Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä ketään, joka olisi imetyksen jälkeen suurennuttanut rintansa?
15.05.2007 |
Minulla on puolivakavassa harkinnassa. Kahden pitkän imetyksen jälkeen olen muuten hyvässä kuosissa, mutta rintojen kohdalla on ihastuttavat rukkaset. >: / Jotenkin en osaa tämän A-kupin kanssa olla, kun olen C:hen tottunut.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hän on todella tyytyväinen rintoihinsa, mutta minun silmissäni ne näyttävät epäluonnollisilta (niin kuin ovatkin) ja tuntuvat kovilta. Tökkäävät ikävästi vastaan, kun halaan ystävääni. En ole itse valmis muuttamaan kehoani keinotekoiseksi ja onnekseni mieheni rakastaa A-rintojani, jotka ovat imetyksestä huolimatta hyvän muotoiset.