Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin Suomessa! Temu kaupan kanssa urpoillaan...(Anteeksi kaikki Urpo nimiset!)

Vierailija
04.06.2026 |

mutta sitten menee suomen puolustuslaitos kera hallituksen ostamaan käytettyjä panssarivaunuja Etelä-Koreasta...EIKS SE OLE PERIAATTEESSA IHAN SAMA ASIA? Miks mua pitää suitsia ku ostelen tarvekaluja ja alusvaatteita Kiinasta? Voihan video, yhet miesten boxerit maksaa5 ekee ja ylös päin Cittarissa. My Wear merkillä kahet nipussa kustantaa 12,99, Black Horset jotain 17 ekee/ zipale, jonka lisäksi Cittari tuottaa ne Kiinasta. Hallituksen päätöksellä leikattiin mun pientä eläkettä (Alle 900 jöröö netto/kk.) vuoden taitteessa 5,2%, Petterin mainitsema pieni veron viilaus oli kohdallani 6,5% lisää, voitte itte laskea mitä se tekee yhteensä...Temusta kalsongit lähtien sellainen euro tai vähän yli/ ketale...PAKKOHAN MUN ON ETSIÄ KEINOT SÄÄSTÄÄ KU TE VIETTE MUN ELÄKKEET. Se oli toinen leikkaus vajaan viiden vuoden aikana, edellinen oli lähes 14% vekka...(Älkääkä väittäkö vastaan, mulla on todisteet tallessa!) Jatkossa tilaan vain suuremmissa erissä Temusta sukkia ja kalsareita, laittakaa vaan tulleja, ei se mua estä! MUTTA LOPETTAKAA HURSKASTELU ASIOIDEN KANSSA!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin! Kyllä sitä ihmetellä sopii. Työllisyyden perään huudellaan ja sitten tilataan tuotteita halpamaista vaikka meidän puolustus alan osaaminen on väkevintä juurikin pyörällisten vaunujen valmistamisessa.(Patria, Millog.) Miks ne ei kelpaa, miksi ei sillä lailla lisätä työllisyyttä SUOMESSA?

Vierailija
2/3 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-K ei ole halpamaa, tuote ei ole panssarivaunu vaan haupitsi (tykin piippu ei käänny), ja syy on se että on ilmeisen hyvä (ampuu kauas ja tarkasti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko joku Urpo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi