Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin juominen on merkki vakavasta ongelmasta

Vierailija
06.06.2026 |

Tuo kuvastaa että alkoholi ei ole enää sellainen seurusteluun ja sosiaalisiin tapahtumiin liittyvä juoma, vaan kyseessä on kemiallinen addiktio alkoholin aiheuttamiin muutoksiin aivokemiassa.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta ehkä aloittaja tarkoitti sitä, että ihminen juo känniä jatkuvasti yksin säännöllisin väliajoin. En usko, että kyse oli yhden saunaoluen juomisesta. Ihmisillä on paha tapa tahallaan ymmärtää kaikki väärin. Ihme todistelua myös koko ketju täynnä alkoholin puolesta. 

No kyllä minä juon känniä yksin säännöllisin väliajoin n. kerran kahdessa kuukaudessa. Ja nimenomaan kyse on kännistä, ihan humalaan vedän yhdellä viinipullolla. Samalla nautin yksinolosta, omasta seurastani, muistelen vanhoja juttuja selaamalla päiväkirjoja, kirjeitä, valokuvia ja muistoja. Se on jotenkin sellainen hetki, jolloin muistan taas kuka olen, pysähdyn hetkeksi ja näen itseni paremmin siinä hetkessä. Nautin siitä, kun voin vain hiljaa katsella ympärilleni ja miettiä miten onnellinen olen. Saan näistä hetkistä valtavasti voimaa. Minulla alkoholi vapauttaa ajattelua varsinkin silloin kun olen yksin. Näen erilaisia vaihtoehtoja paremmin, uskallan ajatella asioita joita normaalisti en ehkä edes tulisi ajatelleeksi. Se poistaa tavallaan ajattelun estoja. Näin minulla. Jos tämä on sinun mielestäsi ihme todistelua alkoholin puolesta, niin sitten se varmaan sitä on. Onhan se tavallaan ihme sekin miten se vaikuttaa eri tavalla eri ihmisiin.

Vierailija
102/102 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis edes vettä saa juoda yksin?

Kannattaa varmuuden vuoksi mennä vaikka kaverin luo juomaan se vesi.

Säälittävää saivartelua. Itsestään selvää, että aloitus tarkoittaa ALKOHOLIN juomista. Deekut yrittävät vaan viisastella, kun kolahtaa omaan nilkkaan. Hajotkaa luuserit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi