Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tämä mekko näyttää ystäväni päällä hyvältä, minulla ei?

Vierailija
06.06.2026 |

https://www.prisma.fi/tuotteet/111170968/house-naisten-pitka-mekko-218h…

Kuva ei anna oikeutta sille, kuosi ym kivemmat luonnossa ja laskeutuu nätisti. Värit siis musta ja sellainen hieman kermaan taittava vaalea.

Mutta ei vaan mulle jotenkin sopinut, harmittaa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kys mekkoa eilen Prismassa käydessäni, en ostanut, mutta kiinnostelemaan jäi. Nyt minua hämmentää nuo ap:n saamat kommentit, koska A. Mekko näytti hyvältä päälläni ja B. Olen oikeasti tosi tarkka siitä mitä puen päälleni ja mistä tykkään.

Eli olenkohan nyt sitten totaalisen sokea ja näytinkin kammottavalta kammottavassa mekossa, hmmm vai miten...

T. 168cm, en lihava enkä laiha ja poveakin on.

Ps, kokeilin sitä hihat pariin kertaan käännettynä ja nappeja jätin 3/5 auki. 

Vierailija
62/64 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sopia kyllä lyhyillekin. :) 

Esim mulle sopii maximekot ja oon lyhyt ja kurvikas. Jotkut 180 cm naiset on väittäneet että mulle ei sopisi pitkät mekot, mutta ovat olleet hyvin väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa todella paljon osuuko vyötärö ja hihan sauma kohdalleen vai viereen, onko pääntie oikeanlainen kaulalle ja naamalle, korostaako vaiko latistaako väri omia värejä jne.

Ja se ryhti. Tuollainen pitkälinjainen mekko vaatii hyvän ryhdin, ratkaisee sen näyttääkö mekko hyvältä vai säkiltä. Itselle kun tuli ryhtiongelmaa niin kaikki pitkät mekot näyttivät kauheilta päälläni. Vika oli täysin itsessäni, ei mekoissa.

Ryhti ja hartialinja.

Alaspäin menevillä/kapeilla harteilla ei näytä hyvältä A-linjaiset ja/tai roikkuvat yläosat. 

Mutta se mikä itseäni hirvittää tuossa on tuo mekon hinta. Ei voi olla mitenkään asianmukaisissa oloissa tuotettu, kun noin halvalla myydään.

Halpa?! Kiinalainen markettimekko, maksaisin korkeintaan kympin uutena, jos siis tuollainen rytky kiinnostaisi pätkääkään.

Mä en ottaisi edes ilmaiseksi. En muutenkaan osta vaatteita marketeista, ne on järjestäen ihan vtun rumia, ei voi mitään.

Vierailija
64/64 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä näytä edes kauniin päällä hyvältä, tai kaunis nainen korkeintaan näyttää kauniilta mekosta huolimatta. Vaatteita saa muualtakin kuin ruokakaupoista, mahdoton idea suomalaiselle nähtävästi