Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan tuon sarjan Fake, suom. Unelmien mies?

Vierailija
05.06.2026 |

Ahmin kaikki jaksot Areenasta. Oli aika totuuden mukainen ihan jo senkin puoleen että olen itse seurustellut samanlaisen miehen kanssa. Toipuminen siitä suhteesta kesti minullakin melkein kolme vuotta ja mies senkun nykyäänkin porskuttaa menemään huijaamassa naisia.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärtänyt mitä se mies halusi tästä naisesta? Onko hän myös vain läheisriippuvainen? Miksi nähdä vaivaa pyörittää naista? Melkein tulee mieleen joku psykopaatti joka nauttii siitä kun pääsee näkemään toisen hajottamisen kuumaa-kylmää menetelmällä. 

Rahaa nyt ainakin. Eikö se  nainen siirtänyt miehen tilille 50 000. Ja sitten tietysti kodin. Mieshnän asui veneessä. Ja harhaisen maailmankuvansa mukana näyttelijän, joka uskoi häneen ja hänen tulevaisuuden suunnitelmiin.

Vierailija
22/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen haluaa oikein kovasti jotain, se tila muistuttaa aivokemiallisesti riippuvuutta. Ja sitten taas voimakas ihastuminen muistuttaa aivokemiallisesti psykoosia. Ei se ole älystä kiinni. Jotkut ihmiset pystyvät säätelemään tunteitaan paremmin kuin toiset, joskus luontaisesti ja toiset opetelluilla tekniikoilla. 99% tapauksista nämä muiden tunnemyrskyistä naljailevat ihmiset ovat kuitenkin niitä, joiden tunneskaalaan ei vastaavan intensiteetin tuntemukset edes kuulu. Tyyliin joku, joka ei edes kykynene tuntemaan kuin asteikolla 0-3 naureskelee, miksi joku toinen menee sekaisin ysitason tunteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottava tarina. Ei noin tyhmää naista voi olla!

Vierailija
24/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärtänyt mitä se mies halusi tästä naisesta? Onko hän myös vain läheisriippuvainen? Miksi nähdä vaivaa pyörittää naista? Melkein tulee mieleen joku psykopaatti joka nauttii siitä kun pääsee näkemään toisen hajottamisen kuumaa-kylmää menetelmällä. 

Rahaa nyt ainakin. Eikö se  nainen siirtänyt miehen tilille 50 000. Ja sitten tietysti kodin. Mieshnän asui veneessä. Ja harhaisen maailmankuvansa mukana näyttelijän, joka uskoi häneen ja hänen tulevaisuuden suunnitelmiin.

Nainen halusi antaa miehelle rahat, joita naisella ei oikein ollut mutta mies kieltäytyi ja sanoi muistaakseni että kaupat menivät pieleen eikä tarvitse rahoja. 

Vierailija
25/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen halusi antaa miehelle rahat, joita naisella ei oikein ollut mutta mies kieltäytyi ja sanoi muistaakseni että kaupat menivät pieleen eikä tarvitse rahoja. 

se siirsi ne rahat kuitenkin ennen tota miehen ilmoitusta. Siinä autossa siirsi ne rahat pankista. Jutteli sen pankkivirkailijan kanssa.

Vierailija
26/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tänään. Jäin ihmettelemään että miten se nainen muka rakastui tähän mieheen kun heti alusta alkaen epäili tätä ja sitten koko sarjan ajan se mies teki ohareita ja muita juttuja. Mä en voisi ikinä rakastua tälläiseen mieheen joka ei pidä sanaansa ja piilottelee asioita. Minusta nainen ei edes ollut mitenkään ihastunut siihen mieheen vaan jäi epätoivoisesti tähän riippumaan kiinni. Eikä edes selvinnyt oliko seksikään taivaallista. Ainoastaan naisen epätoivo saada jonkunlainen suhde ja kelpuuttaa tälläinen mies tuli esille. 

Läheisriippuvuus ehkä taustalla. Ei kykene irtautumaan ja siksi selittelee asioita itselleen.

Ei kaikki ole läheisriippuvuutta, vaan sitä että alkaa sokeasti luottamaan ihmiseen jolta saa hyvää huomiota. Tuollaiset miehet antavat juuri sen verran siimaa, että saa hyvän vaikutelman ja sitten siihen hyvään jää koukkuun vaikka alitajunta sanookin ettei kaikki ole hyvin. Tämä on inhimillistä.

Vierailija
27/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siirtänyt, mies ei halunnut niitä rahoja.

Vierailija
28/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa ainakin tuomaan uskottavuutta neuvotteluihin oliko kiinalaisen kanssa. 

Vierailija
29/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kauan sitten arkkitehtimiestä, joka oli hieman tämän päähenkilön näköinen ja patologinen valehtelija. Just muka sairastumisia käytti tekosyynä perua tapaamisia. 

Vierailija
30/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson parhaillaan. Mielestäni todella raskasta katsottavaa epäuskottavan käsiksen jälkeen, ainakin kaksi ekaa jaksoa. Epäuskottavaksi tekee miehen tapa yrittää saada nainen suhteeseen, joka ikinen nainen ymmärtäisi pysyä kaukana tuollaisesta miehestä ja taatusti soisi kellot miehen käytöksen vuoksi (miehen tarinat elämästään, rahan käyttö, exä, lapsi....). Yritän jaksaa katsoa loppuun..

Vierailija
31/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin sen. Hyvät näyttelijät mutta epäuskottava tarina. Fiksuksi kuvattu nainen (joka vieläpä oli tiedonhaun ammattilainen) ei olisi ikinä langennut tuollaiseen huijariin.

Lankesin minäkin aikoinaan, vaikka pidin itseäni fiksuna naisena. 

Mutta et sitä ollut, tyhmästi päästä kärsii hyvin moni nainen ja syy yritetään aina vierittää miehiin.

Vierailija
32/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kauan sitten arkkitehtimiestä, joka oli hieman tämän päähenkilön näköinen ja patologinen valehtelija. Just muka sairastumisia käytti tekosyynä perua tapaamisia. 

Olikohan edes oikeasti arkkitehti? Tuota ammattia näyttävät monet huijarit käyttävän elokuvissa. 

Vierailija
33/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin ekan jakson, mutta senkin kelaten välillä. 

Kysymys naiset: miten kukaan keski-ikäinen enää menee tuollaseen lankaan? En tiedä loppua, mutta onhan tuo nyt aivan selvää, että mies on huijari tavalla tai toisella?

Ja tuntuu niin kököltä, että miksi aina nainen on tyhmä rakkaudenkaipuussa ja mies petollinen? MIKSI? 

Aina miehet kusettaa ja naiset uskoo kaiken. 

Vierailija
34/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tyhmä nainen, mutta näitähän löytyy, liian paljon. 

Vierailija
35/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olin tapaillut 3 kk erästä mulkeroa jolla tuntui olevan rahaa ja omistuksia vähän siellä ja täällä. Ihan en vakuuttunut edes mulkeron työkuvioistakaan, vaikka esitti olevansa töissä. Oli rakentanut omakotitalon vaikka tiesin sen talon töröttäneen paikoillaan ihan eri henkilön toimesta ynnä muuta skeidaa. Hauskahan se toissaalta oli hetken seurata sitä leuhkimista ja valehtelun määrää. Mielikuvitusta ei mulkerolta puutu se täytyy sanoa. Sitten vielä ihmetteli eikä millään ymmärtänyt miksi ghostasin lopun viimein. Kosti myöhemmin välikäden kautta eikä idioottina tajunnut että osasin yhdistää mulkeroon kun en muita mulkeroita tunne. Toivottavasti karma on jo kostanut mulkerolle.

Vierailija
36/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin sen. Hyvät näyttelijät mutta epäuskottava tarina. Fiksuksi kuvattu nainen (joka vieläpä oli tiedonhaun ammattilainen) ei olisi ikinä langennut tuollaiseen huijariin.

Lankesin minäkin aikoinaan, vaikka pidin itseäni fiksuna naisena. 

Mutta et sitä ollut, tyhmästi päästä kärsii hyvin moni nainen ja syy yritetään aina vierittää miehiin.

Hienoa että olet pystynyt elämään elämäsi fiksusti ilman mitään katumusta ja virheitä, taputukset sulle. Ehkä elämäsi on ollut aika tylsääkin, varsinkin kun on varaa arvostella muita. Itse olen myös ollut huonossa parisuhteessa, ja juurikin toinen osapuoli oli sinunlaisesti omasta mielestään täydellinen mies. Mutta sen verran oli hyvä itsetunto, että pääsin siitä suhteesta irti. Ehkä nyt osaan vältellä huonoja miehiä, tai sitten en, koska moni näyttelee aika uskottavasti.

Vierailija
37/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin sarjan kuvion, jos pariskunta olisi ollut yhdessä jo pidempään, mutta koko se suhteen alkukin on jo niin epäuskottava, että todella raskasta katsottavaa. Miksi kukaan lähtisi suhteeseen, jossa on mukana lapsi ja hullu exä? En keksi mitään muuta järkevää selitystä, kuin molemmin puolinen taloudellinen hyväksikäyttö ja hyöty. 

No, itseäni ei kiinnosta ton tyyppiset miehet yhtään, joten voi johtua siitäkin. 

Vierailija
38/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tyhmä nainen, mutta näitähän löytyy, liian paljon. 

Onneksi uutissa ei koskaan kerrota miehistä, jotka on langeneet hyväksikäyttäviin naisiin 😂 Eikä etenkään nuorempiin sellaisiin. Täälläkin miehet kilvan kehuu, miten nuoret naiset on heidän peräänsä 😂😂😂

Vierailija
39/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onhan, lehdet täynnä juttuja!

Mulla on yks tuttukin joka sortuu näihin, vaikka kuinka sanon että älä!

Vierailija
40/48 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siirtänyt, mies ei halunnut niitä rahoja.

ei muka halunnut, halusi pehmittää lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi