Otatko tamppoonin pois ennen yhdyntää?
Kommentit (23)
En ota. Silloin kun on kuukautiset niin on myös tamponi.
Voi hitto näitä kysymyksiä miten voi ihmiset olla tuommosia. Varmaan persu.
Vierailija kirjoitti:
En ota. Silloin kun on kuukautiset niin on myös tamponi.
Sitä varten on muita välineitä kyllä tamponi kuuluu ottaa pois, se on ikävä kaivaa sieltä lopuksi. Kerran teininä unohtui ku alettiin panemaan mutta ei sen jälkeen.
Meilläkin se unohtui sinne aamulla 2.3.1979. Muistan päivän sen takia, kun siskolle syntyi poika sinä päivänä.
En tietenkään. Eihän tamponia peppuun laiteta. Ei se pimpassa mitenkään seksiä haittaa.
Ei.
Minusta peppuun pannessa on seksikästä, kun tamponin naru heiluu työntöjen mukana.
Otan pois ja pistän suuhun yhdynnän ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Otan pois ja pistän suuhun yhdynnän ajaksi.
Siis sen panijan suuhun!
Ei kai sitä tamppoonia nyt sentää kohtuun saakka tarvitse nuijia, sairaalateissuhan siitä tulisi kun sinnehän se jäisi mätänemään. Yhhyyh
Joo, mutta perseessä annan sen olla.
En ota. Virtsaputkessani se toimii ehkäisyvälineenä ja lisää paksuuttani. M35
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Minusta peppuun pannessa on seksikästä, kun tamponin naru heiluu työntöjen mukana.
Pampula siinä narunperässä kilkuttelee palleja.....
No hei! Kertokaa nyt
Mikä se sellainen tamppioni on?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Todellakin kuin kansallismaisema! Ja tilaisuuteen sopii mainiosti musiikkia vanhaan hyvään tapaan hanurilla: savotan Sannin niru naru...
Otan pois ja keitän siitä teetä
t.vampyyri
Yllätyin ihan kun uudessa parisuhteessani harrastimme seksiä ja vastaan siellä tuli tamponi! En jotenkin huomannut edes narua ennen sitä. Aina on kaikki edelliset naiset sen pois ottaneet, vaikka onkin ollut kuukautisten aika. No nyt olen tottunut, että hän todellakin haluaa sen siellä pitää silloin. Olen kertonut että minua ei veri pelota, mutta silti. Luulisi että työntyy aika syvälle ja tekee kipeää? Tehdään tottakai muutakin kuin yhdyntää.
Ootkohan riittävän vanha edes harrastaa seksiä