Ovulaatiosta viikko ja nyt pientä vuotoa ja kova munasarjakipu, miksi?!
Viikko ovulaation jälkeen (kp 21) mulla alkoi ruskehtava niukka vuoto, jota on nyt jatkunut neljä päivää ja eilen alkoi toisessa munasarjassa sen verran kova kipu, että tekisi mieli ottaa särkylääkettä. Onko kellään muulla ollut tällaista ja mistä ihmeestä se voi johtua???
Mulla alkaa menkat normaalisti samanlaisella vuodolla, mutta ei sitä kestä kuin pari päivää, eikä mulla kierto ole yleensä näin lyhyt.
En usko, että vaiva on kuolemaksi, mutta ärsyttävää on kun vuotaa ja sattuu. Eli jos jollain on kokemuksia vastaavasta, kertokaa! Kiitos!
makeanna
Kommentit (2)
tänään, joka näytti negatiivista. Mulla kyllä vasta kp 24. En itse keksinyt muuta syytä oireisiini kuin raskauden tai vaihdevuodet :) Meillä ei ole varsinaista yritystä saada vauvaa, mutta jos tulee, niin tervetuloa!
Jos kuukautisia ei ensi viikollakaan kuulu, teen uuden testin.
Toivottavasti sulla Eikku on tärpännyt!
Mulla sama homma! Ovis oli reilu viikko sitten ja sillä viikolla hommailtiin miehen kanssa siihen malliin että ihme ja kumma jos en oo raskaana :)
Mutta siis tosiaan nyt ollu parin päivän ajan vatsassa todella kovaa viiltävää kipua (mitä ei kyllä normaalisti sillon ku menkat alkaa) ja ruskeaa vuotoa... raskaustesti näytti kuitenkin eilen negaa... Ja nyt siis kp 28/28...