Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun naapuri tulee ulos tupakoimaan!

Vierailija
05.06.2026 |

Olis niin mukava saada olla rauhassa. 

Miksei vaikka muuta pois! 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti. Menisit töihin

Vierailija
22/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänki talossa puheenjohtaja vaati hiekkalaatikon siirtoa kun lapset leikkivät pihalla, sanoin hänelle että hän siirtyä asunnossaan sellaiseen huoneeseen  jossa voi olla kuulematta  lasten ääniltä pihalta, hänen vastauksensa oli että silloin hän on asuntonsa vanki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän varmastikin parvekkeella polttaisi mieluummin, mutta se taitaa olla teidän valittajien toimesta jo kielletty?

Toivottavasti kuolet syöpään. Siis pikaisesti.

Vierailija
24/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt ongelmaiselta vaikutat 

Vierailija
25/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun kesämökkinaapuri juo kaljaa laiturillaan, asuu järven vastapuolella , matkaa jotakin viisi kilometriä kämpästäni, hommaanko kaukoputken että minua alkaisi ärsyttämään enemmän?

Vierailija
26/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä sitä weeteetä kuokkaan, niin pakenee itkien sisätiloihin...

Vaikka tupakointi on wt-ihmisten ominaisuus, niin on kuokkaan vetäminenkin. 

Vierailija
27/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määkin asun kerrostalossa ja harmittaa vietävästi kun molemmilla sivuilla ja ylä- ja alapuolella asuu muita ihmisiä. Miks eivät muuta pois.

Onko silla muuten kaikki hyvin? Asumismuotosi on väärä, fiksuinta että yksi muuttaa pois eli sinä.

Vierailija
28/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kuolevat nopeasti keuhkosyöpään.

Tupakka tappaa, muttei tarpeeksi nopeasti. 

Vierailija
29/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän varmastikin parvekkeella polttaisi mieluummin, mutta se taitaa olla teidän valittajien toimesta jo kielletty?

Toivottavasti kuolet syöpään. Siis pikaisesti.

Samoin :)

Vierailija
30/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin tupakoitsijoiden ottavan toiset ihmiset huomioon paremmin. Ikävää, jos ei voi pitää tuuletusikkunaa kesälläkään auki tupakan savun ja hajun takia. - Hyvä konsti monessa asiassa on hetkeksi asettua toisen ihmisen asemaan. Tee toiselle se, mitä toivoisit itsellesikin tehtävän

Niin että sinun sanasi on laki. Mitäpä jos eläisit elämääsi ja antaisit toistenkin elää omaansa. Mieti miten itse elät ja käyttäydyt. Yleensä te valittajat olette itse pahimpia naapureita mitä voi olla. 

Ei, kyllä pahimpia naapureita ovat he, joiden toiminnasta muut joutuvat valittamaan.

Vierailija
31/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle, kunhan eivät polta sisällä tai rakennuksen välittömässä läheisyydessä niin, että haju tulee sisälle.

Vierailija
32/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kuolevat nopeasti keuhkosyöpään.

Tupakka tappaa, muttei tarpeeksi nopeasti. 

Tuollainen negatiivisuus tappaa myös. Saattaa tehdä sen nopeastikin.

Vierailija
33/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänki talossa puheenjohtaja vaati hiekkalaatikon siirtoa kun lapset leikkivät pihalla, sanoin hänelle että hän siirtyä asunnossaan sellaiseen huoneeseen  jossa voi olla kuulematta  lasten ääniltä pihalta, hänen vastauksensa oli että silloin hän on asuntonsa vanki.

Olet varmasti aivan mahtava ja pidetty naapuri talossanne. Lapsesi samoin.

Vierailija
34/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se pitäisi kieltää kokonaan kaikissa taloyhtiöissä ja pihoilla. Sisällä ja ulkona. Miten vaikeaa se nyt voi olla ? Olla ilman pjaskooooooo siis. Mitäs edes aloitit aikoinaan ? Miks ??? Siks, et sairaat lemuläjä NS kaverit vaativat, et aloitat, muuten et ole kaveri. Se on valhetta. Paremmin pärjää ilman. Meillä myös savustajat lemuläjät vetelevät pjaskoooooo ties missä, eivät ollenkaan kokonaan sille NS varatuilla paikoilla. Kaikkialla muualla ! Eihän lapsetkaan enää uskalla olla pihalla, kun haiseeeeee !!! Kaikki tupakoitsijat: MUUTTAKAAAAAA VI****N JA PYSYKÄÄÄÄ SIELLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!!!!!! JOSSA ei asu muita. Mahd. kauas. HHHHYYYYYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII  jokaiselle !!!!!!!!! Haisette, kuin räkkitynnyri ja siat !!!!!!!!!! 

Vierailija
35/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin tupakoitsijoiden ottavan toiset ihmiset huomioon paremmin. Ikävää, jos ei voi pitää tuuletusikkunaa kesälläkään auki tupakan savun ja hajun takia. - Hyvä konsti monessa asiassa on hetkeksi asettua toisen ihmisen asemaan. Tee toiselle se, mitä toivoisit itsellesikin tehtävän

Niin että sinun sanasi on laki. Mitäpä jos eläisit elämääsi ja antaisit toistenkin elää omaansa. Mieti miten itse elät ja käyttäydyt. Yleensä te valittajat olette itse pahimpia naapureita mitä voi olla. 

Ei hänen sanansa ole laki. Hän elää elämäänsä, toiset häiritsevät sitä haittaavalla käytöksellä. Ei hänen tarvitse miettiä miten elää ja käyttäytyä. Jännästi taas annat itse itsestäsi sen vaikutelman että oma sanasi on laki, et elä omaa elämääsi, ja pitäisi itse miettiä miten elät ja käyttäydyt, ja joka valittaa kaikesta. Vaikutat itse joltain kerrostalonaapurilta joka tupakoi miettimättä lainkaan, jos se savu voisi mennä toisten ikkunoista sisään ja häiritä heidän elämää. Haistan olohuoneessani naapurin tupakansavua, kun katson TV:tä. Ei sen kuulu mennä noin. Miksi joudun sulkemaan ikkunan jonkun kusimulkun takia, kun tahdon raikasta ilmaa?

Vierailija
36/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se pitäisi kieltää kokonaan kaikissa taloyhtiöissä ja pihoilla. Sisällä ja ulkona. Miten vaikeaa se nyt voi olla ? Olla ilman pjaskooooooo siis. Mitäs edes aloitit aikoinaan ? Miks ??? Siks, et sairaat lemuläjä NS kaverit vaativat, et aloitat, muuten et ole kaveri. Se on valhetta. Paremmin pärjää ilman. Meillä myös savustajat lemuläjät vetelevät pjaskoooooo ties missä, eivät ollenkaan kokonaan sille NS varatuilla paikoilla. Kaikkialla muualla ! Eihän lapsetkaan enää uskalla olla pihalla, kun haiseeeeee !!! Kaikki tupakoitsijat: MUUTTAKAAAAAA VI****N JA PYSYKÄÄÄÄ SIELLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!!!!!! JOSSA ei asu muita. Mahd. kauas. HHHHYYYYYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII  jokaiselle !!!!!!!!! Haisette, kuin räkkitynnyri ja siat !!!!!!!!!! 

No nyt! :D

Vierailija
37/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALA VAINOAMAAN SITÄ NAAPURIA

Vierailija
38/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raivostuttavaa. Lapset ei voi olla trampallakaan kun naapurit polttavat!!! 

Vierailija
39/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö ei voi nykysäännöillä kieltää tupakointia parvekkeella, myös kunnan päätös on suositus jota ei todellisuudessa tarvitse noudattaa. Taloyhtiölle suotuisempaa että poltetaan parvekkeella kuin sisällä liesituulettimen alla josta se kulkeutuu kuitenkin ilmanvaihto putkissa toisiin asuntoihin.

Vierailija
40/48 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi jos polttaisi sisällä? 

ei ole,   täällä kerrostalossa poltetaan sisällä ja katku leviää yläkerroksiin liesituulettimen kautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi