Kokoomusnuoret ehdottaa: kaikki työttömät pakkotyöhön
Eli tulevaisuudessa tästä maasta saadaan oikea unelmayhteiskunta, jossa kenellekkään ei makseta työstä palkkaa ja kaikki pakotetaan töihin!
Kommentit (136)
Tuohan on hyvä idea. Kerrankin olisi sossupummeista hyötä ettei aina pelkästään kuluja, ongelmia ja vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä idea. Kerrankin olisi sossupummeista hyötä ettei aina pelkästään kuluja, ongelmia ja vaivaa
Tosi hyvä idea myydä perintömökit Turun saaristosta venäläisille.
Kokoomuslaisille ei myydä yhtään mitään. Mielummin venäläisille ja niillä rahoilla asunto Norjasta. Suomi on pilattu.
Miksi te laumasielut yleensäkään äänestätte kokoomusta. Onko se nyt muka niin hienoa kun keskiluokkainen insinööri-sairaanhoitaja pariskunta kuvittelee olevansa niin pikkuporvareita.
Mahtuisiko oikeistolaisten maailmankuvaan, että kaikille halukkaille taataan töitä? Palkallista työtä. Ilman pakkoja. Miksei tämä ole heidän ehdotuksensa? Mistä kumpuaa oikeistojumipäiden ajatus siitä, että ihmiset eivät halua tehdä mitään, jos heillä on mahdollisuus olla tekemättä. Että ihminen haluaa vain istua katsomassa piirrettyjä ja syömässä jäätelöä, jos häntä ei PAKOTETA toimimaan. Kertonee lopulta jotain oikeistolaisten omakuvasta, siitä miten näkevät itsensä, eivät osaa kuvitellakaan että ihmiset työskentelisivät/tekisivät asioita omasta aloitteestaan, vapaaehtoisesti.
Kokoomuksen kommunistinen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuisiko oikeistolaisten maailmankuvaan, että kaikille halukkaille taataan töitä? Palkallista työtä. Ilman pakkoja. Miksei tämä ole heidän ehdotuksensa? Mistä kumpuaa oikeistojumipäiden ajatus siitä, että ihmiset eivät halua tehdä mitään, jos heillä on mahdollisuus olla tekemättä. Että ihminen haluaa vain istua katsomassa piirrettyjä ja syömässä jäätelöä, jos häntä ei PAKOTETA toimimaan. Kertonee lopulta jotain oikeistolaisten omakuvasta, siitä miten näkevät itsensä, eivät osaa kuvitellakaan että ihmiset työskentelisivät/tekisivät asioita omasta aloitteestaan, vapaaehtoisesti.
Ja siis titenkään minkäänlaista "työtakuuta" ei järjestetä, koska se ei sovi omistavalle luokalle, kun nämä joutuisivat sitten kilpailemaan työntekijöistä. Kuritettu työttömien reservi toimii paremmin Persujen ja Kokoomuksen edustamille intressiryhmille (EK:lle) paremmin.
Eiks toi bingabongo saanut jo itsekin fudut kokoomusnuorista joidenkin taloudellisten "epäselvyyksien" vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa jos palkattomissa töissä sattuu jotain esim. tapaturmia.
Kuka maksaa viiltosuojavaattert ja muut työturvaasiat
Siteerattu artikkeli oli helmikuulta. Vanha juttu.
Binga on itse syyllistynyt rikokseen niin eiköhän siellä saunan takana vielä ole tilaa.
Esim USAssa ja Australiassa voidaan velvoittaa jonkinlaiseen työhön jotta saa työttömyyskorvausta.
Australia on muuten mallimaa: Ei mitään haitallista kasvua maahan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te laumasielut yleensäkään äänestätte kokoomusta. Onko se nyt muka niin hienoa kun keskiluokkainen insinööri-sairaanhoitaja pariskunta kuvittelee olevansa niin pikkuporvareita.
Varsinkin kun perskokkarehallituksella on kohdemaamalli, jolla Suomi tuo työvoimaa neljästä kohdemaasta eli Brasiliasta, Filippiineiltä, Intiasta sekä Vietnamista.
Kysymyksessä on vieläpä valtiotason sopimus.
Hallituksen mukaan valitut maat ovat luontevia yhteistyökumppaneita. Niissä on paljon ihmisiä, jotka haluavat siirtyä työn perässä uuteen asuinmaahan.
Intiasta odotetaan nimenomaan korkeasti koulutettuja modernien alojen eksperttejä. Filippiineiltä ja Vietnamista puolestaan löytyy motivoituneita tekijöitä sote-alalle ja maatalouteen sekä kaupan piiriin.
Kaikkien näiden EK:n temppujenkaan jälkeen yksikään firma ei ole halunnut palkata minua töihin. Vieläkään en osaa mitään rahanarvoista DI-tutkinnosta ja useista maksullisista koulutuksista huolimatta.
Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) on esittänyt Suomeen tavoitteeksi 45 000 työperäistä maahan.muuttajaa vuosittain ja vaatii nykyiseen maahan.muuttopolitiikkaan merkittäviä uudistuksia. Järjestön Elinkeinoelämän keskusliitto mukaan tavoite on välttämätön huoltosuhteen turvaamiseksi ja yritysten osaajapulan ehkäisemiseksi.
En voi saada töitä, koska olen työtön. Olen työtön, koska työttömässä onnpakko olla vikaa, että on työtön
Jospa ne kokoomuksen nuoret kermaperseet kokeilisivat itse tehdä työtä... pappakin lakata betalamasta.
Vierailija kirjoitti:
Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) on esittänyt Suomeen tavoitteeksi 45 000 työperäistä maahan.muuttajaa vuosittain ja vaatii nykyiseen maahan.muuttopolitiikkaan merkittäviä uudistuksia. Järjestön Elinkeinoelämän keskusliitto mukaan tavoite on välttämätön huoltosuhteen turvaamiseksi ja yritysten osaajapulan ehkäisemiseksi.
EK valehtelee osaaja pulasta kun todellisuudessa kyse on halpatyövoima pulasta
Vierailija kirjoitti:
Kun toi bingatupamäki roudattiin tänne sieltä kommunistihelvetistä, niin sen mopo lähti lopullisesti käsistä.
Bingobongo takausin kiinaan start up yrittäjäksi.
Jep. Perintöasunnot myydään venäläisille. Ei ole rahaa pitää niitä itse ja kokoomuslaisille ei myydä todellakaan mitään.