Mitä tarkoittaa sana/termi "KAREN" ? ?
Kommentit (55)
Karen on Karjalan menetetty alue lue varastettu maa alue mikä kuului ennen Suomeen . Karen ja Karenski siellä käkisalmella .
Halventava sana valkoisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Halventava sana valkoisesta naisesta.
Kannattaa valittaa Sanomien esimiehelle tästä.
Heimo Burmassa.
Karen-heimon ihmisiä on tullut Suomeen sikäläisen sisällissodan takia. Ahkeria ihmisiä.
Mä luulin, että se on edesmennyt laulaja Karen Carpenter.
T. Boomeri
Paljon tulee eteen tiktokkeja Kareneista, jotka voivat olla ihan minkä ikäisiä ja näköisiä vaan (ehkä kuitenkin enemmän vanhuuden puolella) jotka pahoittavat mielensä esim siitä että itse aiheuttavat kolarin liikenteessä ja tulevat huutamaan raivona sille uhrille. Tai että kuuluisassa kahvilassa on heidän nimensä kirjoitettu väärin kertakäyttöiseen kahvikuppiin :D
Myös miespuolisten male-Karen -videoita on tullut katsottavaksi. Aikas hurjaa miten paljon mt-ongelmaisia on muuallakin kuin Suomessa ;)
Taas yksi muoto naisvihalle keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen tätinainen joka on katkera ettei maailma enää huomaa häntä. Yleensä passiivisaggressivinen mölyturpa joka jaksaa veuhkata oikeuksistaan ja nauttii kun saa pilata muiden päivän.
No ei nyt ihan noin, Tuo oli erittäin vapaa suomennos.
Eräs turvasana joka ilmaisee kognitiivisten kykyjen ylittymistä. Niitä on nykyään aika paljon.
"Karen" on englanninkielisestä kulttuurista levinnyt pejoratiivinen slangitermi, jolla tarkoitetaan etuoikeutettua, tiukkapipoista tai kohtuuttomia vaativaa keski-ikäistä naista."
Ettekö te tiedä, kuka minä olen?