Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vientiä hiekkalaatikolla

Vierailija
15.05.2007 |

Onkohan moni teistä äideistä miten tietoisia viime aikoina kieltämättä nauttimastani ilmiöstä hiekkalaatikkojen reunalla???

Olen ollut toivottavasti väliaikaisesti yksinhuoltaja viimeiset 4 kuukautta, siis olen miespuolinen. Poikani on nyt 1 vuosi 3 kuukautta ja tykkää kovasti viettää aikaansa hiekkalaatikolla puistoissa.

Olen naisten suhteen periaatteessa vapaa tekemään mitä haluan, mutta olen ollut aivan ällistynyt yksinhuoltajien ja yhtä hyvin myös varattujen naisten minua kohtaan osoittamasta kiinnostuksesta leikkipuistoissa. Meillä on poikani kanssa tapana käydä kolmessa eri puistossa ja olen saanut aivan hämmentävän paljon erilaisia kyläily ym. ehdotuksia naisilta, jotka ovat omien lastensa kanssa kotona ja päivisin puistossa. En ole mielestäni käyttäytynyt mitenkään erityisesti, olen jutellut täysin asiallisia jne. mutta vientiä tuntuisi olevan paljon enemmän kuin koskaan nuorempana esimerkiksi baareissa. Asia tuntuu jopa hieman huvittavalta, kun tuntuu usein, että nämä kaikenlaiset ehdotukset heitetään hieman vaivihkaa, varmaankin koska puistossa on muita tuttuja tms.

Olen käyttänyt tilaisuutta hyväkseni toistaiseksi kaksi kertaa kun en kertakaikkiaan ole voinut mitenkään kieltäytyä kahden minua melkein kymmenen vuotta nuoremman hyvinkin kauniin naisen kutsusta kyläilemään ja nukuttamaan muksut yhdessä... Toinen näistä naisista oli yksinhuoltaja, mutta toinen selvästikään ei. Tilaisuuksia olisi ollut paljon enemmän.

Mikä on kokemuksenne tällaisesta? En ole moralisti, mutta jos olisin parisuhteessa asia tuntuisi minusta huolestuttavalta, olisin sitten mies tai nainen. Miehet joiden vaimot ovat kotona, tiedättekö millaista meininki voi tuolla puistoissa olla? Samoin vaimot, joiden miehet ovat kotona... Kertokaa asiallisesti omista kokemuksistanne. Itse en ole koskaan kuvitellut, että leikkipuistoissa voisi olla jotain eroottista, mutta todellisuus näyttää olevan ihan kokonaan toinen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis minä naisena olen ollut hiekkalaatikoilla, mutta täytyy myöntää että se meno on ollut todella epäeroottista. Ja jutut niin tyhmiä että mä lopetin siellä käymisen ja lasten kanssa oltiin omalla pihalla mielummin. Mutta jos siellä olisi ollut joku järkevä mies juttelemassa, niin olisin voinut viihtyäkin. Toisaalta mä olisin saattanut sut pyytää kahville ja vaikka syömäänkin, mutta meillä ei olis jälkiruokaa saanut. Eli mä olisin ollut viattomasti ystävänä asialla. Mutta toisaalta voin kuvitella että siellä hiekkalaatikolla on moraalisesti " eksyksissä" olevia, sillä niin kaksinaamaista se touhu oli. Kun joku puuttui niin pelkkää pahaa hänestä puhuttiin ja kaikkien asiat puitiin huhujen ja juorujen voimalla. Palasin nopeasti työelämään kun ahdisti niin se meno, en tosiaankaan halua olla juoruava kotiäiti.

Vierailija
2/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä meidän laatikot löytyvät pohjois-helsingistä=) Kovin paljon muita miehiä ei näillä meidän laatikoilla ole pyörinyt. En todellakaan usko, että tuolla arkisella leikkipuistoympäristöllä on mitään tekemistä sen kanssa, että ihmiset haluavat seksiä toistensa kanssa, on vaan ihmetyttänyt todella paljon mistä oikein on kyse kun tosiaan muutama kuukausi sitten leikkipuistouraani aloittaessani ei olisi tullut tuollainen asia mieleenkään, että lasten äidit ehdottelisivat minulle lasten leikkipuistossa ja missään muualla en ole saanut tuollaista huomiota=) Toisaalta ihan itsetuntoa kasvattavaa kyllä nykyisessä tilanteessa. Voipi kai periaatteessa olla, että jokin noista kyläilykutsuista on myös ollut ns. viattomia mihin omalta osaltasi viittasit, mutta ainakaan nuo kaksi eivät todellakaan olleet ja mitä ihmeen syytä jollain vieraalla naisella olisi kutsua minua kotiinsa keskellä päivää muutamien minuuttien jutustelun/tuttavuuden jälkeen??? Vaikea ainakin minun ymmärtää. Olen kyllä tulkinnut, että kyse on nimenomaan seksistä ja kyllä ehdotuksista kuulee osin ilmeistä, äänenpainoista jne. mitä toinen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tarinankertojan tunnistaa jo! Mitä kuuluu Porvooseen?

Vierailija
4/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herääs jo!

Vierailija
5/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole porvoosta ja on ikävää jos keskustelu tyrehtyy näihin kommentteihin. Tuskin olen ainoa joka tällaiseen on törmännyt.

Vierailija
6/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan lähinnä sitä, että naisena ois kiva, jos joku tulis ehdottelemaan. No, mutta hienoa sulle. Joskus tuntuu siltä, et meiniki on niin kovaa, et hiekkalaatikkokin on tollasta aluetta. Kai se johtuu siitä, et mies hiekkalaatikolla saattaa olla vieläkin jotain erikoista. Tosin, voihan olla, et olet vain niin vastustamaton, et naisten hormonit alkaa hyrräämään jo pelkästä ajatuksesta..Mun mieheni käy säännöllisesti hiekkalaatikolla ja oisin kovin iloinen, jos seuraa sieltä löytäis :) Onhan se baareja parempi paikka, kun selvinpäin touhuskellaan..

Vierailija
7/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovatkin halunneet vaan lapsilleen seuraa päivisin.

t. naimisissa oleva kotiäiti joka on ' ehdotellut' sekä miehille että naisille, mutta ei todellakaan seksimielessä

Vierailija
8/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin ehdottelu ihan tavallista. Kun haen poikaa päiväkodista niin monesti on kiihkeät blondit ehdottelemassa että voisiko teidän poika tulla joskus meille leikkimään tai päinvastoin. Enpä ole itse noista mitään mielikuvituspanoja alkanut maalailemaan vaikka mielessähän se vieras pilu on tietty koko ajan.

Sen kyllä huomasin kun muija oli monta vuotta kotona lasten kanssa että sunnuntai aamuisin siellä oli monen näköistä ukkoa sille juttelemassa, siis näitä jotka eukot pakottaa kerran viikossa lasten kanssa ulos. Juttu loppui monesti kummallisesti kesken kun itse raahauduin krapuloissani paikalle. Kai ne siinä oli päiväpanoja kärttämässä tai jotain.

Vierailija
9/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin suomalaismies on kotona lapsen kanssa, vaimon ollessa töissä. Täälläpäin hyvin tyypillinen kuvio suomalaisten keskuudessa. Joka päivä mies käy lapsen kanssa ulkona, satoi tai paistoi, ja suomalaiseen tapaan myös leikkipuistossa. Paikalliset eivät juuri lapsiaan puistoihin vie, johan niitten vaatteet likaantuu (täällä ei myydä esim. haalareita lapsille ollenkaan).

Tää tuttu mies on kertonut aivan samaa kuin ap. Erityisesti ulkomaalaiset naiset ovat aivan myytyjä, että joku MIES huolehtii lapsesta ja leikittää ym. On tullut jos jonkinmoista tarjousta - kaikesta emme edes tiedä, koska tää suomalainen mies ei paljon kieliä puhu ;) Mulle ja vaimolleen hän on kyllä kertonut ihan itse, että kyllä se totta vaan on. Hiekkalaatikkoromanssit saattavat hyvinkin kukoistaa, ja jos eivät niin se on miehestä kiinni vain.

Vierailija
10/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... tätä täytyi oikein miettiä vähäsen olenko jotenkin erehtynyt, mutta sen verran mielestäni omaan elämänkokemusta etten ihan erehdy luulemaan äitien yrityksiä löytää lapsilleen leikkiseuraa iskuyrityksiksi=) Ihan hauska juttu sinänsä=)

Kyllä nimenomaan itselle seuraa on ollut näillä äideillä hakusessa, lasten leikeistä ei juuri ole ollut puhetta, lähinnä siitä miten saisi muksut päiväunille ja siten pois aikuisten tieltä... Pari kertaahan olen jo hairahtunutkin ja tosiaan ei ollut lasten leikit näillä äippäleillä mielessä=) Ehkä viehätysvoimani on iän karttuessa (nyt 31) kasvanut sitten nuoruusvuosien=) heh! Suomessa, toisin kuin ehkä jossain ulkomailla, isä lastenleikkipuistossa ei luulisi sentään olevan niin hirveän eksoottinen tapaus, että vaikuttaisi kummemmin asiaan...

Kyse ei ole päiväunesta, eihän toki suurin osa leikkipuistojen äideistä minullekaan yhtään mitään ehdottele, mutta mielestäni ihan käsittämättömän usein sieltä tuntuu aina vaan löytyvän joku jota kovastikin tuntuisi kiinnostavan. Itselläni on nimenomaan tuon kaltaisessa paikassa enempi sellainen fiilis, ainakin kuvittelisin, että jos minä lähtisin tuollaisia ehdottelemaan niin luultavasti saisin vastaani vain paheksuvia katseita, mutta enpä sitten tiedä...

Vierailija
11/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidit on puutteessa ja lisäksi pettyneitä töitä paiskiviin äijiinsä, ja ovat sitten ihan yhtä hymyä, kun joku MIES viitsii hoidella muksuja.

Mun miehellä oli runsaasti " mammakavereita" , kun vietti lasten kanssa muutaman kuukauden... :)

Vierailija
12/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hurjaa menoa siellä porvoossa.

Vierailija
13/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriköikö nämä Porvoosta kiinnostuneet kaikkia keskusteluja? Hiukka ärsyttävää terrorisointia. Tämähän vaikutti minusta ainakin ihan asialliselta keskustelulta...

Vierailija
14/20 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti säilyisikin asiallisena tämä.

t. olinkohan 11 (se jonka kaverin mies ulkomailla saa ehdotuksia hiekkalaatikolla tuon tuosta)

Vierailija
15/20 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni sai yksin lapsen opiskeluaikoina. Kävin aikausein hoitamassa vauvaa ja usein tein kävelyretkiä vaunuja työnnellen, jotta ystäväni sai aikaa keskittyä opiskeluihinsa.

Nopeasti huomasin, että pikkulapsi parantaa mahdollisuuksiani saada naisseuraa huomattavasti. Löi baarien iskuyritykset mennen tullen.

Vierailija
16/20 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin baaritiskillä.

Vierailija
17/20 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selkeesti sama porvoolainen, joka nuolee muijansa kaveria. herätkää!

Vierailija
18/20 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miettii niin noinhan sen kuuluu mennäkin. Miettikää paljonko on yh:ia jotka ei saa miestä. Niillä ei ole aikaa eikä mahdollisuuksia baareihin norkoilemaan ja niinkuin kaikki tietää niin ne baaritiskit on täynnä limaisia juoppo-urpoja joilla ei tee mitään. Hiekkikset on monelle varmaan ainoa paikka missä pääsee juttelemaan normaalien tyyppien kanssa. Voisi kuvitella että mies on suunnilleen normaali jos vie lapsiaan hiekkalaatikolle. Jos olisin yh nainen niin varmasti koklaisin siellä seisoskelevia miehiä että olisko niistä mihinkään. Ja jos olisin yh mies niin sieltä varmaan yrittäisin saada naistakin. Sääli vaan miehen kannalta jos nainen hakee sieltä vaihtelua seksielämään samaan aikaan kun rehellinen ja uskollinen mies yrittää niska limassa tienata rahaa että se muija voi hoitaa kotona lapsia.

Vierailija
19/20 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tuli edes vähän vastaavia kokemuksia esille kun viestien perusteella osa ei tunnu uskovan koko juttuun. Uskokaa sitten tai älkää, periaatteessa aika sama minulle, mutta minulle tämä on totista todellisuutta mikä vähän enemmän kuin ihan hieman vain edelleenkin ihmetyttää. Varsinkin tietysti tuo varattujen naisten aktiivisuus. Korostan vielä, että minä itse en ole leikkipuistoissa yrittänyt iskeä yhtään ketään eli nimenomaan nämä naiset ovat olleet aktiivisia. En valittele, koska hauskaahan tämä minun ja varmaan monen kotona lasten kanssa olevan miehen kannalta on, mutta jatkossa taidan pyrkiä välttämään varattuja naisia...

Vierailija
20/20 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa siinä lapsella kaunis äiti!! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi