Millä saa parveketupakoinnin loppumaan ?!?
Meidän taloyhtiössä on jo kielto.
Silti yksi ketjupolttaja röyhyttää jatkuvasti, salaa parvekkeellaan mut savu leviää usealle parvekkeelle.
MITÄ KEINOJA on olemassa?
Väittää ettei polta... hah hah..
Haisee kuin koristeen koko ihminen.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mun omassa kämpässä saan tehdä mitä huvittaa terv naapuri
Tämä! Mää poltan kans partsrilla kun taloyhtiössä ei ole tupakointikieltoa. Kalliiksi tulee jos sellasen hommaa ja koskee sitte joka asutoa. Siinäpä saa naapuri paljon "ystävllisiä naapureita".;)
Ei ole kieltoa joten poltan partsille. Jos tulee siirryn sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Soita palokunnalle. Ne tulee sammuttamaan tupakan.
H*lvetin hyvä savusukellus harjoitus malboro miehen kotiin. 2 askia tupakkia niin on päivä pelastettu.
Vierailija kirjoitti:
Partsilla*
Vierailija kirjoitti:
Jos on vuokratalo, ilmoitusta isännöintiin. Omistustaloissa kieltoa valvoo kunta.
Kantelua perään vaan.
Harjoittele vaan lisää sitä kanteleen soittoasi! Älä kuitenkaan unohda, että sekin voi joitakin häiritä.
Muuta taloon jossa ei ole parveketta. Paljonko sun älykkyysosamäärä on?
Ei millään. Tupakoitsija ei lopeta. Mikään normaali perustelu, kielto, uhkailu tms ei tehoa näihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä siirryin jo kun tuli. Eivätpä voi asialle yhtään mitään muuta kuin kiukutella ja se ei kiinnosta vähääkään. Heippalappuja olen käyttänyt kauppalappuina, ilmaista paperia. 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä siirryin jo kun tuli. Eivätpä voi asialle yhtään mitään muuta kuin kiukutella ja se ei kiinnosta vähääkään. Heippalappuja olen käyttänyt kauppalappuina, ilmaista paperia. 👌
Näppärä pirkka niksi, otan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Parveketupakointi on ihmisoikeus. Itse asiassa parvekkeita tuskin olisi keksitty, jos ei olisi tupakointia. Joten, keksihän AP parempi harrastus itsellesi.
mutta myrkkyjen levittäminen toisen ihmisen kehoon tai kotiin ei ole ihmisoikeus
eli niin kauan kun tupakoitsija pitää huolta siitä ettei savunsa mene toisen kotiin, niin asia on ok. Kun ei pidä huolta, asia ei ole enää ok
Muuttamalla taloon jossa ei ole parveketta. Myös omakoti talo on hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään. Tupakoitsija ei lopeta. Mikään normaali perustelu, kielto, uhkailu tms ei tehoa näihin.
Mitä tarkoittaa "normaali perustelu"? Ei "vanhoina hyvinä aikoina" kukaan valittanut pikkuasioista.
Ihmisillä on monia aisteja: kuulo-, näkö- ja hajuaistit. Kerrostaloissa kaikki nämä joutuvat koetukselle eli kun muutat kerrostaloon niin pyykipoika nenään, kuulosuojaimet korville ja kurkkunaamio silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun omassa kämpässä saan tehdä mitä huvittaa terv naapuri
Tämä! Mää poltan kans partsrilla kun taloyhtiössä ei ole tupakointikieltoa. Kalliiksi tulee jos sellasen hommaa ja koskee sitte joka asutoa. Siinäpä saa naapuri paljon "ystävllisiä naapureita".;)
meikä maksoi jotain 1000-2000 euron väliltä, joten ei se niin kallista ole ja taloyhtiöissä kaikki maksaa sen laskun
Isännöitsijän tehtävä on selvittää, kulkeutuuko savu ilmanvaihtokanavien kautta. Tukkeutuneet tai väärin säädetyt venttiilit voivat aiheuttaa paine-eron, jolloin ilma vetää toisesta asunnosta toiseen. Savu voi vuotaa asuntoon myös seinien, lattioiden tai putkiläpivientien raoista. Isännöitsijä voi tilata huoltoyhtiön tai ammattilaisen tiivistämään asunnon.
"Siinäpä saa naapuri paljon "ystävllisiä naapureita".;)"
Haluaako joku ylipäätään olla tupakoitsijan kaveri? Itseä ei haittaisi yhtään, jos tupakoitsijat alkaa karttaa minua. Pääsisinpähän haisunäädistä eroon helposti.
Kannattaa muuttaa pois talosta fiksumpien ihmisten keskuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parveketupakointi on ihmisoikeus. Itse asiassa parvekkeita tuskin olisi keksitty, jos ei olisi tupakointia. Joten, keksihän AP parempi harrastus itsellesi.
mutta myrkkyjen levittäminen toisen ihmisen kehoon tai kotiin ei ole ihmisoikeus
eli niin kauan kun tupakoitsija pitää huolta siitä ettei savunsa mene toisen kotiin, niin asia on ok. Kun ei pidä huolta, asia ei ole enää ok
Se savu hajoaa nopeasti ilmaan. Ei se mihinkään toisten koteihin matkusta. Ja koska kyseessä on voimakkaasti tuoksuva tuote, pienetkin määrät ovat helposti aistittavissa. Mitään todellista terveysuhkaa ei ole olemassakaan. Pelkkää niuhotusta.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Meillä kiellettiin muutaman kitisevän tantan toimesta parveketupakointi niin tupakoitsijat siirtyivät polttamaan sisälle, sitä kun eivät voineet omistusasujilta omissa huoneistoissa kieltää. 😂 Haisee kuulemma vielä paljon pahemmalle. Aijemmin haisi vain kun piti partsin ovea auki. En tiedä, ei ole hajuaistia itsellä, niin ei häiritse yhtään. Ai että olen nauranut kun nuo rouvat hyppii seinille vielä pahemmin ja valitus on nyt paljon kovempaa. Kolahti kielto omaan nilkkaan, et kannattaa varmaan miettiä kannattaako kaikesta nillittää, voi mennä huonompaan suuntaan kun saa mitä toivoi.
sisätupakoinninkin saa kielettyä, jos tupakan palamistuotteita menee toisiin koteihin
Jos on vuokratalo, ilmoitusta isännöintiin. Omistustaloissa kieltoa valvoo kunta.
Kantelua perään vaan.