Onko Mogadishu Avenue kuvattu Espoon Suvelassa?
Kommentit (11)
Rastilassa :D mut musta se näyttää pasilalta enemmän
Ei kyl oo Pasilassa ainakaa kuvattu. Ja eilisessä jaksossa näkyi ES-tunnuksella olevia poliisiautoja, viittaisi siis Espooseen.
Se poliisiautojen perässä oleva ES-tunnus ei varsinaisesti viittaa Espooseen, vaan Eestiin, josta Espoo ostaa poliisipalvelut kilpailutuksen jälkeen.... Maalasivat vaan sen T:n yli ettei Haukilahdessa tule itku...
Suvela ei ole yhtään sen pahempi kun esim Hakunila jonne en menis mistään hinnasta.
Ja Suvela koostuu useasta osasta jotka on kaikki vähän erinlaisia. Kirstinmäki se pahin, Joupinmäki ja sokinvuori. Vieressä on saarniraivio ja hösmäri nämä ei kai varsinaisesti kuulu Suvelaan tai korjatkaa mikäli olen väärässä.
Mutta kyllä meistä suurimmasta osasta Suvelan kasvateista on kasvanut ihan järkeviä ja työtä tekeviä kansalaisia.
kun liian hienoa seutua! xD Se Suvela aivan järkyttävää seutua... Varsinkin ne ohjelmassa näkyvät talot yms...
Rastilassa :D mut musta se näyttää pasilalta enemmän
Kirstinmäessä eli Suvelassa ja Soukassa, joka on lähes yhtä paha :D
Muuten Espoo on kyllä erittäin lapsiystävällinen ja rauhallinen, mutta joukkoon mahtuu aina pahamaineisia alueita :)
Meille tarjottiin asuntoa sieltä eikä tiedetty alueesta mitään vantaalaisina. Oltiin jo ottamassa sitä vastaan, kun mun veli ehti hätiin. On töissä Espoon poliisissa ja kielsi meitä ehdottomasti muuttamasta sinne...
Espoossa nyt asutaan, mutta todellakin paremmalla alueella.
Helsingin Meri-Rastila, missä oikea Mogadishu Avenue sijaitsee, on aivan liian siisti ja hieno. Piti saada slummi, siksi kuvauspaikaksi valittiin Espoon Suvela.
Te ette raukat taida tietää mikä on slummi jos väitätte oikeastaan yhtäkään suomessa sijaitsevaa asuinaluetta slummiksi.
Oikeasti kuinka moni teistä on viettänyt edes jonkun verran aikaa Suvelassa. Ja niistä taloista muka karmean näköisiä kehoitan menemään mihin tahansa lähiöön joka on rakennettu 70-luvulla saatatte yllättyä yhdennäköisyydestä. Olen asunut Suvelassa vuodesta 78 vuoteen 96 ja joitakin jaksoja tuota Mogadishu Avenueta katsoneena en tunnistanut taloja vaikka yritin oikein kytätä.
No mutta joka tapauksessa en sinne takaisin muuttaisi. Tosin syynä on lapset koska en halua heidän menevän samaan kouluun missä itse kävin. En ollut kouluun kovin tyytyväinen ja yleinen tulostaso siellä taisi olla aika heikko tai ainakin silloin oli. Missään tapauksessa en kuitenkaan inhoa tai kammoksu Suvelaa on siinä puolensa kuten missä tahansa 70-luvun lähiössä.
Ihan kiva paikka mutta takaisin en kyllä mene...
Mutta siinä jaksossa oli kuvattu Espoon Suvelassa (Kirstinmäessä).