Olen 60+ nainen, kysy tai ole kysmättä
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Ja äidinkielenopettaja tikkana paikalla. Kyseessä vain hutilointi. Suomi taittuu, näkö hyvä. Oliko muuta?
Työtön äikän opettaja kusipää tuli itkemään pilkuista ja pisteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon harrastat liikuntaa? Olen samaikäinen ja liikunta kuuluu elämääni juoksun ja kuntosalin muodossa säännöllisesti.
Pitkät kävelylenkit joka päivä koirien kanssa, soudan, uin ja teen hyvin paljon fyysisiä hommia mm. hakkaan halkoja. Fyysinen kunto on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko Suomen suvesta?
Kyllä, säällä kuin säällä 🤸
Oletko ahkera kirjoittaja Hymistelyketjussa? 😉
Minkä merkkinen rollaattori sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ahkera kirjoittaja Hymistelyketjussa? 😉
Mikäs se on? Siis en kun en tiedä koko ketjua
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen rollaattori sinulla on?
Vielä ei ole rollaattorin tarvetta. Se on hyvä peli, isällä on, mutta enpäs nyt muista mitään merkkiä, punainen se kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Lempiruoka ja - juoma kesällä?
Lempiruokaani on ruoka. Mutta jos nyt joku pitää heittää niin paistetut muikut ja keskiolut. 😋
Mitkä on sinun mielestä parhaat ikääntyvän ihon hoitotuoteet?
Annatko hiusten harmaantua vai värjäätkö?
Kävitkö nuorena tyttönä juhannustansseissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on sinun mielestä parhaat ikääntyvän ihon hoitotuoteet?
Nyt saan turpaani, mutta Humektan ja AqualanL. Mulla on hyvin ärhäkkä iho eli perusvoiteet ne olla pitää tai iho pillastuu. Toisaalta, en kyllä usko ns. ryppyvoiteisiin. Sisareni on niitä käyttänyt ihmisiän, mutta ei ole yhtään rypyttömämpi kuin minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kenkiä käytät?
Tennarit, lenkkarit, kumpparit, vaelluskengät ja jos pakko niin korkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö asua maalla?
Asun kesät maalla ja talvet kaupungissa. Molemmissa on puolensa. Maaseutu kuitenkin on se paras paikka.
Vierailija kirjoitti:
Annatko hiusten harmaantua vai värjäätkö?
Olen kai luonnonoikku kun en ole harmaantunut, vaikka suht samanikäinen sisareni on jo valkopää. Katsotaan miltä näytän kun harmaasorsaksi muutun. Ehkä sävytän, ehkä en, we'll see.
Kuinka paljon harrastat liikuntaa? Olen samaikäinen ja liikunta kuuluu elämääni juoksun ja kuntosalin muodossa säännöllisesti.