Järkytyksen järkytys! 25-vuotias tyttäreni seurustelee 36-vuotiaan miehen kanssa!
Tytär toi sitten miesystävänsä näytille. Mies kyllä näytti nuoremmalta, kuin mitä todellisuudessa on. Luulin kolmekymppiseksi. Mutta mies itse mainitsi sivulauseessa olevansa 36 vuotta! Voitte arvata, ettei todellakaan tuntunut kivalta kuulla, että tyttäreni on yhdessä 11 vuotta vanhemman miehen kanssa! Tytär itse kun täytti keväällä 25. Tieto hänen miesystävänsä iästä järkytti suorastaan, yritin vain peittää järkytykseni koko heidän vierailunsa loppuajan ajan. Kaiken lisäksi ovat olleet yhdessä jo viime syksystä asti! Tytär itse kertoi suhteesta jo aiemmin tänä vuonna, mutta miehen iästä ei koskaan maininnut mitään.
Miten olisi hyvä keskustella sivistyneesti asiasta tyttären kanssa, etten tykkää siitä, että tyttärellä on 11 vuotta itseään vanhempi miesystävä? Se olisi ollut ok, jos mies todella olisi ollut kolmekymppinen. Mutta kun on jo lähempänä neljääkymppiä, niin ei ole ok!
Kommentit (58)
Mitä ihmettä. Mieheni on minua 9 vuotta vanhempi ja avioiduttiin kun olin 30 v. Neljä lastakin saatiin, jotka ovat tietty jo aikuisia. Eihän tuo 11 vuotta ole yhtään mikään ikäero edes. Niin ne Sauli ja Jenni Haukiokin saivat pojan, mikä ikäero heillä lie, aika iso kumminkin.
Järkytyksen järkytys. Mun lapsi kuoli. Olis ihan se ja sama kenen kanssa seurustelisi jos vaan olisi elossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Mieheni on minua 9 vuotta vanhempi ja avioiduttiin kun olin 30 v. Neljä lastakin saatiin, jotka ovat tietty jo aikuisia. Eihän tuo 11 vuotta ole yhtään mikään ikäero edes. Niin ne Sauli ja Jenni Haukiokin saivat pojan, mikä ikäero heillä lie, aika iso kumminkin.
Niin. 11 v ei ole mitään. 25 v pojanrääpäle ei ole valmis vielä elämään.
Joo, olen itse 36-vuotias mies ja kyllä tuntuisi väärältä suhde 25-vuotiaaseen. Hänhän on ollut täysi lapsi vielä, kun olen itse ollut tuon 25.
Että sellainen satu sieltä sitten. 0/5
Mun äiti oli 32 kun synnyin ja isäni 52 joten en ehkä oikein hahmota mistä tässä on kyse. Ymmärtäisin jos tytär olisi 17.
Homppelis pomppeli pitkin siltaa. Toivotti persuille hyvää iltaa. Katsoi illan tähteä, halusi naimahan lähteä. Katsoi rahapussia. Ei ollut varaa nushia.
Jos mies on muslimi niin se voi panna sinuakin ja perheen koiraa jos sattuu olemaan sellainen.
Voi kamala, itse 18 vuotiaana olin tuon ikäisen kanssa..
Oikein & luonnollista.
Jos sukupuolet olis toistepäin niin sitten tietenkin yök, hyi ja ick.
Vierailija kirjoitti:
Järkytyksen järkytys. Mun lapsi kuoli. Olis ihan se ja sama kenen kanssa seurustelisi jos vaan olisi elossa.
Mä taas jäin lapsettomaksi. Muakaan ei haittaisi hänen seurustelunsa jos vain saisin lapsen.
Ei mitään hätää. Harmaapartainen profeetta painoi 9-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta seuraava on sitten 50v. Niin se alkaa
Siitä seuraava mies onkin sitten Danny tai Frederik
Ap saa olla iloinen, että tyttären mies vasta 36v eikä esim 80v :D
Kyllähän nää jutut aina näyttää kirjotettuna pahemmalta. Ihmiset eivät ole vaan ikiä, sinne mahtuu paljon muutakin. Kyllähän sen sopivuuden näkee, kun pääsee seuraamaan heidän yhdessä oloaan. Jos heillä on hauskaa yhdessä ja ovat samalla aaltopituudella, niin se on mun mielestä tärkeempää.
Eri asia sitten jos mies olisi kokoajan ojentamassa ja miesselittämässä asioita kuin pikkulapselle. Siinä tilanteessa voisin huomauttaa tyttärelle, että etsis fiksumman kaverin, eikä tuommoista groomaajaa.
Vaimo oli 11 vuotta nuorempi, joten ihan normaalia.
36v miehellä alkaa olemaan iso takamus. Ja komentaa nuorempia?
Vierailija kirjoitti:
Kiva provo. Tein lapset 27 vuotiaana herra 47. Kanssa. Jutellaan edelleen, vaikka erosta 14 vuotta ja lapset aikuisia.
25 vuotias voi seurustella vaikka 60 vuotiaan kanssa. Sitäkin tapahtuu.
Herra 47?
Riippuu ihan miehestä.
Onko se ollut omistautunut opiskelulle ja työlle eikä oikein ole osannut lähestyä naisia vai onko se jo pitkän parisuhteen tai lukuisia lyhyempiä kokenut ja omaa lapsia. Valtava ero.
Esim mun serkku on ollut hyvä löytö tuossa suunnilleen samoissa ikävuosissa (ja ikäero suunnilleen siis sama). Serkulla on 2 akateemista tutkintoa ja tienaa hyvin. Ei aiempia parisuhteita. Perheen saatuaan on erinomainen perheenisä myös. 4 lasta heillä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen itse 36-vuotias mies ja kyllä tuntuisi väärältä suhde 25-vuotiaaseen. Hänhän on ollut täysi lapsi vielä, kun olen itse ollut tuon 25.
Höpsis sun kanssa, poju.
Eihän tuossa ole mitään huonoa