Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyksen järkytys! 25-vuotias tyttäreni seurustelee 36-vuotiaan miehen kanssa!

Vierailija
06.06.2026 |

Tytär toi sitten miesystävänsä näytille. Mies kyllä näytti nuoremmalta, kuin mitä todellisuudessa on. Luulin kolmekymppiseksi. Mutta mies itse mainitsi sivulauseessa olevansa 36 vuotta! Voitte arvata, ettei todellakaan tuntunut kivalta kuulla, että tyttäreni on yhdessä 11 vuotta vanhemman miehen kanssa! Tytär itse kun täytti keväällä 25. Tieto hänen miesystävänsä iästä järkytti suorastaan, yritin vain peittää järkytykseni koko heidän vierailunsa loppuajan ajan. Kaiken lisäksi ovat olleet yhdessä jo viime syksystä asti! Tytär itse kertoi suhteesta jo aiemmin tänä vuonna, mutta miehen iästä ei koskaan maininnut mitään. 

Miten olisi hyvä keskustella sivistyneesti asiasta tyttären kanssa, etten tykkää siitä, että tyttärellä on 11 vuotta itseään vanhempi miesystävä? Se olisi ollut ok, jos mies todella olisi ollut kolmekymppinen. Mutta kun on jo lähempänä neljääkymppiä, niin ei ole ok!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saanut omanikäistä, antaa nuorempia haluavan pelimiehen pyörittää?Harmi ettei sitten löydy enää usein aviomiestä jos pyöri  vanhempien kanssa. Oman ikäiset ei huoli enää. Näin se miehen logiikka toimii. Lopulta mieskin etsii nuorempia jos ei pärjää oman ikäisille ja katkera. Jne jne...

Vierailija
82/85 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tyttäresi haluaa tapailla ped***aria? Onko isäsuhde häiriintynyt?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte hyväksyä. En mäkään hyväksyisi. Jos tytär olis lähempänä 30 ja ikisinkku ja pari soulmate, ehkä sitten joku 36 papparainen ok jos menisivät lopulta naimisiin. 

Miesten jos antaa pyöritellä aina sinne 30 saakka siinä menee vaan mielenterveys ja maine. 

Maailma on moniarvoistunut. Eronneet miehet aina etsivät laastareita ja heikompaa, nuorempaa, patjaa, Katjaa ja vaikka puuharjaa jos eivät ole omanikäisen kanssa onnistuneet. Mies saattaa rokottaa tuollaista nuorta naista 10 vuotta ja nakata sitten pois kun löytyy taas nuorempi. Paha mennä sanomaan miten tilanne kehittyy. Tsemppiä!

Vierailija
84/85 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy!!!!!!

Vierailija
85/85 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 11 v vanhempi minua. Tavattiin kun olin 23v ja alettiin seurustelee. Olen nyt 39 v että tässä mennyt pitkään yhdessä eikä mitään ongelmia ole ollut iän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän