Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomat: Ex-kaupunginvaltuutettu kertoo joutuneensa väkivaltaisen ryöstön uhriksi Vantaalla

Vierailija
05.06.2026 |

Mikä suomalaisiin nuoriin on oikein mennyt?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012056515.html

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkautta.

Vierailija
2/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata asua Vantaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli kantiksia.

Vierailija
4/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapää kautta sitä demarikin oppii. 

Vierailija
5/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kokkari, silloin ymmärrän👀

Vierailija
6/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä mies. Vaihtanut sosialisteista liike Nytiin.

Vierailija
7/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demari sai sitä mitä demarit on tänne tilanneet. Menipä kerrankin oikeaan osoitteeseen.

Vierailija
8/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. SDP on jo ilmoittanut haluavansa nostaa pakolaiskiintiötä, jos ovat seuraavassa hallituksessa.

Vierailija
9/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla ja Itä-Helsingissä yli puolet on ulkomaalaisia.

Vierailija
10/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli kantiksia.

Ei, kun ei erikseen mainittu. Entisenä demarina, tällaisia hauskoja pelihetkiähän hänkin on tänne halunnut.

Vierailija
11/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on demari käynyt mukavan pelihetken baari-illan päätteeksi. Mikäs siinä sitten. 

Vierailija
12/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sitten todisteet esille siitä, että demarit tuo ma muja Suomeen. Ei riitä, että persutrollit jankuttaa.

Vierailija
13/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha juttu. Olen itsekin meinannut joutua nuorisoporukan väijytykseen, mutta huomasin heidän aikeensa ja pääsin karkuun. Porukka siis oli n. 100 metrin päässä, näki kun tulin ja supisi keskenään ja vilkuili minua. Sitten menivät äkkiä eri puolille kujaa kun lähestyin. Eli olisivat iskeneet molemmilta puolilta. Kun näin sen, käänsin äkkiä oikealle kujalle ja lähdin juoksemaan. Perästä kuului huutoa, mutta sinne jäivät. Onneksi olin nuori, jaksoin juosta nopeasti. Heillä oli joko ryöstö tai sitten ihan vaan pieksäminen mielessä. 

Vierailija
14/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on varmaan olleet mammuja, koska he hallitsevat nykyään Helsingissä nuorisorikolliset markkinoita. En ole nähnyt valkoisia jengejä enää pitkiin aikoihin. 80-luvulla Helsingissä toki oli niitä jonkun verran ja helposti tuli turpaan. Mutta mustat on ilmeisesti alistaneet nämä keskinäisissä väännöissään ja ovat ottaneet heidän paikkansa.

Vierailija
15/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demari sai vähän maistaa rikastusta. Liekö ollut jopa puoluetoveri?!

Vierailija
16/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha juttu. Olen itsekin meinannut joutua nuorisoporukan väijytykseen, mutta huomasin heidän aikeensa ja pääsin karkuun. Porukka siis oli n. 100 metrin päässä, näki kun tulin ja supisi keskenään ja vilkuili minua. Sitten menivät äkkiä eri puolille kujaa kun lähestyin. Eli olisivat iskeneet molemmilta puolilta. Kun näin sen, käänsin äkkiä oikealle kujalle ja lähdin juoksemaan. Perästä kuului huutoa, mutta sinne jäivät. Onneksi olin nuori, jaksoin juosta nopeasti. Heillä oli joko ryöstö tai sitten ihan vaan pieksäminen mielessä. 

Mikä on puoluekantasi??

Vierailija
17/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Työ peräinen maahan muutto on Suomen elinehto.

Vierailija
18/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on puoluekantasi??

Ei minulla ole mitään puoluekantaa. 

Vierailija
19/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on puoluekantasi??

SKP

Vierailija
20/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sattui oikeaan henkilöön. Toivottavasti jatkossakin ryöstelevät päättäjiämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä