Kokoomusnuoret ehdottaa: kaikki työttömät pakkotyöhön
Eli tulevaisuudessa tästä maasta saadaan oikea unelmayhteiskunta, jossa kenellekkään ei makseta työstä palkkaa ja kaikki pakotetaan töihin!
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin hyvä idea niiltä!
Ai sä haluat sellaisia ihmisiä sun työpaikalle joilla ei ole mitään motivaatiota tehdä ilmaiseksi töitä. Ok.
Niille olisi kiva huutaa. Välillä läpsiäkin vähän.
Minkä jälkeen ne läpsisivät sinua. Mitä menetettävää niillä olisi?
Jos saisin päättää niin työnteko olisi aina vapaaehtoista, mutta jos ei töitä tekisi niin silloin yhteiskunta ei antaisi euroakaan.
Tavoitteena on järjestää yrityksille työntekijöitä työsuhteeseen, jossa palkkaa ei makseta ja työntekijää voi kiristää ylitöihin väläyttelemällä tukien menettämisen uhkaa. Lomia ei tietenkään kerry, eikä mitään muitakaan normaalin työsuhteen etuja. Ainoaksi normaalin työsuhteen piirteeksi jää se, että tehtävät ja työajat ovat samoja kuin palkallisillakin työntekijöillä.
Tällainen työllisyyspolitiikka ei tähtää täystyöllisyyteen, vaan siihen, että yritysten käytettävissä on pysyvä ilmaistyön reservi. Tiettyihin tehtäviin ei tarvita enää silloin oikeita työntekijöitä, sillä työllistämistoiminnaksi naamioitua orjatyövoimaa on aina tarjolla.
Muutama kouluttamaton työtön voisi lahjoittaa yhden aivosolun kansanedustajille, jotta he voisivat luoda yhteiskuntaan paremmat työmahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena on järjestää yrityksille työntekijöitä työsuhteeseen, jossa palkkaa ei makseta ja työntekijää voi kiristää ylitöihin väläyttelemällä tukien menettämisen uhkaa. Lomia ei tietenkään kerry, eikä mitään muitakaan normaalin työsuhteen etuja. Ainoaksi normaalin työsuhteen piirteeksi jää se, että tehtävät ja työajat ovat samoja kuin palkallisillakin työntekijöillä.
Tällainen työllisyyspolitiikka ei tähtää täystyöllisyyteen, vaan siihen, että yritysten käytettävissä on pysyvä ilmaistyön reservi. Tiettyihin tehtäviin ei tarvita enää silloin oikeita työntekijöitä, sillä työllistämistoiminnaksi naamioitua orjatyövoimaa on aina tarjolla.
Me pyyhitään määräaikaisessa työssä vain tahrakohdat ja leikkauspotilas saa noroviruksen.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin päättää niin työnteko olisi aina vapaaehtoista, mutta jos ei töitä tekisi niin silloin yhteiskunta ei antaisi euroakaan.
No siinäpä sinulla on ristiriita. Jos siis otat vapaaehtoisuuden tosissasi. "Olet vapaaehtoinen tekemään X, mutta jäät kodittomaksi kadulle ilman ruokaa, jos et tee X"
"EK vaatii sunnuntai- ja ylityölisien leikkausta."
Siitä tehdään toki työsoppari ja maksetaan TES:n mukainen palkka? Ihan mielellään, kiitos. Sitä on odoteltu siitä asti kun hallituksen leikkaukset pani firman nurin keväällä 2024.
Vierailija kirjoitti:
"EK vaatii sunnuntai- ja ylityölisien leikkausta."
Vaalit tulossa niin kokoomus kieltäytyy. Mutta odottakaa vaan, jos pääsevät taas hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tehdään toki työsoppari ja maksetaan TES:n mukainen palkka? Ihan mielellään, kiitos. Sitä on odoteltu siitä asti kun hallituksen leikkaukset pani firman nurin keväällä 2024.
Paikallinen sopiminen on voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) on esittänyt Suomeen tavoitteeksi 45 000 työperäistä maahan.muuttajaa vuosittain ja vaatii nykyiseen maahan.muuttopolitiikkaan merkittäviä uudistuksia. Järjestön Elinkeinoelämän keskusliitto mukaan tavoite on välttämätön huoltosuhteen turvaamiseksi ja yritysten osaajapulan ehkäisemiseksi.
EK valehtelee osaaja pulasta kun todellisuudessa kyse on halpatyövoima pulasta
RKP sanoo sen jopa selkeämmin. He haluavat joka vuosi väh. 40 000 ulkomaista työntekijää, työvoiman saatavuusharkinta pois (saa palkata mistä päin maailmaa tahansa, vaikka Suomestakin löytyisi työntekijöitä), ja he vastustavat oleskeluluvan tulorajan korotusta (1600 €/kk). Ei tuon selkeämmin voi puolue enää ilmoittaa, että maa tulee täyttää kehitysmaista halpatyövoimalla.
Kokoomuksen nuoret ovat tervetulleita pariksi kuukaudeksi minun työparikseni katsomaan mitä työttömän elämä voi olla.
Terveisin,
työikäisten sosiaalityön sosiaalityöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) on esittänyt Suomeen tavoitteeksi 45 000 työperäistä maahan.muuttajaa vuosittain ja vaatii nykyiseen maahan.muuttopolitiikkaan merkittäviä uudistuksia. Järjestön Elinkeinoelämän keskusliitto mukaan tavoite on välttämätön huoltosuhteen turvaamiseksi ja yritysten osaajapulan ehkäisemiseksi.
EK valehtelee osaaja pulasta kun todellisuudessa kyse on halpatyövoima pulasta
RKP sanoo sen jopa selkeämmin. He haluavat joka vuosi väh. 40 000 ulkomaista työntekijää, työvoiman saatavuusharkinta pois (saa palkata mistä päin maailmaa tahansa, vaikka Suomestakin löytyisi työntekijöitä), ja he vastustavat oleskeluluvan tulorajan korotusta (1600 €/kk). Ei tuon selkeämmin voi puolue enää ilmoittaa, että maa tulee täyttää kehitysmaista halpatyövoimalla.
Mitään muuta syytä tälle ei ole kuin se, että halutaan ulkkarit tänne polkemaan palkkoja.
En tiedä enää mitä mieltä persutkaan ovat todellisuudessa maahanmuutosta, kun ovat samassa hallituksessa Kokoomuksen ja RKP:n kanssa. Enkä tiedä heidän suhtautumisestaan pakkoruotsiinkaan enää, hiljaista on ollut.
Rautalangasta:
-oikeisto ja omistava luokka haluaa elinkeinoelämälle halpatyövoimaa reserviksi, siksi he suunnittelevat kymmeniätuhansia uusia moniosaajia tänne (varsinkin kokkarit, rkp), mutta
-osa oikeistosta on kuitenkin myös erittäin ulkkisvastaista (prsut, osa keskustaa ja kokkareita), varsinkin jos tulijat ovat ahriikasta tai arabeja. Ja jotta kuitenkin palveltaisiin sitä oikeiston herraa eli omistavaa luokkaa ja sen elinkeinoelämää, niin siksi patistetaan, pakotetaan, ajetaan osaa omasta kansasta tähän halpatyövoimaluokkaan, alaluokaksi, tottelevaiseksi ja nöyräksi reserviksi, jolla ei ole mitään suojaa. Ettei tartte niitä ahriikasta tuottaa ja iräkistä.
Oikeistolaisissa diktatuureissa on AINA upporikkaat ja ghetot. Se on oikeistolaisuuden päämäärä ja onnen tae. Maat, jossa on vasemmistolaisia tasoittamassa pahimpia oikeistolaisia höyrähdyksiä, on enemmän niitä 1950-80-lukujen pohjoismaisia hyvinvointivaltioita. Ei upporikkaita, mutta eipä juuri ghettojakaan suurina määrinä tai vakiona. Tasaisempaa ja totta kai: monesta niin veeeetun tylsää. Ei voinut edes ökyillä, kun kaikki katsoi vain ihmeissään, ei kateissaan! Mitä se sellainen on? Nyt, kun 'huonostivointi'yhteiskunnat ovat kaukana takanapäin, on parempi: köyhät pitää alistua hyväksikäytettäväksi tai vaikka sitten tappaa että saisivat rahnaa ja ökyilyä. Ja heidän pitää olla niiiin kateellisia rikkaille. Silloin vasta pystyy oikeistolainen olemaan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen nuoret ovat tervetulleita pariksi kuukaudeksi minun työparikseni katsomaan mitä työttömän elämä voi olla.
Terveisin,työikäisten sosiaalityön sosiaalityöntekijä
No miten sä sitten ratkaisisit asian? Palkitaan asioidensa sössimisestä antamalla koko ajan lisää rahaa vastikkeetta? Tätä on nyt kokeiltu vassareiden toimesta pari vuosikymmentä, se paska ei ole muuttunut yhtään työkykyisemmäksi ja maa on konkurssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen nuoret ovat tervetulleita pariksi kuukaudeksi minun työparikseni katsomaan mitä työttömän elämä voi olla.
Terveisin,työikäisten sosiaalityön sosiaalityöntekijä
No miten sä sitten ratkaisisit asian? Palkitaan asioidensa sössimisestä antamalla koko ajan lisää rahaa vastikkeetta? Tätä on nyt kokeiltu vassareiden toimesta pari vuosikymmentä, se paska ei ole muuttunut yhtään työkykyisemmäksi ja maa on konkurssissa.
Vaikka kaikki tuet lopetettaisi niin sillä ei tule yhtäkään uutta työpaikkaa. Massatyöttömyys ei ole työttömien syytä. Nyt kun tekoälyt ja botit tulevat niin taas se työttömyys kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen nuoret ovat tervetulleita pariksi kuukaudeksi minun työparikseni katsomaan mitä työttömän elämä voi olla.
Terveisin,työikäisten sosiaalityön sosiaalityöntekijä
No miten sä sitten ratkaisisit asian? Palkitaan asioidensa sössimisestä antamalla koko ajan lisää rahaa vastikkeetta? Tätä on nyt kokeiltu vassareiden toimesta pari vuosikymmentä, se paska ei ole muuttunut yhtään työkykyisemmäksi ja maa on konkurssissa.
Maa pakitettu takaisin pakanuuteen ja avoimeen synneissä rypemiseen ja nyt ollaan tämän ajan lopussa ja tämä kansa saa aina vaan enemmän sortoa ja orjuutta palkaksi pahoilta hallitsijoilta, koska ovat kääntäneet selkänsä Elävälle Jumalalle Jeesukselle Kristukselle. CV19 injektio on pedon merkki ja sen otti yli 82% kansasta jälkikasvuineen, kirkkojen ovilla vaadittiin plandemiassa naamarättejä ja PASSIA, nyt liputetaan sodomiaa ja vihitään sodomiitteja, eli pilkataan avoimesti Jumalaa.
Tähän on tultu tässä maassa. Herran Päivä koittaa erittäin pian, täällä sen odotusta https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) on esittänyt Suomeen tavoitteeksi 45 000 työperäistä maahan.muuttajaa vuosittain ja vaatii nykyiseen maahan.muuttopolitiikkaan merkittäviä uudistuksia. Järjestön Elinkeinoelämän keskusliitto mukaan tavoite on välttämätön huoltosuhteen turvaamiseksi ja yritysten osaajapulan ehkäisemiseksi.
EK valehtelee osaaja pulasta kun todellisuudessa kyse on halpatyövoima pulasta
RKP sanoo sen jopa selkeämmin. He haluavat joka vuosi väh. 40 000 ulkomaista työntekijää, työvoiman saatavuusharkinta pois (saa palkata mistä päin maailmaa tahansa, vaikka Suomestakin löytyisi työntekijöitä), ja he vastustavat oleskeluluvan tulorajan korotusta (1600 €/kk). Ei tuon selkeämmin voi puolue enää ilmoittaa, että maa tulee täyttää kehitysmaista halpatyövoimalla.
Nuo tulijat laitetaan tietenkin vain suomenkielisiin kouluihin. Ruotsinkieliset pidetään puhtaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) on esittänyt Suomeen tavoitteeksi 45 000 työperäistä maahan.muuttajaa vuosittain ja vaatii nykyiseen maahan.muuttopolitiikkaan merkittäviä uudistuksia. Järjestön Elinkeinoelämän keskusliitto mukaan tavoite on välttämätön huoltosuhteen turvaamiseksi ja yritysten osaajapulan ehkäisemiseksi.
EK valehtelee osaaja pulasta kun todellisuudessa kyse on halpatyövoima pulasta
RKP sanoo sen jopa selkeämmin. He haluavat joka vuosi väh. 40 000 ulkomaista työntekijää, työvoiman saatavuusharkinta pois (saa palkata mistä päin maailmaa tahansa, vaikka Suomestakin löytyisi työntekijöitä), ja he vastustavat oleskeluluvan tulorajan korotusta (1600 €/kk). Ei tuon selkeämmin voi puolue enää ilmoittaa, että maa tulee täyttää kehitysmaista halpatyövoimalla.
Mitään muuta syytä tälle ei ole kuin se, että halutaan ulkkarit tänne polkemaan palkkoja.
En tiedä enää mitä mieltä persutkaan ovat todellisuudessa maahanmuutosta, kun ovat samassa hallituksessa Kokoomuksen ja RKP:n kanssa. Enkä tiedä heidän suhtautumisestaan pakkoruotsiinkaan enää, hiljaista on ollut.
Suurin sanoin mentiin hallitukseen, mutta enää ei kuulu kriittisiä kannanottoja maahanmuuttoon silloin, kun puhutaan työperäisestä maahanmuutosta, vaikka sekin on suomalaiselle duunarille pahasta. Hipihiljaa vain ollaan. Kai se Purran hillotolppa on sitten niin makea.
Rasisteja persut kuitenkin ovat ja kai se riittää omalle kannattajakunnalle. Muut näkevät tämän sumutuksen läpi.
Pakkoruotsista huudettiin ennen hallitukseen pääsyä, mutta nyt ollaan hys, hys, ettei Purran hillotolppa kaadu.
Kalliiksi tuli Purra perussuomalaisille.
Miksi yritykset ei laita avoimia paikkoja hakuun.`? On se kumma, ettei 1001 löydy ainuttakaan osaajaa, 652