Minne lähtisit asuntoautolla heinäkuussa?
Kun Suomen Lappi ja Pohjois-Norja Lofooteilta Kirkenesiin on poissuljettu.
Aikaa kuukausi, kaksi aikuista + koirat (koirien ekinokokkoosilääkitys ja rokotukset ok)
Kommentit (33)
Pohjois-Karjalaan. Riippuu tietysti mitä reissulta haluaa. Itse kalastelen ja liikun luonnossa, siihen siellä hyvät puitteet ja olen viikkoja/vuosi niillä seuduilla matkailuautolla, kumivene mukana.
Ulkomaille, niin et ole täällä ajamassa keskiviivalla 20-3+ km/h ja vähänkään jyrkemmässä ylämäessä pyytää kakkosta.
Hanko-pori- kalajoki hiekkarannoille
Pyydä Sofia Virralta vinkkiä, hän on erikoistunut huviajeluun asuntoautolla.
Baltian maiden kauttaa eteenpäin. En ole käynyt, mutta menisin. Suomeen en jäisi kuukaudeksi pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille, niin et ole täällä ajamassa keskiviivalla 20-3+ km/h ja vähänkään jyrkemmässä ylämäessä pyytää kakkosta.
En ole vonkaamassa kakkosta. Ihan perushommilla mennään.
Ruotsista Puolaan ja Tsekkiin? Norjasta Skotlantiin?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä Sofia Virralta vinkkiä, hän on erikoistunut huviajeluun asuntoautolla.
Tää oli hyvä. Sofia haluaa kieltää dieselit, kunhan itse saa matkustella. Ja tykkää avohakkuista.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsista Puolaan ja Tsekkiin? Norjasta Skotlantiin?
Suoraan Suomesta Saksaan ja sieltä eteenpäin.
Ei ainakaan Rauman Poroholmaan. Täys kusetus paikka. Mieluummin Poriin tai Pyhärannan leirintäalueille. Rauma kannattaa kiertää kaukaa.
Miksi tuo suunta on poissuljettu? Muualla on kuuma. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuossa suunnassa on oltu jo kymmeniä kertoja, siksi ei nyt tällä kertaa sinne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa suunnassa on oltu jo kymmeniä kertoja, siksi ei nyt tällä kertaa sinne. Ap
Ok. Mä haluaisin myös muualle, mutta en kestä hellettä ja talvella taas ei saa pitkää lomaa. Ehkä muualta Färsaaret, Skotlanti, Islanti, jos joskus olisi tilaisuus. Omaa autoa taitaa olla turha ottaa mukaan.
Saaristoon. Monet lautat, lossit ja yhteysalukset on vielä ilmaisia. Vähän kun maksaa niin pääsee useampaan paikkaan. Upeaa luontoa ja rauhaa jos ei nyt kierrä vain rengastietä heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Rauman Poroholmaan. Täys kusetus paikka. Mieluummin Poriin tai Pyhärannan leirintäalueille. Rauma kannattaa kiertää kaukaa.
Mikä vika Raumassa on? Just sinne me aateltiin ensi viikolla lähteä ajelemaan. Vanha Rauma on idyllinen maailmanperintökohde. Pari päivää aateltiin olla siellä. Eli Länsi-Suomen kierros suunnitteilla.
Itä-Suomi ollaan jo nähty. Tykättiin Lieksan Ruunaankoskista, Nurmeksesta ja Kolista, ym.
Mukavia reissuja kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika Raumassa on? Just sinne me aateltiin ensi viikolla lähteä ajelemaan. Vanha Rauma on idyllinen maailmanperintökohde. Pari päivää aateltiin olla siellä. Eli Länsi-Suomen kierros suunnitteilla.
Itä-Suomi ollaan jo nähty. Tykättiin Lieksan Ruunaankoskista, Nurmeksesta ja Kolista, ym.
Mukavia reissuja kaikille!
Ei Raumassa ole mitään vikaa. Kaunis paikka.
Saksa sveitsi itävalta. Paljon nähtävää. Olen itse ollut. Rein joen varrella on nättiä kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Baltian maiden kauttaa eteenpäin. En ole käynyt, mutta menisin. Suomeen en jäisi kuukaudeksi pyörimään.
Samaa ajattelin. Kaveri reissaa usein ja tykkää.
Mihinkä muualle kuin Tuuriin Keskisen kyläkaupan parkkikselle! Viettämään sinne karavaanarielämää ja shoppailemaan !
Varmaan esim Pälkäneelle.