Millä saa parveketupakoinnin loppumaan ?!?
Meidän taloyhtiössä on jo kielto.
Silti yksi ketjupolttaja röyhyttää jatkuvasti, salaa parvekkeellaan mut savu leviää usealle parvekkeelle.
MITÄ KEINOJA on olemassa?
Väittää ettei polta... hah hah..
Haisee kuin koristeen koko ihminen.
Kommentit (54)
Ette sitten osaa valittaa isännöitsijälle. Tai ehkä ei ole ymmärtänyt kieltoa, jos on se koko taloa koskeva, mutta muutoin voi olla jopa sallittua tälle nimenomaiselle.
No laita kuvaus heippalappuun millä tavalla se häiritsee, ja kuvaile tunkkaisuutta. Kerro kaikki muut paikat joissa voi tupakoida. Ja sano että haluaisit pitää tuuletuksia usein ja parvekkeen ovea auki. Tai tuleeko se käytävästä.
Kotini on linnani. En minäkään huutele perään vaikka lapsiasi hakkaatkin.
voit aina muuttaa pois, siinä ratkaisu
Viskaa vesi-ilmapallo sinne parvekkeelle!
Minua ei parveketupakointi haittaa, mutta inhoan rappukäytävän päivittäisiä hajuja:
Paska
Punaviini
Sperma
Mätä kananmuna
Viemäri
Home
Mätä kala
Pilaantunut maito
Oksennus
Mätä liha
Märkä koira
Hiki vanhoissa vaatteissa
Palanut muovi
Likainen roskakatos
Virtsa pitkään siivoamattomassa tilassa
Valittaminen vauvalla auttaa aina
ota yhteyttä isännöitsijään, jos ei auta, niin asumisterveystarkastajaan, joka käy tarkistamassa tilanteen, antaa varoituksen ja jos se jatkuu, niin tulee kovemmat keinot.
tuommosilla tyypeillä on toinenkin nimi: tupakkate rr ori sti
Suosittelen muuttoa omakotitaloon haja-asutusalueelle.
T. 800 metriä naapuritaloon.
Parveketupakointi on ihmisoikeus. Itse asiassa parvekkeita tuskin olisi keksitty, jos ei olisi tupakointia. Joten, keksihän AP parempi harrastus itsellesi.
Heh. Meillä kiellettiin muutaman kitisevän tantan toimesta parveketupakointi niin tupakoitsijat siirtyivät polttamaan sisälle, sitä kun eivät voineet omistusasujilta omissa huoneistoissa kieltää. 😂 Haisee kuulemma vielä paljon pahemmalle. Aijemmin haisi vain kun piti partsin ovea auki. En tiedä, ei ole hajuaistia itsellä, niin ei häiritse yhtään. Ai että olen nauranut kun nuo rouvat hyppii seinille vielä pahemmin ja valitus on nyt paljon kovempaa. Kolahti kielto omaan nilkkaan, et kannattaa varmaan miettiä kannattaako kaikesta nillittää, voi mennä huonompaan suuntaan kun saa mitä toivoi.
Soita palokunnalle. Ne tulee sammuttamaan tupakan.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Meillä kiellettiin muutaman kitisevän tantan toimesta parveketupakointi niin tupakoitsijat siirtyivät polttamaan sisälle, sitä kun eivät voineet omistusasujilta omissa huoneistoissa kieltää. 😂 Haisee kuulemma vielä paljon pahemmalle. Aijemmin haisi vain kun piti partsin ovea auki. En tiedä, ei ole hajuaistia itsellä, niin ei häiritse yhtään. Ai että olen nauranut kun nuo rouvat hyppii seinille vielä pahemmin ja valitus on nyt paljon kovempaa. Kolahti kielto omaan nilkkaan, et kannattaa varmaan miettiä kannattaako kaikesta nillittää, voi mennä huonompaan suuntaan kun saa mitä toivoi.
Meillä kävi ihan sama juttu muutama vuosi sitten. Siirtyivät käryttämään sisälle. Minulla hajuaisti toimii muttei häiritse. Aivan sama, mahtuu niitä hajuja maailmaan vaikka on astma ja allergiaakin. Päätyivät meillä purkamaan parveketupakointi kiellon aikansa rutistuaan. Itse muuttaisin omakotitaloon jos en sietäisi muiden elämistä.
Mun omassa kämpässä saan tehdä mitä huvittaa terv naapuri