Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia kiinnostaa vain älypuhelin?

Vierailija
05.06.2026 |

Ei harrastukset, yöelämä, tapahtumat jne. Jos käyt vaikka kylässä kaverilla niin nainen istuu sohvalla eikä ota mitään kontaktia muihin.

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minua kiinnosta. En älypuhelinta edes omista, vaan käytän vanhaa näppäinpuhelinta.

Älylaitteet on rakennettu lähtökohtaisesti mahdollisimman koukuttaviksi, jotta mainostajat saisivat rahaa. Se ei ole inhimillistä teknologiaa. Siksi olen mieluummin ilman.

Älypuhelin on laite, joka on luotu alustaksi jolla voi soittaa ja tehdä monia hyödyllisiä asioita. Se on ihmisestä itsestään kiinni miten ja mihin sitä käyttää.

Joo sillä voi tehdä hyödyllisiä asioita, mutta myös monia tarpeettomia, ja niitä tarpeettomia sinulle tyrkytetään jatkuvasti. Täytyy olla todella vahva impulssikontrolli, että pystyy älypuhelinta käyttämään vain niihin hyödyllisiin asioihin, suurin osa ei pysty. Itselläni on taipumusta muihinkin riippuvuuksiin (alkoholi, raittiina vuodesta 2018 lähtien), ja älypuhelin aiheutti riippuvuuden yhtä lailla. En näe mitään järkeä ensinnäkään maksaa laitteesta satoja euroja, jota en tarvitse kuin puheluihin ja tekstiviesteihin, kun voin hoitaa ne vanhalla halvalla Nokiallakin, ja toisekseen en näe järkeä käyttää laitetta, josta erossa pysymiseen pitää laittaa kohtuuttomasti eforttia. Laitteiden valmistajat haluavat meidän olevan jatkuvasti se laite kourassa, en jaksa taistella sitä vastaan jatkuvasti, joten mieluummin olen ilman. Elämänlaatu on parantunut huomattavasti ilman älylaitteita, nyt jo kuudetta vuotta ilman.

Se laite ei tyrkytä sulle mitään. Se ei avaa sulle somea tms. ellet ole sinne sitä itse asentanut. Mutta joo, monet on sille addiktoituneet ja ovat puhelinnarkkeja. Huumehan sekin sitten tavallaan on. 
Mä en vain ymmärrä jonkun laitteen syyttämistä koska homma on ihmisestä itsestään kiinni. No onneksi on sitten vaihtoehtoja jos ei pysty itseään hillitsemään.

Kyllä se tyrkyttää, kun on rakennettu lähtökohtaisesti koukuttavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi