Miksi sokerittomia limsoja juovat ovat aina läskejä?
Ja sokerillisia limsoja juovat taas harvemmin? Itse olen huomannut tämän, yleensä ne jotka juovat sokerittomia limsoja ovat aina läskejä. Enkä nyt sano millään pahalla, kunhan vain olen havainnut tällaisen asian.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihminen ylipäätään tarvitsee limsaa? Vesi on hyvä ja raikas janojuoma.
Jos oikein tekee mieli makeaa, otan mieluummin 1-2 palaa suklaata tai kaurakeksin. Enkä tarkoita joka päivä.
Ei tulisi mieleenkään huuhtoa kroppaani jatkuvasti sokeri/makeutusainelitkuilla.
Ketjun aihe ei ole se, mitä makeaa kukakin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ainakaan. 168/57. Juon kokis zeroa koska en halua saada reikiä hampaisiin.
Zero colakin tekee reikiä.
No ei pidä paikkaansa, kariesbakteerit käyttää sokeria ravintonaan, ei makeutusaineita. Hampaan kiillettä toki voi vaurioittaa mutta reikien kannalta sokerikokis paljon pahempi ku zero.
Vierailija kirjoitti:
Makeutusaineet aiheuttavat samanlaisen insuliinipiikin, kuin sokerilimu.
Tämä. Ja tätä ei moni tiedä tai ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laihduttaa ja siksi juo sokeritonta.
Mutta nehän ei laihduta vaan lihoittaa pulleroa entisestään
Näinhän se on vaikka moni ei tätä asiaa ymmärrä. Aspartaami sekoittaa nälän tunteen ja saa ihmisen ahmimaan ruokaa entistä enemmän. Ei ruokaa syödä kiloja tai kuutioita vaan ainoastaan sen verran että nälän tunne poistuu.
Taas tämä totuus, että aspartaami tekee näin. Ei kyllä ainakaan minun kohdallani tee.
Tutkimus yhden ihmisen otannalla ei ole pätevä.
Aspartaamin nauttiminen seitsemän viikon ajan lisäsi painonnousua. Painonnousu liittyi positiivisesti nautitun aspartaamin määrään. Painonnousun lisääntyminen johtui pääasiassa kokonaisrasvan lisääntymisestä. Nämä havainnot ovat linjassa muiden tutkimusten kanssa, joissa aspartaamilla makeutetun jogurtin pitkäaikaisen käytön jälkeinen painonnousu ei liittynyt kalorien saannin lisääntymiseen, vaan että painonnousu johtui pitkälti energiatehokkuuden paranemisesta.
Mitä varten lihavat usein syövät salaattia ja ottavat noutopöydästä paljon vähemmän ruokaa kuin normaalipainoiset?
Tottakai sitä on helppo rallatella normaalipainoisena ja juoda sokerillisia limuja, mutta kun paino tärähtää yli BMI:n 30, niin pakko ruveta juomaan ja syömään kevyemmin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vain yhtä syytä ylipainon yleistymiseen, vaan useita.
Näin juuri! Liika proteiini on yksi merkittävimpiä nuorten ja keski-ikäisten miesten lihoittaja
Kuivaamattomassa lihassa on parhaimmillaan neljäsosa proteiinia. Haittavaikutukset liittyvät muuhun kuin proteiiniin.
Puhutaan lihomisen syistä ei muista. Proteiinin liikasaanti on iso ongelma nykyään nuorilla ja keski-ikäisillä miehillä. Ns. terveellisestikin syövät ovat ylipainoisia ja lihavia ja yhteinen nimittäjä on huomattavan korkea proteiinin saanti. Uskon, että ongelma häviäisi itsestään puolittamalla proteiinin saanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on outoa että lihatiskillä asioivat ovat yleensä aika hoikkia, seuratkaa itse jos ette muuten usko.
Ei siinä mitään outoa ole. Hoikat tietää, mitä kannattaa syödä.
Ja kakat! Ystäväni on hoikka ja hän syö Domino-keksejä paljon Domino-keksejä ja ei juurikaan muuta.
Kuinka monta tutkimusta pitää vielä tehdä, kuinka sokeriton tuote lihottaa välillisesti enemmän kuin tavallinen tuote, että ihmiset ymmärtävät tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei tajua. Mieluummin uskovat myyntiä haluavien valmistajien kaloriteoriaan
En ollu läski sillo KO hoitaja sano juo mieluummin sokerimehu kun niitä myrkkyjä.Vettähän tämä joi.Ja se näkyi hyvänä asiana.Energiajuomista tiedän, teinit käytti,sydän tykytti,lääkäri kielsi.Kyllä moni pilaa terveytensä niiden kanssa.Tällä hetkellä .Proteiinijuomat piti lopettaa tämän munuaisarvot on huolestuttavat..dialyysi sana lääkärillä kun siihen noita vitamiineja käytin.
Eikös makeutusaineet pompota sun verensokeria ja muuta? Aiheuttaa diabetesta ja sellasta. Täyttä myrkkyä on, jotkut jopa vaikuttaa hermostoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta tutkimusta pitää vielä tehdä, kuinka sokeriton tuote lihottaa välillisesti enemmän kuin tavallinen tuote, että ihmiset ymmärtävät tämän?
Samoin kevyttuotteet. Vedetään kaikenlaista skeidaa sisään, kun se ihan kunnon voi olis paras.
Me läskit juomme sokerittomia limuja, koska pyrimme olemaan vähemmän läskejä. Sokerilliset limut ovat superlihottavia. Onneksi emme kuitenkaan ole typeriä urpoja, niin kuin sinä. Odota vaan kun ikää karttuu ja se sokeri alkaa varastoitua kehoosi.
Vierailija kirjoitti:
Me läskit juomme sokerittomia limuja, koska pyrimme olemaan vähemmän läskejä. Sokerilliset limut ovat superlihottavia. Onneksi emme kuitenkaan ole typeriä urpoja, niin kuin sinä. Odota vaan kun ikää karttuu ja se sokeri alkaa varastoitua kehoosi.
Tutki vähän mitä ne makeutukset aiheuttaa, veikkaan ettei tee mieli enää. Jos on pakko juoda sitä limpsaa 1,5l päivässä niin kannattaa vaihtaa veteen, se ei lihota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutki vähän mitä ne makeutukset aiheuttaa, veikkaan ettei tee mieli enää. Jos on pakko juoda sitä limpsaa 1,5l päivässä niin kannattaa vaihtaa veteen, se ei lihota.
Asiaa on tutkittu monta kertaa eikä mitään vahingollisia terveysvaikutuksia ole koskaan löytynyt. Koko väite on flat earth -porukan kehittämä salaliittoteoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokerittomat limsat lihottaa. Vaikka niissä ei ole kaloreita. Ne sotkevat aineenvaihdunnan.
Syystä, että ovat kemikaaleja. Ei ravintoa.
Sä meinaat, ettei ruoassa ole kemikaaleja?
Minun ruuassani ei ole kemikaaleja. Sama
Minä juon sokerittomia ja olen hoikka. Sanoit "aina", joten yksikin esimerkki riittää osoittamaan väitteesi vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta. Youtubessa vaikka kuinka videoita missä joku testaa verensokerimittarilla, ei nosta verensokeria yhtään.
Mihin ihminen ylipäätään tarvitsee limsaa? Vesi on hyvä ja raikas janojuoma.
Jos oikein tekee mieli makeaa, otan mieluummin 1-2 palaa suklaata tai kaurakeksin. Enkä tarkoita joka päivä.
Ei tulisi mieleenkään huuhtoa kroppaani jatkuvasti sokeri/makeutusainelitkuilla.