Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hubara haukkui Orpon ja influensserit. Onko se mielestäsi mautonta vai coolia?

Vierailija
05.06.2026 |

?

Mautonta vai coolia?

Vaihtoehdot

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä päivältä alkaa tulla enemmän ja enemmän mitta täyteen tämän skeidan kanssa. Ihmiset ihmisinä kohtaavat ovat ystäviäni, eivät nämä pigmenttiin ja kehotyyppiin juuttuneet.

Vierailija
202/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shirley "Koko" Hubara on surullinen tapaus. Täynnä vihaa. Hän on päättänyt suunnata vihan ihmisiin, jotka ovat hänen mielestään väärän värisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rasistisempaa kuin viitata ihmisiin ruskeana, ihan kuin se olisi jotenkin ylevämpää kuin n-sanan käyttö.

miksiköhän tämä sen tekee

inhoaako itseään

Vierailija
204/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hubara on vähän samanlainen surkuhupaisa hahmo kuin Renaz ”negga” Ebrahimi.

Vierailija
205/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muide menee heittämällä normo suomalaisen nahkan väreihin. En tiedä mihin hän ruskealla viittaa, ei ainakaan omaan ihonväriinsä. Ja mitä mieltä oltaisiin blogista "Valkoiset tytöt"?

Vierailija
206/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeanaamanen törkyturpa

Vierailija
207/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosenkenkä toimii. Molemmat ääripäät kyttäävät rotuja.

Vierailija
208/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
209/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Koko toisen ruskean tytön, Renazin, kaveri? Siis sen tyypin, joka hyperventiloi Esko Valtaojasta, mutta jolla ei ollut ongelmaa luukuttaa negganeggaa Ylen mastosta. Renaz myös yritti seilata gretardillalla Palestiinaan.

Jotenkin epäilen, että nää on liikaa jopa toisilleen.

Vierailija
210/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeanaamanen törkyturpa

Kokon ruskeus on meikkipurkista.

Vierailija
211/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo muide menee heittämällä normo suomalaisen nahkan väreihin. En tiedä mihin hän ruskealla viittaa, ei ainakaan omaan ihonväriinsä. Ja mitä mieltä oltaisiin blogista "Valkoiset tytöt"?

Vähän kenkälankkia naamaan aina silloin kun haluaa leikkiä ruskeaa. 

https://otava.fi/kirjailijat/koko-hubara/

Vierailija
212/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
213/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kun ikää tulee ja nuoremmat ja kauniimmat (ruskeaihottomat) menee ohi 

Vierailija
214/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi se n-sana ei nyt aiheuttanutkaan hyperventilointia ja turvattomuutta, kuten Valtaojan seurassa!

Vierailija
215/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itten Valtaoja piti puheenvuoron, jonka jälkeen tilanne kuumeni nopeasti. Valtaoja mainitsi esimerkkinä kyttäämisestä ”totaalisen naurettavan” Afrikan tähti -kohun. Hän päätyi käyttämään tv-lähetyksessä kaksi kertaa rasistista sanaa.

– Esimerkiksi nyt tämä pahamaineinen N-sana. Se on aivan eri juttu, jos sitä käyttää tuolla joku kansanedustaja, joka puhuu, anteeksi vain, hyppivistä neekeriukoista, kansanedustajiahan saa aina siteerata, kuin jos Peppi Pitkätossulla onkin neekerikuningasisä. Pitää katsoa mitä tarkoitetaan, eikä pelkästään sitä sanaa itseään, Valtaoja väitti.

Ebrahimi vastasi Valtaojalle kiihtyneenä:

– Tää on ensinnäkin ihan järkyttävää, että mä olen tällaisessa tilassa, missä valkoinen ihminen ruskean ihmisen vieressä kaksi kertaa käyttää tuota N-sanaa niin kuin ihan tahallaan. Tämä on musta ensinnäkin todella epämukava, epäsensitiivinen ja turvaton tila tällä hetkellä. On tosi ikävää, että mä olen tässä tilassa ja joudun tähän keskusteluun tällä tavalla, Ebrahimi sanoi.

Vierailija
216/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosenkenkä toimii. Molemmat ääripäät kyttäävät rotuja.

Se  on  kyllä  muut  asiat  jotka erottaa  eikä  väri.  

Vierailija
217/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hubara on syntyperäinen vantaalainen, kotoisin Viipurista, Kemijärveltä, Israelista ja Jemenistä.

-vantaa

-viipuri

-kemijärvi

-israel

-jemen

Vierailija
218/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itten Valtaoja piti puheenvuoron, jonka jälkeen tilanne kuumeni nopeasti. Valtaoja mainitsi esimerkkinä kyttäämisestä ”totaalisen naurettavan” Afrikan tähti -kohun. Hän päätyi käyttämään tv-lähetyksessä kaksi kertaa rasistista sanaa.

– Esimerkiksi nyt tämä pahamaineinen N-sana. Se on aivan eri juttu, jos sitä käyttää tuolla joku kansanedustaja, joka puhuu, anteeksi vain, hyppivistä neekeriukoista, kansanedustajiahan saa aina siteerata, kuin jos Peppi Pitkätossulla onkin neekerikuningasisä. Pitää katsoa mitä tarkoitetaan, eikä pelkästään sitä sanaa itseään, Valtaoja väitti.

– Tää on ensinnäkin ihan järkyttävää, että mä olen tällaisessa tilassa, missä valkoinen ihminen ruskean ihmisen vieressä kaksi kertaa käyttää tuota N-sanaa niin kuin ihan tahallaan. Tämä on musta ensinnäkin todella epämukava, epäsensitiivinen ja turvaton tila tällä hetkellä. On tosi ikävää, että mä olen tässä tilassa ja joudun tähän keskusteluun tällä tavalla, Ebrahimi sanoi.

Klassikko 😂

Vierailija
219/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi se n-sana ei nyt aiheuttanutkaan hyperventilointia ja turvattomuutta, kuten Valtaojan seurassa!

Ärsyttävää että  joku  ottaa  oikeudekseen  antaa  jollekin  sanalle  oman  arvolatauksensa.  Se  on  vallankäyttöä.  N-sana ei  ole  selvä tapaus  täällä Suomessa.   

Vierailija
220/226 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluukohan uuninluukkujen kolina ja kaikuvatko marssiaskeleet vieläkin Renazin korvissa?