En käsitä naisia, jotka antaa tuuhean poskinukan vaan rehottaa naamassa
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Mut noit miesten NENÄKARVAT JA KORVAKARVAT joskus selässä ja niskassa. Varmaa täishampoo tarvetta.
Niitä ymmärrän vielä vähemmän. Naapurillani on kunnon karvatupot korvissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa haituvaiset pulisongitkin ja tosi vahvat, tuuheat hiukset, selkeät kulmakarvat, ja ohuempi, lyhyempi hius jatkuu pitkälle niskaan jne
Saa nähdä millaiset viikset ja kunnon poskinukat on sitten vanhempana, siinähän kauhistelet 😎
Sen voi myös ajella pois.
Laitetaan vierekkäin 50-60 v mies ja nainen . Aihetta kummallakin korvaushoitoon ja vitamiineihin kuin parturiin ja kylpylään kuin ihonhoitoon . Kynsien. Miten olisi viikko kylpylässä kauneushoitolassa? Syylän poistossa ja luomien. Kasvohoito . Kyllä siinä viikko menee vähintään . Kauneushoitolan karvanpoistoa voi kokeilla. Raapalla itse kun käy suihkussa ja käyttää saippuaa se onnistuu saippuan kanssa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mä uskon, ettet sä käsitä paljon mitään muutakaan. Teet sen ainoan mahdollisen palveluksen, kun pysyt kaukana muista ihmisistä, etkä varsinkaan tunge ketään niin lähelle, että pystyisit mitään nukkaa hänen poskellaan näkemään.
Eipä tarvitse mennä erityisen lähelle nähdäkseen tuollaisen kasvuston.
Ap
Semmoista vaan, että jos sinulla on tuuheaa poskinukkaa jota joudut ajelemaan, se johtunee vuosia kestäneestä anoreksiasta. Anorektikoilla iho alkaa kasvattaa paksua nukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ajavat naamansa höylällä. Mitä mahtaa mies tykätä.
Miehet ei ajattele mitään kun eivät tiedä tai edes huomaa.
Tämä. En minä piittaa sen kummemmin emännän sheivailuista, sen enempää kuin hän minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nyt liittyy miehiin? Pitääkö naisten kysyä miesten mielipidettä jopa naamakarvoitukseen? Jestas sentään.
Ap:n mielestä varmaan joo, kun kerran joku nukka poskilla on hänelle niin paha juttu, että pitää täällä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ajattele mitään kun eivät tiedä tai edes huomaa.
Tämä. En minä piittaa sen kummemmin emännän sheivailuista, sen enempää kuin hän minun.
Näin sitä eletään normaalia elämää, ottakaas oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vermossakin näkee sileämpiä turpia ja sääriä. Hommatkaa nyt lopultakin edes kertakäyttöterä.
Aika lähellä saat olla naista, jos pystyt noin hyvin erottamaan ne karvat. Pysy kaukana, perverssi.
Tässä sinulle AP tietoa ymmärryksen tueksi. Ole hyvä.
Ihon pinnalla kasvavilla hennoilla karvoilla, eli niin sanotulla ihon nukalla (lääketieteellisesti vellus-karvoitus), on useita tärkeitä fysiologisia tehtäviä.
Se ei ole vain turha jäänne, vaan aktiivinen osa kehon toimintaa.
1. Aistiminen ja tunto: Nukka toimii ikään kuin ihon omana tutkana. Karvat tehostavat kosketusaistia ja varoittavat meitä iholle laskeutuvista hyönteisistä tai muista ärsykkeistä.
2. Lämmönsäätely: Nukka auttaa sitomaan ihon pinnalle ohuen ilmakerroksen. Tämä toimii eristeenä, joka auttaa pitämään kehon lämpimänä.
3. Karvatupen ja ihon toiminta: Jokaisen ihokarvan juurella on talirauhanen. Nämä rauhaset tuottavat talia, joka pitää ihon kimmoisana ja muodostaa suojan kuivumista vastaan.
Nukka on hyvin ohutta, lähes väritöntä ja lyhyttä. Se kattaa lähes koko ihmiskehon lukuun ottamatta kämmeniä ja jalkapohjia.
Jos haluat syventää tietoa ihonhoidosta tai karvoituksesta, voit kääntyä luotettavien lähteiden, kuten Terveyskirjaston puoleen.
Sitten on myös selänpesu . Ei vaan onnistu yhdeltä pitää olla kaveri joka pesee. Pesusienellä . Ensin pehmeällä puolella sitten karhealla. Saippuaa reilusti . Myös pyllynposket ja reidet takaa. Ihminen ei itse pysty näkemään selkäpuolta. Eikä ylety. Viidettä pääsee tulemaan hiiva, mutta hoitoaineet jää päänahkaan. Pidä pari viikkoa pelkällä shampoolla ja hiukset voi selvittää vähemmällä harjalla missä suojaavat muovi tapit päissä siellä suihkussa märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut noit miesten NENÄKARVAT JA KORVAKARVAT joskus selässä ja niskassa. Varmaa täishampoo tarvetta.
Niitä ymmärrän vielä vähemmän. Naapurillani on kunnon karvatupot korvissa.
Ap
Miksi kenenkään pitäisi välittää mitä sinä ymmärrät? Ei kukaan itseään ehosta sinun mieliksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nyt liittyy miehiin? Pitääkö naisten kysyä miesten mielipidettä jopa naamakarvoitukseen? Jestas sentään.
Ap:n mielestä varmaan joo, kun kerran joku nukka poskilla on hänelle niin paha juttu, että pitää täällä valittaa.
En todellakaan jättäisi naamaani sheivaamatta vaikka joku mies sen yrittäisi kieltää. Ei ole ollut tapana kysellä miehiltä lupaa yhtään mihinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa haituvaiset pulisongitkin ja tosi vahvat, tuuheat hiukset, selkeät kulmakarvat, ja ohuempi, lyhyempi hius jatkuu pitkälle niskaan jne
Saa nähdä millaiset viikset ja kunnon poskinukat on sitten vanhempana, siinähän kauhistelet 😎
Sen voi myös ajella pois.
Niin voi, mutta miksi pitäisi jos siitä ei itselle ole haittaa?
ohis
Onhan ne karvat naamassa ihan järkyttäviä. Mikä ihme siinä on että ei voi siihen peiliin katsoa.
Miksi sitten ajatte säärikarvanne?
se on kyl itsellä todellinen turnoff. Pinppi/kainalo/jalka karvat viel menettelee mut jostain syystä pelkkä nukka naamassa saa oksu refleksin
Pakko näin miehenä todeta samaa. En paheksu lyhyitä enkä pitkiä hiuksia, siilikin oi olla ihan kiva, en ole koskaan vaatinut naistani ajelamaan tai olemaan ajelematta vähiä kainalokarvojaan ja hyväksyn ettei hän halua ajella häpykarvojaan, mutta en voi kyllin korostaa miten häijyltä nuo poskinukat näyttävät, pahempi on vain satunnaiset pitkät karvat joita naisen kasvoihin välillä saattaa tulla.
Vaimollani kasvaa muutama tuskin huomaamaton karva leuassa. Mutta minä huomaan ne kyllä. Olen moneen kertaan pyytänyt ja maanitellut että niitä ei olisi, ei edes lomalla. Jos ihminen muistaa pestä hampaansa pari kertaa päivässä ja minäkin muistan partani pitää trimmissä, lähes päivittäin sitä trimmailen, niin miten vaikeaa on napata ne pitkät pois pinsetillä?
Eikös tuossa jonkin aikaa sitten ollut Gamereiden-isolla-G:llä kuohahdus, kun jollain naispuolisella pelihahmolla oli "parta" (eli siis juurikin tämä luonnollinen poskinukka)?
Tee siis palvelus ja pysy kaukana muista ihmisistä. Ketään ei kiinnosta huolehtia nukasta vain sinua miellyttääkseen. Olet ainoa täällä, jolle se on ongelma.