Miksi tämä mekko näyttää ystäväni päällä hyvältä, minulla ei?
https://www.prisma.fi/tuotteet/111170968/house-naisten-pitka-mekko-218h…
Kuva ei anna oikeutta sille, kuosi ym kivemmat luonnossa ja laskeutuu nätisti. Värit siis musta ja sellainen hieman kermaan taittava vaalea.
Mutta ei vaan mulle jotenkin sopinut, harmittaa.
Kommentit (73)
Voi sopia kyllä lyhyillekin. :)
Esim mulle sopii maximekot ja oon lyhyt ja kurvikas. Jotkut 180 cm naiset on väittäneet että mulle ei sopisi pitkät mekot, mutta ovat olleet hyvin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa todella paljon osuuko vyötärö ja hihan sauma kohdalleen vai viereen, onko pääntie oikeanlainen kaulalle ja naamalle, korostaako vaiko latistaako väri omia värejä jne.
Ja se ryhti. Tuollainen pitkälinjainen mekko vaatii hyvän ryhdin, ratkaisee sen näyttääkö mekko hyvältä vai säkiltä. Itselle kun tuli ryhtiongelmaa niin kaikki pitkät mekot näyttivät kauheilta päälläni. Vika oli täysin itsessäni, ei mekoissa.
Ryhti ja hartialinja.
Alaspäin menevillä/kapeilla harteilla ei näytä hyvältä A-linjaiset ja/tai roikkuvat yläosat.
Mutta se mikä itseäni hirvittää tuossa on tuo mekon hinta. Ei voi olla mitenkään asianmukaisissa oloissa tuotettu, kun noin halvalla myydään.
Halpa?! Kiinalainen markettimekko, maksaisin korkeintaan kympin uutena, jos siis tuollainen rytky kiinnostaisi pätkääkään.
Mä en ottaisi edes ilmaiseksi. En muutenkaan osta vaatteita marketeista, ne on järjestäen ihan vtun rumia, ei voi mitään.
Tuo ei kyllä näytä edes kauniin päällä hyvältä, tai kaunis nainen korkeintaan näyttää kauniilta mekosta huolimatta. Vaatteita saa muualtakin kuin ruokakaupoista, mahdoton idea suomalaiselle nähtävästi
Onpahan vahvoja kommentteja ja ihan ilman, että kukaan, paitsi ap, nähnyt kyseisen vaatteen oikean ihmisen päällä.
Tyypillistä tätä palstaa, naiset nokkii, närppii ja sylkäisee ulosteensa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa todella paljon osuuko vyötärö ja hihan sauma kohdalleen vai viereen, onko pääntie oikeanlainen kaulalle ja naamalle, korostaako vaiko latistaako väri omia värejä jne.
Ja se ryhti. Tuollainen pitkälinjainen mekko vaatii hyvän ryhdin, ratkaisee sen näyttääkö mekko hyvältä vai säkiltä. Itselle kun tuli ryhtiongelmaa niin kaikki pitkät mekot näyttivät kauheilta päälläni. Vika oli täysin itsessäni, ei mekoissa.
Ryhti ja hartialinja.
Alaspäin menevillä/kapeilla harteilla ei näytä hyvältä A-linjaiset ja/tai roikkuvat yläosat.
Mutta se mikä itseäni hirvittää tuossa on tuo mekon hinta. Ei voi olla mitenkään asianmukaisissa oloissa tuotettu, kun noin halvalla myydään.
Joo minustakin se on ihan liian halpa hyväksi mekoksi.
Valmistusmaa Kiina ja materiaali jotain höpöviskoosia
Mitä on höpöviskoosi? Eikö täällä palstalla aina kehuta, että viskoosi on hyväksyttävä materiaali luonnonmateriaalien joukossa?
Tiedoksesi, että palsta muotoutuu kymmenistä tuhansista käyttäjistä, jotka eivät jaa yksimielisesti samaa mielipidettä ihan kaikesta.
Varmaan siitä kun hän painaa korkeintaan 60 kiloa.
Siis eteenpäin työntynyt keskikeho?
Vierailija kirjoitti:
Onpahan vahvoja kommentteja ja ihan ilman, että kukaan, paitsi ap, nähnyt kyseisen vaatteen oikean ihmisen päällä.
No ap on hyvä ja laittaa kuvan itsestään vaate päällään niin jatketaan siitä keskustelua? Ihan typerä kommentti, että tässä nyt pitäisi jotenkin osata keskustella jostain mitä ei edes näytetä. Täällä nähdään vain mekon myyntikuva mallin päällä. Aika luonnollista että ihmiset reagoivat siihen miltä mekko näyttää ja maksaa, koska se on oikeastaan kaikki tieto mitä siitä on annettu. Tämä on keskustelupalsta ja keskusteluun kuuluu usein mielipiteiden ilmaisu. Kuten monilla se, että mekko on todella ruma ja laatu kyseenalainen. Koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Kuvan mallikin on oikea ihminen ja kun tsekkaa vaatteita nettikaupoista on mielikuva ja -pide muodostettava sen kuvan mukaan mitä sivustolla on.
Kun itseä ei miellytä sivustolla olevan kuvan mukainen vaate niin vaikea on muodostaa muutakaan mielipidettä.
Ap itse sanoi ettei mekko näyttänyt hyvältä hän päällään. Miksi siis minä, joka en tykkää kuvan mekosta, väittäisin AP:lle että varmasti on hyvän näköinen tuo mekko sun päällä. Varsinkin kun en edes tiedä millainen on AP:n ulkoinen olemus, hiusten ja ihon väri, ryhti ja muut vartalon mitat. Onk pitkä selkä ja lyhyet jalat tms tms tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhti ja hartialinja.
Joo minustakin se on ihan liian halpa hyväksi mekoksi.
Valmistusmaa Kiina ja materiaali jotain höpöviskoosia
Mitä on höpöviskoosi? Eikö täällä palstalla aina kehuta, että viskoosi on hyväksyttävä materiaali luonnonmateriaalien joukossa?
Tiedoksesi, että palsta muotoutuu kymmenistä tuhansista käyttäjistä, jotka eivät jaa yksimielisesti samaa mielipidettä ihan kaikesta.
Niin ja kun tämä on keskustelupalsta silloin voi sanoa oman mielipiteensä.
Olisi kyllä outoa jos kaikki tässäkin ketjussa olisivat presiis samanmielisiä.
Tuollainen malli istuu parhaiten laihalle laudalle. Vähänkin runsaammin fylliä jossain se näkyy.
Laita kuva itsestäsi mekon kanssa. Arvaan että näyttää ihan hyvältä ja olet liian kriittinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen malli istuu parhaiten laihalle laudalle. Vähänkin runsaammin fylliä jossain se näkyy.
Laita kuva itsestäsi mekon kanssa. Arvaan että näyttää ihan hyvältä ja olet liian kriittinen.
Toisaalta, on ihan se ja sama vaikka kymmenen ihmistä kertoo että joku vaate näyttää hyvältä mun päällä jos itsestä tuntuu että ei. Kun ostaa vaytteita niin se oma tunne on kaikkein tärkein. Jos ostaa vain muiden mielipiteiden mukaan vaatteita se kaiken todennäköisyyden mukaan jää vaatekaappiin, kun ei tunne sitä omekseen.
Kokeilin kys mekkoa eilen Prismassa käydessäni, en ostanut, mutta kiinnostelemaan jäi. Nyt minua hämmentää nuo ap:n saamat kommentit, koska A. Mekko näytti hyvältä päälläni ja B. Olen oikeasti tosi tarkka siitä mitä puen päälleni ja mistä tykkään.
Eli olenkohan nyt sitten totaalisen sokea ja näytinkin kammottavalta kammottavassa mekossa, hmmm vai miten...
T. 168cm, en lihava enkä laiha ja poveakin on.
Ps, kokeilin sitä hihat pariin kertaan käännettynä ja nappeja jätin 3/5 auki.