kirjastoon tms. mennä, jos niissä onkin vain vale-työntekijät paikalla?
Min pysyn varmuuden vuoksi kotona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa Aurin siivousvideot ja vierailut Orpo-pojan luona tuntua niin viattomilta.
Voi, voi kuinka punikkia taas ahistaa, kun upea nainen on tehnyt fiksua tyota siivouksen tekemiseksi monille ihmisille helpommaksi ja hauskemmaksi. Onhan se hirveaa punikille, etta joku tekee toita ja onnistuu, ja etta viela perustaa oikein firman ja aloitti uusin metodein. Ei saa, sanoo punikki ja kun hanelle naytetaan, mista kana kusee, punikki alkaa vaittamaan etta siivous on suorastaan syntista ja ettei yhteiskunnassa saa olla poliitikkojen ja eri toimijoiden valista keskustelua.
Pahin petos tosiaan rikastua siivoamalla, se lattianluuttuajaa risoo erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on huolestuttavaa, että toinen voi tehdä YouTube videoita ja niillä rahaa, minä esiinnyn hänen videollaan saamatta mitään korvausta eikä minulta edes kysytä lupaa? Eikä poliisin mielestä tässä ole rikosta?
Voinko siis minäkin tehdä rahaa vaikka kuvaamalla seksiä jonkun kanssa ja lupaa ei tarvitse olla, koska partnerin naama on sutattu videolla?
Tee gdpr tietojenpoistopyyntö jos olet filmillä ja rikosilmoitus jos epäilet rikosta.
Gdpr tietojenpoistopyyntö pakottaa poistamaan videon tai retusoimaan sinut. Tästä saa isot sakot jos ei tottele.
Voit myös toistella (puhutella häntä) hänen mahdollisella oikealla nimellä ja käyttäytyä rauhallisesti.
Hän ei saa tehdä rahaa sinulla.
Jos youtubessa näet rikoksia tai käyttäehtojen vastaista toimintaa raportoi koko kanava. Jos sääntöjä on rikottu se kanava estetään.
Puhuttelu nimellä siis tilanteessa jossa kohtaat tälläisen livenä!
Älä vassu nillitä!
Mä haastaisin oikeuteen, jos levittelisi minusta videoita. Syyttäjä on jättänyt syytteet nostamatta, mutta henkilöllä on oikeus ajaa asiaa itse oikeudessa ja on aika selvä, miten siinä kävisi. Kaikki kohteeksi joutuneet voisivat ajaa yhteiskannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ounastelen muuta.
Joku kiskaisee tubettajaa kuonoon silmää räpäyttämättä.
Mutta toihan on omien sanojensa mukaan "harrastanut kamppailulajeja koko elämänsä"😆😆
Mä en haluaisi treenata tollaisen henkilön kanssa samalla salilla. Jos henkilöllä on noin puutteellinen käsitys muiden kunnioittamisesta, se aiheuttaa jo melkoisen loukkaantumisriskin.
Vierailija kirjoitti:
Missään ei sanota, etteikö rikosta ole tapahtunut. Asia vain on katsottu niin vähäpätöiseksi, että sitä ei ole viety oikeuteen. Kohteeksi joutunut voi niin kuitenkin tehdä. Kun caseja alkaa olla näin paljon, niin myös syyttäjä voi innostua viemään tapauksen oikeuteen. Minusta syyttäjän pitäisi niin myös tehdä, koska muuten tämä huono esimerkki saa seuraajia ja sittenhän täällä olis ihan hulabaloo.
Vierailija kirjoitti:
Mä haastaisin oikeuteen, jos levittelisi minusta videoita. Syyttäjä on jättänyt syytteet nostamatta, mutta henkilöllä on oikeus ajaa asiaa itse oikeudessa ja on aika selvä, miten siinä kävisi. Kaikki kohteeksi joutuneet voisivat ajaa yhteiskannetta.
Haasta vaan mut ei siinä oo mitään rikosta
En kyllä uskaltaisi haastaa Kotkamiestä millään lailla. Laittaisi varmasti poliisinkin levyksi, jos se rupeaisi uhittelemaan.
Hirveän ilkeä ihminen! Ihan kuin tässä ei olisi huolta ja ahdistusta muutenkin.
Jos tulisi minua häiritsemään ja kuvaamaan, niin varmaan repisin siltä silmät päästä. Ihan jaksamisensa äärirajoilla kun elää muutenkin, niin tuollaisia iljeyksiä ei todellakaan tarvitse sietää. Kumma, että poliisi ole puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan tapa sitä tubettajaa vaikka ajamalla autolla päälle. Kiusaajalle pitää antaa takaisin sitä mitä nämä vttupääsiat haluavat eli väkivaltaa.
Miksi uhrin pitaisi hankkia itselleen rikostuomio? Todella idioottimaista rangaista itseaan.
Ja jos joku tommonen Urpo tulee kuvaamaan mua kadulla, pitäisikö mun tietää hänen nimensä? Onks tää joku isokin julkkis?