Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomat: Ex-kaupunginvaltuutettu kertoo joutuneensa väkivaltaisen ryöstön uhriksi Vantaalla

Vierailija
05.06.2026 |

Mikä suomalaisiin nuoriin on oikein mennyt?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012056515.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha juttu. Olen itsekin meinannut joutua nuorisoporukan väijytykseen, mutta huomasin heidän aikeensa ja pääsin karkuun. Porukka siis oli n. 100 metrin päässä, näki kun tulin ja supisi keskenään ja vilkuili minua. Sitten menivät äkkiä eri puolille kujaa kun lähestyin. Eli olisivat iskeneet molemmilta puolilta. Kun näin sen, käänsin äkkiä oikealle kujalle ja lähdin juoksemaan. Perästä kuului huutoa, mutta sinne jäivät. Onneksi olin nuori, jaksoin juosta nopeasti. Heillä oli joko ryöstö tai sitten ihan vaan pieksäminen mielessä. 

Mikä on puoluekantasi??

Ei minulla ole mitään puoluekantaa. 

Jos olet vihvassu, miksi suhtaudut epäluuloisesti hätää ja vainoa paenneisiin ihmisparkoihin??

Vierailija
22/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha juttu. Olen itsekin meinannut joutua nuorisoporukan väijytykseen, mutta huomasin heidän aikeensa ja pääsin karkuun. Porukka siis oli n. 100 metrin päässä, näki kun tulin ja supisi keskenään ja vilkuili minua. Sitten menivät äkkiä eri puolille kujaa kun lähestyin. Eli olisivat iskeneet molemmilta puolilta. Kun näin sen, käänsin äkkiä oikealle kujalle ja lähdin juoksemaan. Perästä kuului huutoa, mutta sinne jäivät. Onneksi olin nuori, jaksoin juosta nopeasti. Heillä oli joko ryöstö tai sitten ihan vaan pieksäminen mielessä. 

Mikä on puoluekantasi??

SKP

Petturi,pitää olla SKP y

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on puoluekantasi??

Oletko sinä koskaan liikkunut ulos sieltä hikikomerostasi? Uskallatko liikkua iltakuuden jälkeen missään?

Vierailija
24/24 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, demareiden omat lemmikit purivat perseestä 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi