Olen 60+ nainen, kysy tai ole kysmättä
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö nuorena tyttönä juhannustansseissa?
En. Nuorena hytkyttiin discoissa, ei lavoilla tai tanssiravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuneena luen, olen itse 55. Mitkä mietteet työelämän suhteen? Minkä ikäisenä pääset eläkkeelle? Minä tämän hetken tiedon mukaan 67-vuotiaana. Hyvää kesää!
Olen onnellinen eläkeläinen. Ihanaa kesää sinullekin 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö sun pikkarit hyvin kaupaksi ja millä hinnalla?
En ole kokeillut. Mitäpä maksaisit M-koon mustista maxi-sloggeista?
30 € voisin maksaa, jos on tuoksua jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 € voisin maksaa, jos on tuoksua jäljellä
Korotan 35 € - Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 euroa, postitatko?
Vierailija kirjoitti:
Lempimusaa nyt?
Sama kuin nuorena eli vanhan liiton raskaampi rokkenrolli tyyliin Kiss, Iron Maiden, Alice Cooper ja Ac salamavälissä DC. Queen tuli myös mieleeni, se kolahtaa yhä. Mutta hei, Bay City Rollers ja Hurriganes silloin kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Paras tv ohjelma?
Kauniit&Rohkeat!! Ei hele 😂 The Summit, Erikoisjoukot ja uutiset tulee katsottua. Kesällä katson hyvin vähän töllöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuskyt plus mitä? Vuotta? Kiloa? Kiloa yli normaalipainon? Äo?
Eläkeikäinen olen, painan n. 60kg, en tiedä mikä äo on, luultavasti huono kun täällä kirjoitan.
Toi oli hyvä
Oliko eläkkeen suuruus yllätys, suuntaan tai toiseen.
Viidellä kympillä vousin Sloggeistani luopua, mutta eipä ne kyllä tuoksu. Tietysti voisin pitää niitä pari päivää kissan hiekkalaatikossa. Ok?
nyt tiedän ettei mikään pääkopassa muutu jos pysyt terveenä ollessasi 60 vuotias. Itsekkin pidin aikoinaan vanhana tiettyä ikää, mutten enää. Todennäköisesti terveen 80 vuotiaan silmien takana on se sama pilke, joka on aina ollut. Ulkomuoto vaan rapistuu mutta sitä voit vaalia pitämällä rupistasi hyvän huolen...ja sen asian kanssa ei saa olla laiska.
Vierailija kirjoitti:
Oliko eläkkeen suuruus yllätys, suuntaan tai toiseen.
Osaahan sen laskea ja kvg auttaa. Kyllä sen tietää mitä tuleman pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempimusaa nyt?
Sama kuin nuorena eli vanhan liiton raskaampi rokkenrolli tyyliin Kiss, Iron Maiden, Alice Cooper ja Ac salamavälissä DC. Queen tuli myös mieleeni, se kolahtaa yhä. Mutta hei, Bay City Rollers ja Hurriganes silloin kauan sitten.
Bcr ja Ganes, tää vahvistaa kyllä ikää aika pitkälti.
Vierailija kirjoitti:
nyt tiedän ettei mikään pääkopassa muutu jos pysyt terveenä ollessasi 60 vuotias. Itsekkin pidin aikoinaan vanhana tiettyä ikää, mutten enää. Todennäköisesti terveen 80 vuotiaan silmien takana on se sama pilke, joka on aina ollut. Ulkomuoto vaan rapistuu mutta sitä voit vaalia pitämällä rupistasi hyvän huolen...ja sen asian kanssa ei saa olla laiska.
Kyllä. Isäni on 90+ ja pilkettä löytyy, kuin myös terävää älyä. Kävely on huteraa ilman rolloa, mutta muutoin pärjää oikein hyvin eli asuu omassa kämpässään, eikä tarvitse mitään muita apuja kuin autokyytiä. Isän harmitukseksi lääkäri kun kielsi autolla ajon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempimusaa nyt?
Bcr ja Ganes, tää vahvistaa kyllä ikää aika pitkälti.
Rubettes, the Osmonds, Mud, Suzi Quatro, Alvin Stardust, Gary Glitter, the Rolling Stones, Harpo, Slade ja mitä muita? Näitähän sitä nuoruudessa kuunneltiin. En huijaa.
Mites petipuuhat. Mummot on kuivapilluja.
Kiinnostuneena luen, olen itse 55. Mitkä mietteet työelämän suhteen? Minkä ikäisenä pääset eläkkeelle? Minä tämän hetken tiedon mukaan 67-vuotiaana. Hyvää kesää!