Osaisitko sinä auttaa minua?Lue tämä ole kiltti.
Olisin kysynyt teiltä kotka olette raskaana ollessanne tehneet ovulaatiotestin niin onko se aina näyttänyt myös raskauden ja onko ne viivat ollut yhtä vahvat?Mulla oli ovis vuodon kanssa(ei ole ennen koskaan vuotanut oviksen aikaan)?kp12/24-28 kp21 oli ovustestissä yhtä vahvat viivat.Nutta nyt ei ole ja kp26.Oireita on ollut vaikka mitä,voi tarkoittaa molempia.Lämmötkin laski oviksen jälkeen vähän mutta nyt on 37,2 ollut muutaman päivän.Eli kysymys oli että näyttääkö ovistesti aina myös raskauden?Toivottavasti tällä palstalla joku tietäisi jotain tai vastaisi muuten vaan.
Kommentit (6)
on tehty silloin, kun raskaustestikin näyttäis plussaa. En oo kyllä testannut, mutta joku muu on sitä testaillut ja testit oli netissä ihan kuvien kera. En vaan muista enää, että missä.
Eli mulla ovis testi näytti 2 vahvaa viivaa kolme päivää peräkkäin. Lopulta testasin oikeella raskaustestillä ja plussahan sieltä tuli joten kannattaa testata oikeella raskaustestillä jos haluat saada varmuuden. Tällä hetkellä meillä on 9kk poika :)
Mä testasin kp 36/34 saman aikaisesti raskaustestillä ja mielenkiinnosta ovistestillä, ja ovistestiin tuli testiviiva kontrollia vahvemmaksi, kun raskaustestissä vielä testiviiva vähän kontrollia hailakampi :O))!!
Joko oot testannut ihka oikealla raskaustestillä, mitä näytti??
T. hyttynen ja hunni 6+3
Mä testasi tuossa viikko sitten ovistestillä ja raskaustestillä samaan aikaan. R-testissä oli haalea viiva ja ovistestissä vahva plussa.
Tosin oletettu oviskin ois ollut silloin.
Mut tuolloin löysin netistä tän sivun:
http://www.vshp.fi/medserv/klkemi/fi/ohjekirja/2265.htm
Tuolla lukee:
Häiriötekijät Korkea hCG-pitoisuus.
Eli ilmeisesti ovista ei ole luotettavaa testata jos raskaushormoonia on veressä, en tiedä kyllä että näyttääkö testi siinä tapauksessa aina plussa vai mitä.
Enole vielä uskaltanut kun noita negoja on tullut niin paljon.Nyt on kp28 ja oireita on molempiin suuntiin,lämmötkin on koholla koko ajan mutta eiks ne voi olla siihen asti kun kuukautiset alkaa?
eiks kellään ole ollut näin?