Katsoiko kukaan tuon sarjan Fake, suom. Unelmien mies?
Ahmin kaikki jaksot Areenasta. Oli aika totuuden mukainen ihan jo senkin puoleen että olen itse seurustellut samanlaisen miehen kanssa. Toipuminen siitä suhteesta kesti minullakin melkein kolme vuotta ja mies senkun nykyäänkin porskuttaa menemään huijaamassa naisia.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin sen. Hyvät näyttelijät mutta epäuskottava tarina. Fiksuksi kuvattu nainen (joka vieläpä oli tiedonhaun ammattilainen) ei olisi ikinä langennut tuollaiseen huijariin.
Lankesin minäkin aikoinaan, vaikka pidin itseäni fiksuna naisena.
Joo katsoin ja musta se tarina oli kyllä ihan uskottava. Olisin voinut langeta mäkin jos kohdalle olisi sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin sen. Hyvät näyttelijät mutta epäuskottava tarina. Fiksuksi kuvattu nainen (joka vieläpä oli tiedonhaun ammattilainen) ei olisi ikinä langennut tuollaiseen huijariin.
siinä kuule fiksuus katoaa kun housut kastuu!
Noitahan on pilvin pimein!
https://seura.fi/ilmiot/tarinat/romanssihuijaus-sokaisi-myos-tutkijan-e…
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011978210.html
https://www.is.fi/viihde/art-2000008651609.html
Etsi itse lisää, menen koisimaan
Mulla on kaveri, joka on tälläkin hetkellä huijarin pauloissa, eikä usko, vaikka kuinka sanon, ettei tuo kaikki voi olla totta. Fiksu koulutettu nainen.
Katsoin ekan jakson. En tiedä viitsinkö katsoa loppuun kun ahdistaa tollaiset tarinat. 99
Katsoin ekan jakson. En tiedä viitsinkö katsoa loppuun kun ahdistaa tollaiset tarinat.
Ei huvita katsoa mitään mitä mainostetaan sanalla ahdistava.
Toi tarina oli kyllä hyvinkin uskottava, eikä mun mielestä siinä liioitelu yhtään. Saisinpa 6 vuotta ajasta taakse päin kun tapasin yhden tyypin treffisivujen kautta. Monen vuoden piina ja kiusaaminen vielä eronkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita katsoa mitään mitä mainostetaan sanalla ahdistava.
Sitten voi vaan olla katsomatta. Mun mielestä se ei ollut ahdistava, enemmänkin koukuttava.
Katsoin tänään. Jäin ihmettelemään että miten se nainen muka rakastui tähän mieheen kun heti alusta alkaen epäili tätä ja sitten koko sarjan ajan se mies teki ohareita ja muita juttuja. Mä en voisi ikinä rakastua tälläiseen mieheen joka ei pidä sanaansa ja piilottelee asioita. Minusta nainen ei edes ollut mitenkään ihastunut siihen mieheen vaan jäi epätoivoisesti tähän riippumaan kiinni. Eikä edes selvinnyt oliko seksikään taivaallista. Ainoastaan naisen epätoivo saada jonkunlainen suhde ja kelpuuttaa tälläinen mies tuli esille.
Onko se miehen jatkuva tekstiviestittely sitä rakkauspommittelua? Mä jaksaisi hetkeäkään että joku puolituntematon olisi jatkuvasti viestien kera mun tilassa. Ihmettelin että miksi se nainen ei sanonut miehelle että älä kokoajan työpäivän aikana laittelen viestiä ei mulla ole aikaa vastailla. Mies vaikutti kuin pieneltä lapselta joka vaatii naiselta huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut uskottavaa, ettei hakenut tai huolinut tietoja miehestä. Toisaalta, ehkä haluttiinkin kuvata sitä, että hän itse ajoi itsensä ansaan, koska ei halunnut myöntää vaaran merkkejä itselleen. Halu tuon kaltaiseen suhteeseen oli niin kova, että skippasi tosiasiat. Liian monta osaa, venytetty liikaa. Kolmessa jaksossa olisi voinut kertoa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään. Jäin ihmettelemään että miten se nainen muka rakastui tähän mieheen kun heti alusta alkaen epäili tätä ja sitten koko sarjan ajan se mies teki ohareita ja muita juttuja. Mä en voisi ikinä rakastua tälläiseen mieheen joka ei pidä sanaansa ja piilottelee asioita. Minusta nainen ei edes ollut mitenkään ihastunut siihen mieheen vaan jäi epätoivoisesti tähän riippumaan kiinni. Eikä edes selvinnyt oliko seksikään taivaallista. Ainoastaan naisen epätoivo saada jonkunlainen suhde ja kelpuuttaa tälläinen mies tuli esille.
Läheisriippuvuus ehkä taustalla. Ei kykene irtautumaan ja siksi selittelee asioita itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvuus ehkä taustalla. Ei kykene irtautumaan ja siksi selittelee asioita itselleen.
Varmaan tämä joo. Itselläni kun ei ole läheisriippuvuutta niin tätä on todella vaikea ymmärtää että miksi jäädä suhteeseen joka on ikävä alusta alkaen eikä mieheen voi luottaa kun se aina peruu tapaamisia. Silti tämäkin nainen katsoi sormien läpi miehen käytöstä ja veti tähän myös läheiset mukaan mm. Naisen äidin tärkeä päivä menee pilalle kun mies peruu tapaamisen. Myöhemmin nainen antaa melkein 100.000$ sille miehelle tosta vaan ja pyytää tätä varten lainaa kaverilta ja äidiltään.
Vierailija kirjoitti:
Mies osasia antaa alussa huomiota ja sympatiaa kun taas naisen äiti jatkuvasti arvosteli ja lyttäsi tytärtään.
Emotionaalinen koukku ja tottunut huonoon kohteluun.
Ton naisen elämä on tämän miehen vuoksi ihan vuoristorataa ja pikku hiljaa oletettavasti fiksusta naisesta (journalisti) kuoriutuu sellainen sekavasti käyttäytyvä nainen tämän miehen suhteen. Se lähettää varmaan 100 viestiä lentoasemalla että missä mies on. Ei siis pystynyt ymmärtämään ettei mies tälläkään kertaa tule tapaamiseen, sehän oli usein perunut kaikki suunnitelmat. Nainen ei vaan luovuta vaan edelleen soittelee miehen perään, jotenkin tragikoomista menoa.
Sillä naisella oli ilmeisesti menneisyys täynnä tälläisiä kummallisia suhteita joista mikään ei erityisesti edennyt minnekkään. Onkohan niin että tietyt naiset vetävät tälläisiä miehiä puoleensa koska heillä on huono itsetunto eivätkä arvosta itseään ja omia tarpeitaan.
Mä en oikein ymmärtänyt mitä se mies halusi tästä naisesta? Onko hän myös vain läheisriippuvainen? Miksi nähdä vaivaa pyörittää naista? Melkein tulee mieleen joku psykopaatti joka nauttii siitä kun pääsee näkemään toisen hajottamisen kuumaa-kylmää menetelmällä.