SDP:n suosio laskee! Onko mahdollista että ensi vuonna ei palautetakaan kaikkia tukia maksimiin kuten on tälläkin palstalla ollut puhetta?
Muistakaa että SDP ei pelkää turhaa velkaa ja olisi palauttamassa varmasti reilulla tavalla kaikki tuet ja jotkut saisi jopa enemmänkin tukia kuin koskaan ennen!
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Siitä ainakin voi olal varma, että jos persut ja kokkelit pääsevät jatkamaan, sama sählääminen ja kansan rahojen mättäminen omiin taskuihin, surkeat diilit, silmienvenyttelyt ja rahojen hassaaminen jatkuu.
Älkää nyt jumankauta olko niin tyhmiä enää että oikeistoa äänestäisitte, kun päähän on nyt taottu lekalla näytöt oikeiston haitallisuudesta tälle maalle.
Ei se taida olla haitallinen kuin teille tyhmille kaikenmaailman sossupummeille. Me muut ollaan todella tyytyväisiä tähän hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi ei toimi
Sata vuotta kokemuksia kaikkien nähtävillä historiankirjoissa. Tai ihan nykyhetkessäkin, jos katselee miten Pohjois-Korealla menee. Silti tollot äänestää sosialismia.
Pohjois-korea on diktatuuri, jos sinä haluat kuvan sosialismista suosittelisin suuntaan katseen Suomeen ennen kokoomusta hallituksessa, sosialismi oli se miten Suomi rikastui.
Ainoa rikkaus mitä sosialismi on koskaan tuonut on nämä aavikon ihmeet.
Lol, olen eri mutta nyt olet kyllä koomisen väärässä, sosialismi on paikallisella tasolla sitä kun panostetaan oman maan kilpailukykyyn ja kansalaisten koulutukseen, terveyteen ja koulutukseen, luodaan mahdollisuuksia onnistua.
Sinulla menee puurot ja vellit sekaisin jos sekoitat sosialismin taloudessa kulttuurisota humpuukiin.
Kansalaisten koulutukseen panostaminen on myös oikeistolaisuuden ytimessä. Oikeistolaisuus haluaa yhtäläiset MAHDOLLISUUDET menestyä. Vasemmistolaisuus haluaa yhtäläisen LOPPUTULOKSEN riippumatta siitä menestyikö vai ei. Eli se on luuserien aate.
Uskon että Lintmanni pitää lupauksen tukien palautuksesta ja siksi äänestän sdp:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, oikeistohan sen kaikkien aikojen velkaennätyksen nyt teki, ei demarit.
Niinkö?
Sanna Marinin hallitus, velka 105 --> 153, kasvu 48 miljadria, 46%
Petteri Orpon hallitus, velka 153 --> 194, kasvu 41 miljardia, 27%
-Rahaa on (A. Rinne, SDP)
-Velkaa ei tarvitse maksaa takaisin (Arhinmäki, vas)
-Oman maan edun ajattelu on vahingollista (Tuppurainen, SDP)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kokoomuksen kannatus noussut 0,7 % ja demarien laskenut. Olisiko vain osa demareista niin juonikkaita, että ovat sanoneet kokoomuksen puoluekokouksen alla kannattavansa sitä, jotta tunari-petterille tulisi jatkopesti. Hän kun on paras kokoomuksen kannattajan heikentäjä!
Kannattaa kikkailla ensi vaaleissa ja äänestää kokoomusta persujen sijasta. Kokoomus kyllä ottaa Persut hallitukseen pienemmälläkin persujen tuloksella. Pitkin hampain taidankin tehdä niin, ikinä en ole porvareita äänestänyt paitsi pressanvaaleissa, nyt taidan niin tehdä.
Demarit hoitaa ihan itse häviönsä, kannattaisi puolueen sisällä miettiä (myöhäistä nyt?) miksi äänestivät jonkun ulkomaalaisen sinne vinkumaan palestiinaansa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Lintmanni pitää lupauksen tukien palautuksesta ja siksi äänestän sdp:tä.
Mitä tukia pitää palauttaa, en ymmärrä? Tuethan on kasvaneet Orpon kaudella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi ei toimi
Sata vuotta kokemuksia kaikkien nähtävillä historiankirjoissa. Tai ihan nykyhetkessäkin, jos katselee miten Pohjois-Korealla menee. Silti tollot äänestää sosialismia.
Pohjois-korea on diktatuuri, jos sinä haluat kuvan sosialismista suosittelisin suuntaan katseen Suomeen ennen kokoomusta hallituksessa, sosialismi oli se miten Suomi rikastui.
Ainoa rikkaus mitä sosialismi on koskaan tuonut on nämä aavikon ihmeet.
Lol, olen eri mutta nyt olet kyllä koomisen väärässä, sosialismi on paikallisella tasolla sitä kun panostetaan oman maan kilpailukykyyn ja kansalaisten koulutukseen, terveyteen ja koulutukseen, luodaan mahdollisuuksia onnistua.
Sinulla menee puurot ja vellit sekaisin jos sekoitat sosialismin taloudessa kulttuurisota humpuukiin.
Kansalaisten koulutukseen panostaminen on myös oikeistolaisuuden ytimessä. Oikeistolaisuus haluaa yhtäläiset MAHDOLLISUUDET menestyä. Vasemmistolaisuus haluaa yhtäläisen LOPPUTULOKSEN riippumatta siitä menestyikö vai ei. Eli se on luuserien aate.
Mhm.. vastalauseena minä osoittaisin sormella sitä mitä te valehtelijat teette sen sijaan mitä te sanotte tekevänne.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon että ihmiset jotka tuntevat olonsa syyllisiksi siitä mitä minä olen kirjoittanut ymmärtäisivät että minä en sano tätä koska haluan heille pahaa, vain koska minä uskon että tämä on heidänkin etu ymmärtää, loppu tulee joko hyvällä tai pahalla, hyvällä ei ole pöydällä korttina pelattavissa loputtomiin.
Ongelma ei ole järjestelmä, ongelma on että sen terveydestä ei enää huolehdita, käytännössä jokainen järjestelmä toimii kun se toteutaan oikein, mutta yksikään ei kestä kun mekanismeja ei suojella, kun eliitille sallitaan laillistettu rikos.
Lobbaukset on lahjuksia eli demokratia on kaupan.
Sisäpiirikauppoja ei valvo enää oikein kukaan, eikä niistä vastuusen joudu.
Eturistiriidat sijoituksissa ajaa käytännössä kaikki poliitikot ajamaan vain oman ja kavereidensa lompakkojen etua.
Työn arvo on irroitettu tekemisestä kikkailuun ja vedonlyöntiin pörsseissä.
Valtionvelka valuu suoraan yksityisille lainaajille.
Lähes kaikki valtion tuottava omaisuus on myyty yksityisille.
Ei ole semmoista järjestelmää joka kestäisi tämmöistä määrää korruptiota.
jokainen korruptioon osallistuva aina sen perustelee itselleen näin, "tämä minun korruptio on niin pientä ja kaikkihan sitä tekee", niistä puroista kasvaa iso joki, postin yksityistämisen olisi kestänyt, taksi-alan tuhoamisen myös, julkisten varojen siirtämisen yksityiseen terveydenhuoltoon, tekevän työn lähettämisen halpa-maihin, ulkomaalaisten raijaamisen tänne halpa-työvoimaks jne jne, mutta kaikki yhtä aikaa on se kusinen soppa jossa me nyt uimme.
Suomi on niitä harvoja valtioita, joissa ei ole korruption ehkäisemiseen keskittynyttä toimielintä. Helppohan siinä on todeta, ettei meillä ole korruptioita, kun kukaan ei sitä tarkkaile eikä tutki. Ei ole siis esittää mitään dataa. Ei valtion sisäpuolelta eikä ulkopuolelta.
Tämän tien päässä on se että täältä tuikataan pörssi ja data-keskukset tuleen ja velat nollataan, työnteon välineet ja korruptoituneen oligarkki-porvariston omaisuus jaetaan uudelleen ja heitä jahdataan pitkin maailmaa vuosikymmen vastuuseen, usko euroon katoaa ja markka tulee takas ja me aloitetaan alusta banaanivaltiona.
Näennäisen itsetuhoisia päätöksiä kuten halpa-työvoimaa ulkomailta tehdään tämän prosessin hidastamiseksi, että se tilanne jäisi jonkun muun korjattavaksi ja itse voi laittaa taskut täyteen ja paeta ulkomaille, valitettavasti koko maailma kärsii samasta ongelmasta, missään ei ole kohta turvallista heille.
Amen!
Minä maksaisin rahaa siitä jos poliitikot pakotettais ottaan julkisesti ja faktatarkistusten kera kantaa tuohon likapyykkilistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautetaan Kela-tuet sinne Marinin kauden lukuihin. Lähtee siis muutama miljardi pois. Keneltä otetaan, arvon vasuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö?
Sinulle tarjotaan lukuja ja sinä vastaat kontekstista irrotetuilla huutelulla? Tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli demarien populismia että tuet palautetaan. Antti ampui jo tuon skeidan alas. Tuet eivät palaa, lisäksi demarit nostavat kaikkien verotusta.
JOS verot nousee -> ostovoima häviää->työttömyys lisääntyy->vih,vas:n kitinä alkaa (persujen syy taas, plaa plaa...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautetaan Kela-tuet sinne Marinin kauden lukuihin. Lähtee siis muutama miljardi pois. Keneltä otetaan, arvon vasuri?
Sinulta ja koko siltä maansa pettäneeltä pashkasakilta joka yrittää muuttaa meidän rakkaan Suomen venäjän kaltaiseksi oligarkkien johtamaksi paskalääväksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi töihin meno? Se on vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö?
Sinulle tarjotaan lukuja ja sinä vastaat kontekstista irrotetuilla huutelulla? Tyypillistä.
Vaikutat hieman vähälahjaiselta. Nuo anekdootit liittyy juuri noinkin lukuihin (joita itse kaivoin, ei ole edes salattu, ihan julkista tietoa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi töihin meno? Se on vaihtoehto.
Ei ole käynyt mielessä. Kyllä SDP hoitaa ja rahoittaa mun hedonistisen elämän kotisohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta ja koko siltä maansa pettäneeltä pashkasakilta joka yrittää muuttaa meidän rakkaan Suomen venäjän kaltaiseksi oligarkkien johtamaksi paskalääväksi.
Mut mut. Kun pitäis tehrä töitä tai opiskella uusi ammatti. Enkä halua. Orpon syy?
Vierailija kirjoitti:
Suomella ei todellakaan ole varaa demarihallitukseen. Vain pahvit äänestää demareita.
Vararikkoon Suomi on mennyt oikeiston opeilla ja toimilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maakunnasta Helsinkiin muuttaessa ajattelin, että nythän voin luopua autosta kun "julkiset toimii täällä niin hyvin". Heh. Se matka mikä kestää autolla 20 min kestää julkisilla tunnin. Odottelet pysäkillä loskassa ja toivot ettei ala satamaan vettä. Joku yskii aina virusta niskaan jotta pääset hengittämään ne keuhkoihin. Juopot ja nistit heiluu matkaseurana. Sellainen unelma autoa vihaavalla vihervasemmistolla mielessä.
Vasemmistolainen unelma: kaikilla pitää mennä huonosti
Hehe, aika osuva.
Ette ymmärrä politiikasta mitään. Tukai ei tule lisää eikä mitään palauteta. Demarit kertoilee satuja vain kosska haluavat äänestäjiä. Suomella ei ole varaa palauttaa suojaosuuksia tai nostaa tukia. Viimeiset 7 vuotta eli kahden halliuksen aikana on köyhiltä vähennetty tukia. Köyhyys tulee lisääntymään se on ainoa mitä tässä maassa tehdään ja ihan laillisesti.