Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kasvoilta nätti nainen mutta viehätyn miesten vaatteista

Vierailija
04.06.2026 |

Valitsen aina ne miesmäisimmät suurehkot paidat ja löydät housut. Onko ihan normaalia? Lisäksi ruutupaidat kiehtoo ja kauluspaidat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nätti nainen ja ostan ja pukeudun aina miesten collegehousuihin, puseroihin ja takkeihin. Johtuu siitä että olen 183cm pitkä ja naisten vaatteissa on liian lyhyet lahkeet ja hihat.

Vierailija
2/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on vapaus valita omat vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen nätti nainen ja ostan ja pukeudun aina miesten collegehousuihin, puseroihin ja takkeihin. Johtuu siitä että olen 183cm pitkä ja naisten vaatteissa on liian lyhyet lahkeet ja hihat.

Voi hitsi mä'kin olen 182cm olen alkanut miettiä onnko mussa jotain miesmäisyyttä? ://

4/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten?

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
5/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset osta naisten tall-mallistoista?

T N182cm

Vierailija
6/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun naamas miesten vaatteisiin liittyy.

Vierailija
7/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään peittää kroppani ihmisten ilmoilla. oukeudun säkkeihin ja miesten paitoihin. kotona kyllä olen pienissä vaatteissa.

Vierailija
8/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun naamas miesten vaatteisiin liittyy.

Voiisi olettaa että pidän röyhelöistä

Oliko rage bait

Vierailija
9/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Entäs sitten?

No vähä outoo ku pikkutytöstä asti on tuputettu että pitää pukeutuu mekkoon ja pinkki iiin jne?!

Vierailija
10/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin huomannut, että monet kasvoiltaan sinänsä naisellisen nätit, mutta pitkät naiset ovat käytökseltään ja/tai pukeutumiseltaan hieman miesmäisiä. Vähän sellaisia poikatyttöjä, vaikka ihan heteroista tiettävästi on kyse, koska meikkaavat ja pitävät naisellisia hiuksia. (no en toki kaikkien suuntautumista tiedä)

Vierailija
11/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin huomannut, että monet kasvoiltaan sinänsä naisellisen nätit, mutta pitkät naiset ovat käytökseltään ja/tai pukeutumiseltaan hieman miesmäisiä. Vähän sellaisia poikatyttöjä, vaikka ihan heteroista tiettävästi on kyse, koska meikkaavat ja pitävät naisellisia hiuksia. (no en toki kaikkien suuntautumista tiedä)

voi olla että on testosteronia

Vierailija
12/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin nuori Avril Lavigne? 

Vierailija
13/24 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, tuskin tuo nyt ketään haitannee.

Vierailija
14/24 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin nuori Avril Lavigne? 

Vähä kai joo

Vierailija
15/24 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue mitä haluat, ketään ei kirjaimellisesti kiinnosta.

Vierailija
16/24 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti mikä tatti sinäkin taas olet. Naiseus eli naarasnisäkkyys ei eroa nisäkäskoiraudestaan kuin hieman käytökseltään ja ulkoisesti ei juuri mitenkään. "Naisellisuus" on pitkälti kulttuurinen konstruktio millä ei ole biologista pohjaa. Mitä "naisellisemmaksi" mennään eli korkokengät, isot hinkit, naama sutattu, jne. on kyseessä yliseksuaalinen ja pervo käytös, joka on todennäköisesti traumareaktio seksuaaliseen väkivaltaan ja sen uhkaan.

Vierailija
17/24 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on vapaus valita omat vaatteet.

Jokaisella on vapaus toki valita mutta häpeä erottua joukosta saa valitsemaan ne vaatteet ja aatteet jotka on muodissa.

Vierailija
18/24 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista nätti 130 kg nainen. ok.

Vierailija
19/24 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti mikä tatti sinäkin taas olet. Naiseus eli naarasnisäkkyys ei eroa nisäkäskoiraudestaan kuin hieman käytökseltään ja ulkoisesti ei juuri mitenkään. "Naisellisuus" on pitkälti kulttuurinen konstruktio millä ei ole biologista pohjaa. Mitä "naisellisemmaksi" mennään eli korkokengät, isot hinkit, naama sutattu, jne. on kyseessä yliseksuaalinen ja pervo käytös, joka on todennäköisesti traumareaktio seksuaaliseen väkivaltaan ja sen uhkaan.

"isot hinkit" on helvetillistä introvertille joka ei halua mitään huomiota.  Toisin kun meikit ym RINTOJA EI OLE ITSE VALINNUT.

Veti limanuljaskoiden huomion jo nuorena mutta hyvät pojat karttoi. Muuten hoikka. 

En olisi koskaan halunnut suuria rintoja. Ostan aina xxxl miesten t paitoja (slim fit, ettei näytä sumopainjalta ja peittää pepun). Reisitaskuhousut ettei tarvi käsilaukkua. 

Traumojakaan ei muuten valita. Niin ja lisäksi, myös lesbot ahdistelee nykyään  mitä vanhemmaksi ja rumemmaksi muutun.

Vierailija
20/24 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä tykkään peittää kroppani ihmisten ilmoilla. oukeudun säkkeihin ja miesten paitoihin. kotona kyllä olen pienissä vaatteissa.

Ja mies toruu kuinka olet taas syönyt väärin ja lihonnut. Ei ole ihme että naisilla on niin huono itsetunto ja pahaolla kun maailma on niin pinnallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan