Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomusnuoret ehdottaa: kaikki työttömät pakkotyöhön

Vierailija
03.06.2026 |

Eli tulevaisuudessa tästä maasta saadaan oikea unelmayhteiskunta, jossa kenellekkään ei makseta työstä palkkaa ja kaikki pakotetaan töihin!

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Perintöasunnot myydään venäläisille. Ei ole rahaa pitää niitä itse ja kokoomuslaisille ei myydä todellakaan mitään.

Vierailija
82/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä idea. Kerrankin olisi sossupummeista hyötä ettei aina pelkästään kuluja, ongelmia ja vaivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on hyvä idea. Kerrankin olisi sossupummeista hyötä ettei aina pelkästään kuluja, ongelmia ja vaivaa

Tosi hyvä idea myydä perintömökit Turun saaristosta venäläisille.

Vierailija
84/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisille ei myydä yhtään mitään. Mielummin venäläisille ja niillä rahoilla asunto Norjasta. Suomi on pilattu.

Vierailija
85/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te laumasielut yleensäkään äänestätte kokoomusta. Onko se nyt muka niin hienoa kun keskiluokkainen insinööri-sairaanhoitaja pariskunta kuvittelee olevansa niin pikkuporvareita.

Vierailija
86/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuisiko oikeistolaisten maailmankuvaan, että kaikille halukkaille taataan töitä? Palkallista työtä. Ilman pakkoja. Miksei tämä ole heidän ehdotuksensa? Mistä kumpuaa oikeistojumipäiden ajatus siitä, että ihmiset eivät halua tehdä mitään, jos heillä on mahdollisuus olla tekemättä. Että ihminen haluaa vain istua katsomassa piirrettyjä ja syömässä jäätelöä, jos häntä ei PAKOTETA toimimaan. Kertonee lopulta jotain oikeistolaisten omakuvasta, siitä miten näkevät itsensä, eivät osaa kuvitellakaan että ihmiset työskentelisivät/tekisivät asioita omasta aloitteestaan, vapaaehtoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen kommunistinen unelma.

Vierailija
88/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuisiko oikeistolaisten maailmankuvaan, että kaikille halukkaille taataan töitä? Palkallista työtä. Ilman pakkoja. Miksei tämä ole heidän ehdotuksensa? Mistä kumpuaa oikeistojumipäiden ajatus siitä, että ihmiset eivät halua tehdä mitään, jos heillä on mahdollisuus olla tekemättä. Että ihminen haluaa vain istua katsomassa piirrettyjä ja syömässä jäätelöä, jos häntä ei PAKOTETA toimimaan. Kertonee lopulta jotain oikeistolaisten omakuvasta, siitä miten näkevät itsensä, eivät osaa kuvitellakaan että ihmiset työskentelisivät/tekisivät asioita omasta aloitteestaan, vapaaehtoisesti.

Ja siis titenkään minkäänlaista "työtakuuta" ei järjestetä, koska se ei sovi omistavalle luokalle, kun nämä joutuisivat sitten kilpailemaan työntekijöistä. Kuritettu työttömien reservi toimii paremmin Persujen ja Kokoomuksen edustamille intressiryhmille (EK:lle) paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi bingabongo saanut jo itsekin fudut kokoomusnuorista joidenkin taloudellisten "epäselvyyksien" vuoksi?

Vierailija
90/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa jos palkattomissa töissä sattuu jotain esim. tapaturmia.

Kuka maksaa viiltosuojavaattert ja muut työturvaasiat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteerattu artikkeli oli helmikuulta. Vanha juttu.

Vierailija
92/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Binga on itse syyllistynyt rikokseen niin eiköhän siellä saunan takana vielä ole tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim USAssa ja Australiassa voidaan velvoittaa jonkinlaiseen työhön jotta saa työttömyyskorvausta.

Australia on muuten mallimaa: Ei mitään haitallista kasvua maahan.

Vierailija
94/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te laumasielut yleensäkään äänestätte kokoomusta. Onko se nyt muka niin hienoa kun keskiluokkainen insinööri-sairaanhoitaja pariskunta kuvittelee olevansa niin pikkuporvareita.

Varsinkin kun perskokkarehallituksella on  kohdemaamalli, jolla Suomi tuo työvoimaa neljästä kohdemaasta eli Brasiliasta, Filippiineiltä, Intiasta sekä Vietnamista.

Kysymyksessä on vieläpä valtiotason sopimus.

Hallituksen mukaan valitut maat ovat luontevia yhteistyökumppaneita. Niissä on paljon ihmisiä, jotka haluavat siirtyä työn perässä uuteen asuinmaahan.

Intiasta odotetaan nimenomaan korkeasti koulutettuja modernien alojen eksperttejä. Filippiineiltä ja Vietnamista puolestaan löytyy motivoituneita tekijöitä sote-alalle ja maatalouteen sekä kaupan piiriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien näiden EK:n temppujenkaan jälkeen yksikään firma ei ole halunnut palkata minua töihin. Vieläkään en osaa mitään rahanarvoista DI-tutkinnosta ja useista maksullisista koulutuksista huolimatta.

Vierailija
96/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) on esittänyt Suomeen tavoitteeksi 45 000 työperäistä maahan.muuttajaa vuosittain ja vaatii nykyiseen maahan.muuttopolitiikkaan merkittäviä uudistuksia. Järjestön Elinkeinoelämän keskusliitto mukaan tavoite on välttämätön huoltosuhteen turvaamiseksi ja yritysten osaajapulan ehkäisemiseksi. 

Vierailija
97/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi saada töitä, koska olen työtön. Olen työtön, koska työttömässä onnpakko olla vikaa, että on työtön

Vierailija
98/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne kokoomuksen nuoret kermaperseet kokeilisivat itse tehdä työtä... pappakin lakata betalamasta.

Vierailija
99/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) on esittänyt Suomeen tavoitteeksi 45 000 työperäistä maahan.muuttajaa vuosittain ja vaatii nykyiseen maahan.muuttopolitiikkaan merkittäviä uudistuksia. Järjestön Elinkeinoelämän keskusliitto mukaan tavoite on välttämätön huoltosuhteen turvaamiseksi ja yritysten osaajapulan ehkäisemiseksi. 

EK valehtelee osaaja pulasta kun todellisuudessa kyse on halpatyövoima pulasta 

Vierailija
100/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun toi bingatupamäki roudattiin tänne sieltä kommunistihelvetistä, niin sen mopo lähti lopullisesti käsistä.

Bingobongo takausin kiinaan start up yrittäjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi