Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työntääkö työkkäri tosiaan lähäriksi opiskelemaan?

Vierailija
06.06.2026 |

Olisi kiva saada tähän selkoa kun llen kuullut näin. Hain 2016 Variaan amikseen ja paikkoja oli 100, 5 varapaikkaa ja hakijoita yli 300. Itse pääsin onneksi ekalta varasijalta opiskelemaan ja siitä asti on töitä riittänyt, olen kuullut että nykyään hakijoita saattaa olla vieläkin enemmän?

Hauska kun ihmiset puhuu että hei mene opiskelaan lähihoitajaksi, pointtini on tuoda esiin sitä, että sinne ei noin vaan mennä edes vain "lähäriksi". 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain lähihoitajaksi 2019 verkkolomakkeella, jota en jaksanut edes täyttää kunnolla, laitoin vain viivoja ja sain opiskelupaikan.

Vierailija
2/6 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään ammattia, voivat painostaa karenssin uhalla. Kannattaa siis hankkia joku haistapaska ammatti johon ei työllisty koskaan niin on suojassa ainakin noista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hain lähihoitajaksi 2019 verkkolomakkeella, jota en jaksanut edes täyttää kunnolla, laitoin vain viivoja ja sain opiskelupaikan.

On siinä meillä motivoitunut opiskelija päässyt opiskelemaan... Ota ittees niskasta kiinni sä vastaat ihmisten terveydestä ja hyvinvoinnista. 

AP

Vierailija
4/6 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä meillä motivoitunut opiskelija päässyt opiskelemaan... Ota ittees niskasta kiinni sä vastaat ihmisten terveydestä ja hyvinvoinnista. 

AP

En kertonut että menin opiskelemaan, hain tosissani korkeakouluun.

Vierailija
5/6 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat naiset opiskelee lähäriksi

Vierailija
6/6 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

En kertonut että menin opiskelemaan, hain tosissani korkeakouluun.

Aa no siinä tapauksessa, pahoittelut. 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä