Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhat naiset vastustavat niin raivokkaasti nuorten naisten oikeutta olla tissit paljaina julkisilla paikoilla?

Vierailija
04.06.2026 |

Kertokaa. Haluan ymmärtää motiivinne. 

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pukeutumista on aina eniten rajoittaneet ne rumemmat ja vanhemmat naiset. Tiedätte kaikki ihmistyypin. 

Kateus, kosto ja muiden vahingoittaminen on se kantava voima.

Höpö höpö. Paljastelu julkisilla paikoilla on kaikkialla ja kaikenikäisiltä kielletty. Samoin sukupuoliyhteyden harjoittaminen. 

Ei tissit esillä kuljeskelu ole paljastelua. Muuten se olisi kielletty molemmilta sukupuolilta kuten sukupuolielinten esittely on. Kyse on paheksunnan aiheuttamisesta, ja nuorten naisten paljaita herkkutissejä paheksuvat vain vanhat naiset. 

Vierailija
102/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyvapaa aloitus.

Ääripäässä olevan avaus tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti annettava oikeus nuorille naisille ja mummoilta evättävä! T: M65+

Vierailija
104/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin jos koskaan sellaista näkee. Miten sellaista voi vastustaa mitä ei ole?

Vierailija
105/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta olkaa vaikka kokonaan alasti. 

Vierailija
106/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin jos koskaan sellaista näkee. Miten sellaista voi vastustaa mitä ei ole?

Kuinka usein näet raiskausta? Vastustat varmaan kuitenkin sitä? 

Vierailija
107/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan rinnoista kiinni, että kenen on suotavaa esiintyä rinnat paljaana, . Useilla nuorilla naisilla on maan vetovoima toiminut ja ihmettelen kun oli sen kampanja jossa naiset meni rinnat paljaana joukolla uimaan, Kiinteitä rintoja omaavia oli vähemmistö, miten nuorilla naisilla voi olla tuollaiset pussit vaikka ei ole vielä edes lapsia joita olisi imettänyt.  Vanhemmillakin jopa äideilläkin voi olla kiinteämmät ja kauniimmat, 

Vierailija
108/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Free the nipples!

Vierailija
109/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset  vanhat  naiset  on  itse  heiluneet  tissit  paljaana.  Tämä uusmoralistisuus  on  lähtöisin  muuttoliikkeestä,  käännynnäisistä  ja  sen  suojelijoista. 

Vierailija
110/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

surullisinta tuossa tissien esittelyssä on se, että sitä harrastaa vain köyhät tytöt Suomessa. ei se ole mitenkään edistyksellistä, että tili nollilla ja tissit esillä. 

Yrität  sitten  luokkastatuksella  vetää   😂😂😂😂

Vierailija
111/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pukeutumista on aina eniten rajoittaneet ne rumemmat ja vanhemmat naiset. Tiedätte kaikki ihmistyypin. 

Kateus, kosto ja muiden vahingoittaminen on se kantava voima.

Höpö höpö. Paljastelu julkisilla paikoilla on kaikkialla ja kaikenikäisiltä kielletty. Samoin sukupuoliyhteyden harjoittaminen. 

Ei tissit esillä kuljeskelu ole paljastelua. Muuten se olisi kielletty molemmilta sukupuolilta kuten sukupuolielinten esittely on. Kyse on paheksunnan aiheuttamisesta, ja nuorten naisten paljaita herkkutissejä paheksuvat vain vanhat naiset. 

Kuka haluaa teinien kansallispuvuntaskuja katsoa ei kukaan.   t.setämies 65

Vierailija
112/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein näet raiskausta? Vastustat varmaan kuitenkin sitä? 

En minä tyhmiä ihmisiäkään joka päivä näe, mutta uskon silti sinun olemassaoloon.

Vierailija
113/134 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama minulle. En silti usko, että kukaan täysjärkinen nuori nainen haluaisi noin tehdä, vaikka olisi vapaus. Saa heti aloittajan kaltaisen stalkkerin peräänsä. 

Vierailija
114/134 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin parikymppisenä Ruotsissa jonkin aikaa, siellä oli ihan tavallista, että naiset olivat rannoilla yläosattomissa. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota.  Olin kuitenkin silloin sitä mieltä, että julkisilla paikoilla ei mielellään paljastella, en sitä tehnyt itsekään. Ei tämä ole ikäkysymys, jokainen saa olla mitä mieltä haluaa.

Vierailija
115/134 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan moniko nuori nainen haluaa esiintyä julkisilla paikoilla tissit paljaina.

sitähän palstallakin moni nainen valittaa kun ei voi.

Vierailija
116/134 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset  vanhat  naiset  on  itse  heiluneet  tissit  paljaana.  Tämä uusmoralistisuus  on  lähtöisin  muuttoliikkeestä,  käännynnäisistä  ja  sen  suojelijoista. 

En todellakaan ole. N. 69v.

Vierailija
117/134 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyl ne on vanhat ja nuoret sedät, jotka yläosattomuudesta ahdistuu. Vanhat siksi, ettei niiden lerppu enää toimi ja nuoret siksi, että toimii liikaakin. Äijät eivät kykene impulssikontrolliin matalan älykkyytensä vuoksi. Naisethan eivät syyllisty raiskauksiin eikä seksuaalimurhiin, sekin rikollisuus on miesten juttu.

N61

Vierailija
118/134 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt yhtä paljon vanhoja tyrkkyrintoja. En tiedä heidän tarkoitusta asialleen onko kuuma vai mikä mutta en vaivaa päätäni asialla.N 48

Vierailija
119/134 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla paikoilla tarkoittanet uimarantaa tai auringonottopaikkaa? Se täysin ok.

Sensijaan halua nähdä kenenkään hilseileviä rintarauhasia esim. ruokamarketissa tai päivällispöydässä. Yhtä ällöttävä on hikinen ja paljas iho finneineen, karvoineen, karisevine ihosolukkoineen ruokapöydässä, oli se kenen tahansa.

Nainen

Vierailija
120/134 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtamatta leikkeleitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän