Miksi mies sanoo arvostavansa luonnollista naista, vaikka totuus on toinen?
Kertokaahan miehet. Tätä asiaa olen ihmetellyt useammankin miehen kohdalla. Omalta naiselta odotetaan luonnollisuutta, mutta vilkaisu instagram seurattaviin kertoo aivan muuta. On ylisuuria huulitäytteitä ja överibotoxit, joihin sydämiä laitellaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomen luonto on hieno! Monen naisen luonto on kiero!
Hienointa on luonnollinen nainen: pienet riipputissit, roikkuva läskimaha ja lihakseton veltto pillu.
Mitäpä muuta mies voisi toivoa?🤣
Siis nainen ei sinusta ylipäänsä voi mitenkään olla kaunis ja kiihottava ilman suurennus-ja pienennysleikkauksia ja tolkutonta jumppaamista?
Miten tulee Mieleeni semmoinen vankka umpipuukaappi?
Jos puhutaan meikkaamisesta niin kaunein on se jolla on meikkiä (totta kai varjostukset yms. vaikuttaa) mutta ei niin paljon että sen meikin käytön huomaa. Eli luonnolliselta näyttävä on kauneinta.
Botoxit ja silikonit aika harvoin on luonnollisen näkösiä. Ehkä jossain Instagram-kuvassa voi ollakin, en minä niitä jaksa seurata.
Mun kokemuksella (mies 30+) "luonnollisella" tarkoitetaan yleensä "maltillista". Jos kirjaimellisia ollaan, niin luonnollisuus on sitä, ettei meikkaa tai laittaudu/siistiydy (lähes) lainkaan.
Väitän kuitenkin, että kaikkia ihmisiä miellyttää jos ulkonäköä pohditaan edes vähän. Perussiisti olemus, omalle vartalolle ja persoonalle sopivat vaatteet, ehkä vähän meikkiä, deodoranttia jne. Tukkaa, partaa, muuta karvoitusta kenties jonkun verran laitettu/siistitty ainakin.
Luonnollisen ja täyden muovitällingin väliin mahtuu paljon. Uskon, että valtaosan preferenssi on jossakin välimaastossa.
Mit ihmettä tarkoitat?