Onko vatsanympäryksesi alle 80cm
Mulla on 77cm ja Bmi on 22..aika tiukka raja toi on
Kommentit (60)
Käytännössä pitää olla normipainon alarajoilla tai sitten rakenne, että vatsaan ei kerry grammaakaan läskiä
Ei vaan 85 rinnan ympärys 108/ päältä. Tahtoisin 5kg poissa. Lihaskunto on hyvä ja kestävyys.
On, aina ollut. Vaikka vartalo on enemmän suora kuin tiimalasi. Normaalipainoinen olen ollut aina, joskus ylärajalla ja joskus alarajalla.
On noin 69 cm vaikka bmi 23. Olen tiimalasi.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä pitää olla normipainon alarajoilla tai sitten rakenne, että vatsaan ei kerry grammaakaan läskiä
Noo mun pituudella normaalipaino on niin 50-60kg ja ylärajoilla huidellaan. Silti vyötärö 75cm eikä se mikään rasvaton ole
Ehei. Alle 90 cm sentään. Paino n. 59 kg. Olen omenavartalo.
On just. BMI on 24. Kaikki rasva on takapuolessa ja reisissä.
Ei ole, jotain 82 cm. Mulla alkoi kertyä rasvaa vatsaan, kun aloin syödä rintasyöpälääkettä. Myös veren rasva-arvot nousivat. Entisenä hoikkana aikamoinen järkytys ollut tämä rasvoittuminen. Paino on juuri ja juuri normaali.
Halavattu, lienee se ainakin metri, jos seison laiskasti. Ruton lihava kun ei kuitenkaan ole, 171 ja 76. Onkjo mulla vaan sitten sen muotonen maha luontojaan. Tuntuu että niin herkästi lihoo nykyyisn, näin 4-kymppisenä. Jo viikossa saattoo tulla tai mennä usea kilo. Itsensä laihutus ja lihotus tuntuu lastenleikiltä suorastaan
Yli 80, bmi23, vatsa litteä, mutta vyötäröä ei ole ollenkaan ja olen leveä kuin miehet. Että joo. Ei ole kivaa ja mikään vaate ei istu kauniisti.
N44
En ole elämänlanka enkä hernekeppi. Päätelkää siitä! Tarkoittiko ap todella vatsaa vai vyötärönympärystä?
Liennen valvonnut itseäni mahaläskiksi, taitaa olla mulla enoni geenit. Hänhi on varsin vähäuninen ja mahan alueella on hytkettä kyllä. Tosin hän aatteelee rutkasti ja viisaasti joka kyllä toisaalta kuluittaa nöörtsiä, mutta istuma-ammatti ja vavonta taasen tuovat mahaa takaisin. Ois kiva saaja vaihtettuu rasvaa lihakseen, ettei vaan kehittyisi sokrutauti
Vyötärönympärys mitataan seisten paljaalta iholta. Mittauskohta on kyljissä alimman kylkiluun ja suoliluun harjun puoliväli (kuva 1). Mittanauhan tulee olla vaakasuorassa eli yhtä korkealla edestä, takaa ja sivuilta. Mitattaessa painon tulee olla tasan molemmilla jaloilla. Ensin hengitetään sisään ja sitten ulos ja mittanauhan lukema katsotaan uloshengityksen lopuksi. Mittanauha ei saa mitattaessa kiristää eikä olla liian löysällä.
On, minulla rasva kertyy navasta alaspäin, varsinkin jalkoihin.
N. 56
On. 69cm. Bmi 20. Mahassa on usein turvotusta.