Miksi naisia kiinnostaa vain älypuhelin?
Ei harrastukset, yöelämä, tapahtumat jne. Jos käyt vaikka kylässä kaverilla niin nainen istuu sohvalla eikä ota mitään kontaktia muihin.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomen kansan miesten puolesta sanon: tulkaa tytöt takaisin...
Maailma kuolee sukupuuttoon, kun naiset räpläävät luuria.
Ei kuole. Elämää on Suomen ulkopuolellakin.
Muutenkin, vika ei ole vain naisissa. Miehet vain eivät meinaa osata tehdä hyvää tarjousta. Liian usein äijät haluaa naisen vain geenien jatkajaksi, seksinukeksi ja kodinhoitajaksi, samalla kun miehellä ei ole juuri mitään velvollisuuksia perhettään kohtaan. Sellaiseen diiliin ei kukaan itseään kunnioittava nainen suostu.
Katsokaa siis miehet peiliin yksipuolisen syyttelyn sijaan.
Maailman väkiluku romahtaa lähivuosikymmeninä.
No se ei ole huono asia. Ihmiskunta on jo nyt ylikansoittanut koko planeetan.
Kyllä se on huono asia, eikä planeetta ole ylikansoittunut. Kaikille on tilaa ja ruokaa. Miten helv.tissä mikään maa pitää yllä yhteiskuntaa, jossa ei synny lapsia ja koko väestö vain vanhenee?
Planeetta on nimenomaan ylikansoittunut, viemme elintilaa muulta luonnolta ja ilmastonmuutoksen myötä menetämme yhä enemmän alueita, joilla voi ihminen elää, samoin kuin viljelykelpoista maata ja juomakelpoista vettä. Asiaa ei helpota että rikkaiden yhteiskuntien ihmiset kuluttavat luonnonvaroista suurimman osan.
Kaikille on tilaa nyt muttei kauan, onneksi väkiluku laskee ennen pitkää. Liika on vain liikaa.
Mitenkö pitää yllä? No, ei mitenkään, kansoja on tullut ja mennyt ennenkin. En minä ainakaan tunne niin suurta solidaarisuutta mitään kohtaan että hankkisin lapsia vasten tahtoani. Jos ihmiset ei halua lapsia, niin voi voi. Mitä ajattelit asialle tehdä?
Maapallo kestäisi maailman väkiluvun kolminkertaistumisen. Nyt tilanne on se, että maailman väkiluku tulee romahtamaan. Mistä muka luulet Suomen velkaongelman ja jatkuvan menoleikkaustarpeen johtuvan. Ongelma on vasta alussa. Kohta se koskee koko maailmaa. Valtioilta ja kansalaisilta loppuu rahat. Minä en voi tälle asialle tehdä mitään, joten en ajatellut tehdä asialle mitään. Eikö tämä ole selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos esimerkiksi kaksi ensihoitaja naista saa minut henkiin minun pitää vain katsoa puhelinta eikä kiittää. Tämän käsityksen sain naisten vastauksista.
Ap
Sinun vastauksestasi taas saa kuvan pikkupojasta aikuisen nahoissa, joka leikkii marttyyria.
Sitä paitsi, jos olet tilanteessa, jossa henkesi on viime hetkellä saatu pelastettua ja ensimmäinen asiasi on äkkiä kaapata puhelin selattavaksi, on sinulla itselläsi kyllä rankka riippuvuusongelma.
Juuri täällä sanottiin ettei saa kontrolloida muiden tekemisiä eikä mitään riippuvuuksia ole olemassakaan.
AP
Ei sanottu ettei ole riippuvuuksia, vaan että puhelinriippuvuus on ihmisten ongelma, ei vain naisten.
Luuletko muuten että niitä kahta naishoitajaa kiinnostaa sinun tekemisesi? He hoitavat työnsä jos pelastavat sinut eikä heidän maailmansa murru siitä, että heittäydyt lapselliseksi vain koska jollain nettipalstalla ollaan kanssasi eri mieltä. Heille olet vain tyyppi muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tule.
Huku sinä vain siihen älypuhelimeesi.
Se on parempaa seuraa kuin joku sovinisti, joka yrittää päättää puolestani miten pitäisi olla.
En minä määrää, olen huolissani puhelimenkäytöstäsi. Tutkimusten mukaan etenkin nuorilla naisilla esiintyy erittäin paljon älypuhelinriippuvuutta, joka johtaa usein vakaviin psyykkisiin ongelmiin.
Miehillä on sama juttu, mutta etpä vain välitä siitä. Joko pyrit vain hallitsemaan naisia tai sitten et piittaa miesten terveydestä mitään. Kumpikaan ei kuulosta kovin hyvältä.
Naiset ovat luureissaan aivan varmasti 90% enemmän kiinni kuin miehet. Siitä on aivan turha yrittää vänistä vastaan. Piste
Piste piste piste.
Miehet ovat yhtä lailla kiinni luureissaan, eli ongelma koskettaa yhtä lailla heitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tule.
Se on parempaa seuraa kuin joku sovinisti, joka yrittää päättää puolestani miten pitäisi olla.
En minä määrää, olen huolissani puhelimenkäytöstäsi. Tutkimusten mukaan etenkin nuorilla naisilla esiintyy erittäin paljon älypuhelinriippuvuutta, joka johtaa usein vakaviin psyykkisiin ongelmiin.
Miehillä on sama juttu, mutta etpä vain välitä siitä. Joko pyrit vain hallitsemaan naisia tai sitten et piittaa miesten terveydestä mitään. Kumpikaan ei kuulosta kovin hyvältä.
Naiset ovat luureissaan aivan varmasti 90% enemmän kiinni kuin miehet. Siitä on aivan turha yrittää vänistä vastaan. Piste
Kaikki näkevät tämän mutta kuinka ollakaan tällä palstalla väitetään toista.
Ap
Kaikki = sinä ja ne sivupersoonat, joilla vastailet täällä itsellesi tukea antaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin, vika ei ole vain naisissa. Miehet vain eivät meinaa osata tehdä hyvää tarjousta. Liian usein äijät haluaa naisen vain geenien jatkajaksi, seksinukeksi ja kodinhoitajaksi, samalla kun miehellä ei ole juuri mitään velvollisuuksia perhettään kohtaan. Sellaiseen diiliin ei kukaan itseään kunnioittava nainen suostu.
Niinkuin millä tavalla? Minä olen miehenä, lasten isänä osallistunut arjen pyörittämiseen aivan yhtä paljon kuin lasten äiti. 7 vuotta hoidin yksin lasten päiväkotiin kuljetukset, olen pessyt pyykkiä, laittanut ruokaa, käynyt kauppassa, siivonnut, hoitanut lapsia, näitä joka ikinen päivä, rakentanut perheelle kodin. Näillä teidän naisten puheilla ei ole koskaan minkäänlaista totuutta. Sitten syyttelette miestä joka ei viikkoon edes puhu teille mitään, juuri siksi että teidän aika menee vain puhelinta tuijottaessa
Jos itse tuolla tavalla yleistät naisia, niin turhaan itket että tulet itse yleistetyksi vain mieheksi muiden joukkoon. Etkö huomaa itse yhtään ristiriitaa omassa tekstissäsi? Hyvin tiedät, ettei se miesten arvostelu koskenut niitä miehiä, jotka kohtelevat naisia arvostavasti ja ihmisinä. Mutta nyt kun itse päätit sitten puhua yleistävästi "teistä naisista" niin kyllä on hyvä sinunkin kuulla vähän palautetta. Hienoa, jos olet kunnon mies ja pidät perheestäsi huolta, mutta tuon uhriutuvan itkun ja naisten haukkumisen, syyllistämisen ja yleistämien voit saman tien tunkea muualle. Onnistunut arjen pyörittäminen ei anna sinulle moraalista oikeutta olla niin sovinisti kuin noissa viimeisissä lauseissasi.
Ja te naisetko ette yleistävästi syyllistä miehiä?🤣🤣🤣 Lue se edellinen viesti mihin vastasin niin ehkä ymmärrät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on huono asia, eikä planeetta ole ylikansoittunut. Kaikille on tilaa ja ruokaa. Miten helv.tissä mikään maa pitää yllä yhteiskuntaa, jossa ei synny lapsia ja koko väestö vain vanhenee?
Planeetta on nimenomaan ylikansoittunut, viemme elintilaa muulta luonnolta ja ilmastonmuutoksen myötä menetämme yhä enemmän alueita, joilla voi ihminen elää, samoin kuin viljelykelpoista maata ja juomakelpoista vettä. Asiaa ei helpota että rikkaiden yhteiskuntien ihmiset kuluttavat luonnonvaroista suurimman osan.
Kaikille on tilaa nyt muttei kauan, onneksi väkiluku laskee ennen pitkää. Liika on vain liikaa.
Mitenkö pitää yllä? No, ei mitenkään, kansoja on tullut ja mennyt ennenkin. En minä ainakaan tunne niin suurta solidaarisuutta mitään kohtaan että hankkisin lapsia vasten tahtoani. Jos ihmiset ei halua lapsia, niin voi voi. Mitä ajattelit asialle tehdä?
Maapallo kestäisi maailman väkiluvun kolminkertaistumisen. Nyt tilanne on se, että maailman väkiluku tulee romahtamaan. Mistä muka luulet Suomen velkaongelman ja jatkuvan menoleikkaustarpeen johtuvan. Ongelma on vasta alussa. Kohta se koskee koko maailmaa. Valtioilta ja kansalaisilta loppuu rahat. Minä en voi tälle asialle tehdä mitään, joten en ajatellut tehdä asialle mitään. Eikö tämä ole selvä asia.
No mitä sitten odotat meidän tekevän asialle? Valitatko vain huviksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tule.
Piste piste piste.
Miehet ovat yhtä lailla kiinni luureissaan, eli ongelma koskettaa yhtä lailla heitäkin.
Mutta tuo ei yksinkertaisesti pidä paikkansa. Esim. jos yksi mies ja kolme naista, niin koskettaaako ongelma yhtä suuressa määrin miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin millä tavalla? Minä olen miehenä, lasten isänä osallistunut arjen pyörittämiseen aivan yhtä paljon kuin lasten äiti. 7 vuotta hoidin yksin lasten päiväkotiin kuljetukset, olen pessyt pyykkiä, laittanut ruokaa, käynyt kauppassa, siivonnut, hoitanut lapsia, näitä joka ikinen päivä, rakentanut perheelle kodin. Näillä teidän naisten puheilla ei ole koskaan minkäänlaista totuutta. Sitten syyttelette miestä joka ei viikkoon edes puhu teille mitään, juuri siksi että teidän aika menee vain puhelinta tuijottaessa
Jos itse tuolla tavalla yleistät naisia, niin turhaan itket että tulet itse yleistetyksi vain mieheksi muiden joukkoon. Etkö huomaa itse yhtään ristiriitaa omassa tekstissäsi? Hyvin tiedät, ettei se miesten arvostelu koskenut niitä miehiä, jotka kohtelevat naisia arvostavasti ja ihmisinä. Mutta nyt kun itse päätit sitten puhua yleistävästi "teistä naisista" niin kyllä on hyvä sinunkin kuulla vähän palautetta. Hienoa, jos olet kunnon mies ja pidät perheestäsi huolta, mutta tuon uhriutuvan itkun ja naisten haukkumisen, syyllistämisen ja yleistämien voit saman tien tunkea muualle. Onnistunut arjen pyörittäminen ei anna sinulle moraalista oikeutta olla niin sovinisti kuin noissa viimeisissä lauseissasi.
Ja te naisetko ette yleistävästi syyllistä miehiä?🤣🤣🤣 Lue se edellinen viesti mihin vastasin niin ehkä ymmärrät
Kukaan ei väittänyt sellaista, vaan hän osoitti sinun oman kaksinaismoraalisi, suuttuessasi kun yleistettiin miehiä ja itse yleistät naisia.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tule.
Ap
Kaikki = sinä ja ne sivupersoonat, joilla vastailet täällä itsellesi tukea antaen.
Kaikki näkevät tämän jokapäiväisessä elämässä, jopa tutkijat, toimittajat ja psykiatrit.
Vaikka kuinka kiertelisi ja kaartelisi, koko tämä hullu ketju on lopulta vain ap:n ja sivupersooniensa valitusta siitä, että naiset elävät omaa elämäänsä vaikka sitten puhelimiaan räpläten ja vähät välittävät ap:n ja muiden sovinistien kiukkuilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tule.
Ap
Kaikki näkevät tämän jokapäiväisessä elämässä, jopa tutkijat, toimittajat ja psykiatrit.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten odotat meidän tekevän asialle? Valitatko vain huviksesi?
En jaksa pyöriä täällä enää. Ymmärrät kyllä, etten odota teiltä (siis keiltä?) yhtään mitään, enkä valita huvikseni, vaan ladon pöytään kylmiä ja karuja totuuksia. Nyt minun täytyy lopettaa sinun sivistämisesi. Minulla ei ole aikaa jauhaa enempää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka kiertelisi ja kaartelisi, koko tämä hullu ketju on lopulta vain ap:n ja sivupersooniensa valitusta siitä, että naiset elävät omaa elämäänsä vaikka sitten puhelimiaan räpläten ja vähät välittävät ap:n ja muiden sovinistien kiukkuilusta.
Ensin minua syytetään trolliksi vaikka tämä aihe on ollut esillä maailman uutisissa ja nyt on jo sivupersooniakin. Ei voi ihmetellä tämän palstan touhuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tule.
Ap
Olet väärässä. Minä olen osallistunut keskusteluun. En ole ketjun aloittaja. Aloittajan on sitä paitsi oikeassa.
Tyttöjen ja naisten älypuhelinriippuvuudella ja sovinismilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen ja naisten älypuhelinriippuvuudella ja sovinismilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Naiset voisivat googlettaa female smartphone addiction mutta kun ei haluta kuulla mitään negatiivistä omasta sukupuolesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat googlettaa female smartphone addiction mutta kun ei haluta kuulla mitään negatiivistä omasta sukupuolesta.
Ap
Mitä nuorempi nainen on, sitä todennäköisemmin hänellä on erittäin vakava älypuhelinriippuvuus, lähinnä some-riippuvuus. Tytöillä ongelma on räjähtänyt käsiin kaikkialla maailmassa, jossa älypuhelimet ovat arkipäivää. Some koukuttaa vaarallisesti naissukupuolen. Tästä syystä sosiaalista mediaa tulisi kutsua epäsosiaaliseksi mediaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä nuorempi nainen on, sitä todennäköisemmin hänellä on erittäin vakava älypuhelinriippuvuus, lähinnä some-riippuvuus. Tytöillä ongelma on räjähtänyt käsiin kaikkialla maailmassa, jossa älypuhelimet ovat arkipäivää. Some koukuttaa vaarallisesti naissukupuolen. Tästä syystä sosiaalista mediaa tulisi kutsua epäsosiaaliseksi mediaksi.
Kyllä ja naisten ahdistus on noussut 30- 70% riippuen lähteestä viime vuosina. Yhtenä syynä varmasti some ja puhelimet.
Ap
En olisi mennyt naimisiin, jos vaimoni olisi ollut kiinnostunut puhelimestaan.
🥱