Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?

Vierailija
03.06.2026 |

Siis maximipituus. Ja minkä takia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti 150cm. Nyt olen 160cm. Ei ole lyhyydestä koskaan ollut haittaa. Päinvastoin. Tykkään pitkistä miehistä ja pitkät miehet usein tykkää lyhyistä naisista. Mutta näin lyhyenä on vara valita miehistä 161cm-pari metriä. Oma mies on keskimittainen 185cm ja poika samoin. Tytär on 162cm ja avomiehensä 192cm. 

Miten voi olla mahdollista, ettei lyhyydestä ole muka ollut mitään haittaa? Onko sulla aina mies auttamassa esim. silloin, kun tarvitset kaupassa jotain ylähyllyltä?

Vierailija
22/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin lyhyempi, koska miehet tykkää lyhyistä.

Tule vaimokseni. Antaisin sinulle kaikki tavarat ylähyllyiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin 180 cm. Pitkät ihmiset ovat näyttäviä ja muutenkin kätevämpää, kun ylettyy paremmin joka paikkaan. Olen nyt 170 ja välillä harmittaa, kun ulottuvuus ei riitä. 

Siis kuinka monta vastausta oikein jaksat tästä samasta aiheesta ai naputella tähän viestiketjun?

Ehkei me nyt enää uskotaan, liikaa on liikaa viesteissäkin.

Vierailija
24/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm! Maailma on suunniteltu sen mittaisille! Oon 160cm ja keittiön pöytätason nykykorkeus on liian korkea, sopivaa autoa mulle & isommalle miehelle oli vaikea löytää. Vaatteet ei istu, koska ne on suunniteltu 175-180-senttisille jne

Vierailija
25/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm on paljon parempi, koska asiat on suunniteltu enemmän 180cm pituisia kuin 150cm pituisia ihmisiä varten.

Vierailija
26/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti 150cm. Nyt olen 160cm. Ei ole lyhyydestä koskaan ollut haittaa. Päinvastoin. Tykkään pitkistä miehistä ja pitkät miehet usein tykkää lyhyistä naisista. Mutta näin lyhyenä on vara valita miehistä 161cm-pari metriä. Oma mies on keskimittainen 185cm ja poika samoin. Tytär on 162cm ja avomiehensä 192cm. 

Mikä sulle tuli?

Aloit kirjottamaan muiden pituuksista idiot. 

Ei kiinnosta ketään. Ei kysytty.

Pysyisit aiheessa.

Vierailija
27/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150cm. Pieni ja siro tarkuraketti.

Paha luonne ei kompensoi lyhyyttä ollenkaan. Olet vain kiusallisen rasittava pikkuihminen.

Vierailija
28/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm, koska en halua olla lyhyt

N.173cm

Vierailija
29/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin 180 cm. Pitkät ihmiset ovat näyttäviä ja muutenkin kätevämpää, kun ylettyy paremmin joka paikkaan. Olen nyt 170 ja välillä harmittaa, kun ulottuvuus ei riitä. 

Siis kuinka monta vastausta oikein jaksat tästä samasta aiheesta ai naputella tähän viestiketjun?

Ehkei me nyt enää uskotaan, liikaa on liikaa viesteissäkin.

Mitä ihmettä hourit oikein? Olen tasan tämän yhden vastauksen kirjoittanut tähän ketjuun.

Vierailija
30/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain taas pakkomielle. Hanki elämä.

Vierailija
31/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän näitä vastauksia, joissa perustellaan mieluisempaa pituutta sillä, että miehet tykkää enemmän. Mitä ihmeen väliä sillä on? 

Vierailija
32/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen voi sanoa lyhyelle miehelle makuuhuoneessa  että pysy vain siellä "työmaalla"

Vierailija
33/33 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vähän näitä vastauksia, joissa perustellaan mieluisempaa pituutta sillä, että miehet tykkää enemmän. Mitä ihmeen väliä sillä on? 

Jotkut meistä on heteroita. En kyllä haluaisi olla keskimittaista miestä pidempi, joten valitsisin 150cm. En toki haluaisi olla noin lyhytkään, olen 166cm ja tämä on oikein hyvä pituus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme